GuidZP400 |
f316e724-953c-430b-a12c-afb45ac62491
|
Biuletyn |
633012-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
|
Regon |
47161012700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzgowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
281
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 271 17 52; 271 17 53
|
Zamawiajacy fax |
42 271 17 50
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@iczmp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.iczmp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.iczmp.edu.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A", (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A", (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/148/2017 - Dostawa worków foliowych i pokrowców na zwłoki dla Instytutu "CZMP"
|
Numer referencyjny |
ZP/148/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych i pokrowców na zwłoki dla Instytutu "CZMP".
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy.
2. 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta.
2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku postępowania. Obowiązek natychmiastowej aktualizacji oświadczenia, w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, po złożeniu oferty, leży po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie
w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4. przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej (produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10. wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich;
11. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pokrowce na zwłoki 60x80 cm, mleczne z wytrzymałej, niepękającej, nieprzezroczystej folii zamykanej na zamek błyskawiczny - 240 szt.
2. Pokrowce na zwłoki 90x150 cm, czarne z wytrzymałej, niepękającej, nieprzezroczystej folii zamykanej na zamek błyskawiczny - 80 szt.
3. Pokrowce na zwłoki 90x220 cm, czarne z wytrzymałej, niepękającej, nieprzezroczystej folii zamykanej na zamek błyskawiczny - 50 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Worki bezbarwne przezroczyste rozm.25 cm x 35 cm /grubość folii 30 mikronów. - 4 000 szt.
2. Worki bezbarwne przezroczyste na odpady komunalne rozm.50 cm x 60 cm /grubość folii 30 mikronów. 222 600 szt.
3. Worki bezbarwne przezroczyste na odpady komunalne rozm.70 cm x 110 cm /grubość folii 50 mikronów. 139 000 szt.
4. Worki bezbarwne nieprzezroczyste na bielizne rozm. 70 cm x 110 cm / grubość folii 50 mikronów. 69 000 szt.
5. Worki żółte nieprzezroczyste na odczynniki chemiczne klasyfikowane jako niebezpieczne rozm. 50 cm x 60 cm /grubość folii 50 mikronów. 1 700 szt.
6. Worki żółte nieprzezroczyste na odczynniki chemiczne klasyfikowane jako niebezpieczne rozm. 70 cm x 110 cm /grubość folii 70 mikronów. 1 200 szt.
7. Worki zielone przezroczyste na szkło rozm. 50 cmx60 cm /grubość folii 50 mikronów. 27 000 szt.
8. Worki zielone przezroczyste na szkło rozm. 70 cm 110 cm /grubość folii 70 mikronów. 2 000 szt.
9. Worki fioletowe przezroczyste na puste opakowania z tworzyw sztucznych rozm. 50 cm x 60 cm /grubość folii 30 mikronów. 20 000 szt.
10. Worki fioletowe przezroczyste na puste opakowania z tworzyw sztucznych rozm. 70 cm x 110 cm / grubość folii 50 mikronów. 42 000 szt.
11. Worki czerwone nieprzezroczyste na odpady medyczne rozm. 25 cm x 35 cm /grubość folii 30 mikronów. 14 500 szt.
12. Worki czerwone nieprzezroczyste na odpady medyczne rozm. 50 cm x 60 cm/ grubość folii 50 mikronów. 146 000 szt.
13. Worki czerwone nieprzezroczyste na odpady medyczne rozm. 70 cm x 110 cm / grubość folii 70 mikronów. 130 000 szt.
14. Worki niebieskie nieprzezroczyste na puste opakowania po lekach rozm. 25 cm x 30 cm /grubość folii 30 mikronów. 400 szt.
15. Worki niebieskie nieprzezroczyste na puste opakowania po lekach rozm. 50 cm x 60 cm /grubość folii 50 mikronów. 31 000 szt.
16. Worki niebieskie nieprzezroczyste na puste opakowania po lekach rozm. 70 cm x 110 cm /grubość folii 70 mikronów. 7 600 szt.
17. Worki pomarańczowe nieprzezroczyste na skażoną bieliznę rozm. 50 cm x 60 cm /grubość folii 50 mikronów. 2 000 szt.
18. Worki pomarańczowe nieprzezroczyste na skażoną bieliznę rozm. 70 cm x 110 cm /grubość folii 70 mikronów. 4 000 szt.
|
| |