| GuidZP400 |
c05b0f42-72fd-4fc7-a246-f732c5d1fcdf
|
| Biuletyn |
631012-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
| Regon |
00000156003300
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
| Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
| Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
|
| Numer referencyjny |
KA-2/115/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie.
Zadanie częściowe nr 1: Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zadanie częściowe nr 2: Dostawa mebli do pokoi Lux wraz ze sprzętem AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
210960,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
zadanie częściowe nr 1: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
zadanie częściowe nr 2: - pierwsza dostawa: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, druga dostawa: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zadanie częściowe nr 1:
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną dostawę mebli, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj.: meble kuchenne, meble do jadalni, krzesła hokery), o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.
Zadanie częściowe nr 2:
Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej jedną dostawę mebli, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj.: meble do pokoi, fotele, meble kuchenne), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j., Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j., Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1) a w przypadku podmiotów zagranicznych dokumentów wymienionych w pkt 2). 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia wypełniony dokument "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu", o którym mowa w pkt III.3), potwierdzający brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Karty katalogowe (karty produktu). Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego dostarczyć karty katalogowe (karty produktu), na których przedstawiony będzie proponowany mebel i sprzęt AGD. Karty katalogowe muszą zawierać m.in. nazwę mebli lub sprzętu AGD, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcia, wymiary oraz szczegóły techniczne, pozwalające zweryfikować czy proponowane meble i sprzęt AGD spełniają wymagania Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Karty katalogowe powinny być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli i sprzętu AGD są przypisane.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg załącznika nr 7 do SIWZ – o ile dotyczy, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ oraz w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów, 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł - dotyczy zadania częściowego nr 2.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14000,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli do pokoi Lux wraz ze sprzętem AGD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
196960,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - pierwsza dostawa: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, druga dostawa: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli do pokoi Lux wraz ze sprzętem AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |