| GuidZP400 | 
						
															f3577fa2-dc6e-412c-a81d-961138f5034f
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															631861-N-2017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															28836600028
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Wybrzeże Armii Krajowej
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															15
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Gliwice
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															44101 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															śląskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															032 2789171, 2789172, 2789193,
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															032 2789197, 2789198
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@io.gliwice.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.io.gliwice.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Instytut badawczy
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.io.gliwice.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pok. nr 134
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa i wymiana oprogramowania do urządzeń dla Zakładu Diagnostyki PET Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															DO/DZ-381-1-162/17
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wymiana oprogramowania do urządzeń dla Zakładu Diagnostyki PET Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery odrębne części. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część.
Zadanie nr 1: Oprogramowanie do spektrometru HPGe wraz z komputerem PC
Zadanie nr 2: Aktualizacja oprogramowania aktywnościomierza wraz z komputerem PC
Zadanie nr 3: Oprogramowanie miernika zanieczyszczeń pirogenami metodą chromogenną
Zadanie nr 4: Oprogramowanie do skanera radioTLC oraz analizatora wielokanałowego MUCHA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.4 niniejszej SIWZ tj. „Parametry techniczne”.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															48000000-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla:
Zadania nr 1: do 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy.
Zadania nr 2: do 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy.
Zadania nr 3: do 12 miesięcy od daty jej zawarcia, rozpoczęcie jej wykonania nie nastąpi wcześniej niż po upływie 12 tygodni od daty jej zawarcia.
Zadania nr 4: do 12 miesięcy od daty jej zawarcia, rozpoczęcie jej wykonania nie nastąpi wcześniej niż po upływie 12 tygodni od daty jej zawarcia.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku od nr 2.1 do nr 2.5 do SIWZ, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) certyfikatu lub dokumentu legalności oprogramowania, potwierdzających legalność oprogramowania - dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania nr 1 i nr 2,
2) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, potwierdzających oznakowanie znakiem CE – dotyczy zaoferowanego komputera w zakresie zadania nr 1 i nr 2,
3) oświadczenia dystrybutora, że oferowane oprogramowanie pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek polski – dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania od nr 1 do nr 4,
4) oświadczenia dystrybutora, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek polski – dotyczy zaoferowanego komputera w zakresie zadania nr 1 i nr 2,
5) certyfikatu lub dokumentu zgodności z 21 CFR Part 11, potwierdzających zgodność oprogramowania z 21 CFR Part 11– dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania nr 3,
6) certyfikatu lub dokumentu zgodności z GMP lub 21 CFR Part 211, potwierdzających zgodność oprogramowania z GMP lub 21 CFR Part 211 – dotyczy zaoferowanego oprogramowania w zakresie zadania nr 4.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ:
zadanie nr 1: załącznik nr 4.1 do SIWZ,
zadanie nr 2: załącznik nr 4.2 do SIWZ,
zadanie nr 3 i nr 4: załącznik nr 4.3 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-01-10T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															08:30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| IV 6 6 | 
						
															Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Parametry techniczne” (opis przedmiotu zamówienia) - załączniki nr 2.1÷2.4 do SIWZ
3) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
													 |