GuidZP400 |
68e95d47-8b04-456f-b9c7-a775cbaf8aa3
|
Biuletyn |
632819-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
|
Regon |
67099777300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lipsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483 783 500
|
Zamawiajacy fax |
483 783 663
|
Zamawiajacy email |
1400081@zoz.org.pl
|
Adres strony url |
www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW
|
Numer referencyjny |
ZP/11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ).
2. Ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
3.Dostawy sukcesywne średnio 3 razy w tygodniu na koszt i ryzyko Wykonawcy, własnym transportem według składanych zamówień telefonicznych do magazynu żywnościowego w dniu następnym po dniu złożenia zamówienia.
4.Produkty mleczne określone w poz. nr 11,12 (jogurty) muszą posiadać co najmniej 7-dniowy termin ważności licząc od dnia dostawy.
5. Dla masła ( pozycja nr 2 ) wymaga się co najmniej 10 dniowego terminu ważności, licząc od dnia dostawy
6.dotyczy pozycji 1 - Zamawiający bezwzględnie wymaga, żeby opakowania foliowe były mocne i szczelne - tj. aby dobrze zabezpieczały przed wyciekaniem mleka w czasie transportu i przechowywania,
dotyczy pozycji 3 - Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby ser żółty dobrze się kroił na plastry (nie rozsypywał się i nie kleił podczas krojenia). Oferta zawierająca produkty seropodobne podlegać będzie odrzuceniu ! Nie spełnienie tych warunków może skutkować zerwaniem umowy.
7. Ilość dostarczonych artykułów powinna być zgodna z ilością na fakturze i potwierdzona przez pracownika magazynu żywnościowego.
8. Dostawa niezgodna z zamówieniem będzie zwrócona dostawcy z koniecznością wymiany na właściwą.
9. Zamawiający wymaga zachowania stałości cen przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy
10. Wyżej wymienione produkty muszą posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
|
Cpv glowny przedmiot |
15511100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, środek transportu którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 6 ) .
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie Wykonawcy, że środek transportu, którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy kserokopię tych dokumentów – wzór załącznik nr 7 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
decyzję lub zaświadczenie wydane przez Państwowa Inspekcję Weterynaryjną lub Sanitarną potwierdzające objęcie nadzorem przez organy urzędowej kontroli
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy – nawet częściowe.
4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
6. Ceny jednostkowe brutto towarów objętych niniejszą umową określone w załącznikach nr 1 – formularza asortymentowo - cenowego będą niezmiennie obowiązywały przez okres 6 miesięcy od daty obowiązywania umowy z wyjątkiem opisanym w pkt.3 niniejszego paragrafu.
7. Po tym okresie zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen ujętych w umowie (załącznik nr 1), nie częściej jednak niż raz na kwartał, w formie pisemnego aneksu.
8. Projekt aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem i udokumentowaniem zasadności zmiany cen sporządza wykonawca.
9. Wysokość podwyżki cen o której mowa w pkt. 5 nie może przekroczyć wysokości wskaźnika waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez GUS.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|