Dostawa suszarek do rąk dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle
Miejscowość Nakło
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633050-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397123009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk suszarek do rąk kieszeniowych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
2. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim, ul. Morcinka 9
4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
6. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 roboczych dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03ed9292-ec91-4e58-8f23-017ee10e5a4e
Biuletyn 633050-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle
Regon 9584500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Morcinka
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Nakło
Zamawiajacy kod pocztowy 42620
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 381 32 22
Zamawiajacy fax 0-32 381 32 21
Zamawiajacy email dyrektor@ckrnaklo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckrnaklo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Ślaskim, ul. Morcinka 9
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-620 Nakło Śląskie, ul. Morcinka 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa suszarek do rąk dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk suszarek do rąk kieszeniowych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim, ul. Morcinka 9 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 6. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 roboczych dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy.
Cpv glowny przedmiot 39712300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi do dnia 28 grudnia 2017 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Zawartość oferty. a) Wypełniony formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ c) pełnomocnictwo(a) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 8 pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24aa ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego etapu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust. 5 ustawy. 4. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 6. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiedni dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego przedmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie ust. 6. 8. Oświadczenia składane są w oryginale. 9. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 13 niniejszego rozdziału, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca albo Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 14. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 16. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 17. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 18. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 19. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Wykonawcy ci zobowiązaniu są przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93 ust.4 ustawy. 23. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 24. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ. 25. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. 26. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym w formie pisemnej (maszynowej lub ręcznej). 27. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 28. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z Wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219), adres e-mail: sekretariat@ckrnaklo.pl 29. Każdy wykonawca może zwrócić się, na piśmie, do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ 30. Wyjaśnienia udzielają: Łucja Chrzęstek - Bar +48 /32/ 381-32-22; Stefan Szulc + 48/ 605 827 303 31. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje spotkania z wykonawcami. 32. Otwarcie ofert nastąpi Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim ul. Morcinka 9 w dniu 22.12.2017 r. o godzinie 09.00.

Criterion

Kryteria okres udzilonej gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)