| GuidZP400 | 
						
															e473ee72-e0bb-4d65-b2db-5922837eb971
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															632872-N-2017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															53787500000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Niepodległości
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															50
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Dorohusk
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															22-175 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															lubelskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															82 5661089 w. 20
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															825 661 061
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															sekretariat@dorohusk.com.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.ugdorohusk.e-bip.eu
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.ugdorohusk.e-bip.eu
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															tylko w formie pisemnej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															ul. Niepodległości 50, 22-175 Dorohusk
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa  routerów, UPS i klimatyzatora na zajęcia pn. „Młody programista” w ramach zadania  pn. Smart Gimnazjum  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															I.Z.P. 271.46.2017
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa  routerów, UPS i klimatyzatora na zajęcia pn. „Młody programista” w ramach zadania  pn. Smart Gimnazjum  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa obejmuje również montaż i rozruch sprzętu.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															32420000-3
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali przynajmniej jedną dostawę z montażem sprzętu objętego przedmiotem zamówienia na kwotę min. 5.000,00 zł. brutto (słownie: pięć tysięcy złotych).
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1)	Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)	oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
3.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VI.2. w pkt. 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że:
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															zmiany zawarto w projekcie umowy zał. nr 6 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2017-12-22T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															11:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															tylko język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 17 | 
						
															1
													 |