GuidZP400 |
5b122e4c-772e-4ae0-84aa-06a4c2f7fec7
|
Biuletyn |
632802-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
17343300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czechosłowacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61459
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 355 900
|
Zamawiajacy fax |
618 301 191
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sapsp.edu.pl
|
Adres strony url |
http://sapsp.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.sapsp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sapsp.edu.pl/wszczete.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sapsp.edu.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Tak.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych.
|
Numer referencyjny |
ST-IV.2370.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2 części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
134533,03
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa żadnych szczegółowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa żadnych szczegółowych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa żadnych szczegółowych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wypełnione oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wypełnione oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że zamawiane dostawy spełniają wymagania określone w opisach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów:
- dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP; dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,
- specyfikacje wyrobu gotowego dla wszystkich asortymentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje wniesienie wadium, w następujących wysokościach dla poszczególnych zadań:
- dla zadania Nr I – 1.500,00 zł.
- dla zadania Nr II – 2.400,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany został wybór Wykonawcy, w przypadku zaistnienia następujących warunków:
1) konieczność korzystnej dla Zamawiającego zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą przedmiotu umowy,
2) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu kodeksu cywilnego,
3) w razie likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawcy,
4) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia,
5) w przypadku zmian dotyczących formy prawnej lub formy działalności Wykonawcy,
6) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
7) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych o krótkim terminie przydatności do spożycia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
53005,66
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych o krótkim terminie przydatności do spożycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych o wydłużonym terminie przydatności do spożycia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
81527,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych o wydłużonym terminie przydatności do spożycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |