GuidZP400 |
55a38f7a-494d-406e-9fb2-9d8f504749a8
|
Biuletyn |
631091-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
Regon |
65061400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 16 w Rzeszowie – 8 części
|
Numer referencyjny |
CZ-D.271.103.331.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie w roku 2018.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opisy przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8;
b) wzór umowy wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji, dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości kupna w ramach niniejszego zamówienia i na warunkach niniejszego zamówienia do 30% ilości artykułów, określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert).
Uwaga:
Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ.
2. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena tj. oświadczenie wymagane w celu ustalenia liczby punktów w kryterium "termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia".
3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie zastrzega poufności informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ryby, mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryby, mrożonki) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce, ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (warzywa, owoce, ziemniaki) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wyroby mleczarskie) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, żurek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo, żurek) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wyroby garmażeryjne) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 6.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe artykuły żywnościowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pozostałe artykuły żywnościowe) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 7.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (jaja) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 8.
|
| |