Dostawa i wymiana oprogramowania do urządzeń dla Zakładu Diagnostyki PET Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631861-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wymiana oprogramowania do urządzeń dla Zakładu Diagnostyki PET Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery odrębne części. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część.
Zadanie nr 1: Oprogramowanie do spektrometru HPGe wraz z komputerem PC
Zadanie nr 2: Aktualizacja oprogramowania aktywnościomierza wraz z komputerem PC
Zadanie nr 3: Oprogramowanie miernika zanieczyszczeń pirogenami metodą chromogenną
Zadanie nr 4: Oprogramowanie do skanera radioTLC oraz analizatora wielokanałowego MUCHA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.4 niniejszej SIWZ tj. „Parametry techniczne”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3577fa2-dc6e-412c-a81d-961138f5034f
Biuletyn 631861-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pok. nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wymiana oprogramowania do urządzeń dla Zakładu Diagnostyki PET Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-162/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wymiana oprogramowania do urządzeń dla Zakładu Diagnostyki PET Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery odrębne części. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część. Zadanie nr 1: Oprogramowanie do spektrometru HPGe wraz z komputerem PC Zadanie nr 2: Aktualizacja oprogramowania aktywnościomierza wraz z komputerem PC Zadanie nr 3: Oprogramowanie miernika zanieczyszczeń pirogenami metodą chromogenną Zadanie nr 4: Oprogramowanie do skanera radioTLC oraz analizatora wielokanałowego MUCHA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.4 niniejszej SIWZ tj. „Parametry techniczne”.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla: Zadania nr 1: do 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Zadania nr 2: do 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Zadania nr 3: do 12 miesięcy od daty jej zawarcia, rozpoczęcie jej wykonania nie nastąpi wcześniej niż po upływie 12 tygodni od daty jej zawarcia. Zadania nr 4: do 12 miesięcy od daty jej zawarcia, rozpoczęcie jej wykonania nie nastąpi wcześniej niż po upływie 12 tygodni od daty jej zawarcia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku od nr 2.1 do nr 2.5 do SIWZ, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) certyfikatu lub dokumentu legalności oprogramowania, potwierdzających legalność oprogramowania - dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania nr 1 i nr 2, 2) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, potwierdzających oznakowanie znakiem CE – dotyczy zaoferowanego komputera w zakresie zadania nr 1 i nr 2, 3) oświadczenia dystrybutora, że oferowane oprogramowanie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek polski – dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania od nr 1 do nr 4, 4) oświadczenia dystrybutora, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek polski – dotyczy zaoferowanego komputera w zakresie zadania nr 1 i nr 2, 5) certyfikatu lub dokumentu zgodności z 21 CFR Part 11, potwierdzających zgodność oprogramowania z 21 CFR Part 11– dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania nr 3, 6) certyfikatu lub dokumentu zgodności z GMP lub 21 CFR Part 211, potwierdzających zgodność oprogramowania z GMP lub 21 CFR Part 211 – dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania nr 4.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ: zadanie nr 1: załącznik nr 4.1 do SIWZ, zadanie nr 2: załącznik nr 4.2 do SIWZ, zadanie nr 3 i nr 4: załącznik nr 4.3 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Parametry techniczne” (opis przedmiotu zamówienia) - załączniki nr 2.1÷2.4 do SIWZ 3) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)