WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE

Data publikacji 2017-12-15
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633619-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej: ZSI) wspomagającego zarządzanie Zakładem Usług Komunalnych w Szczecinie.
CPV
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultingowe, opracowywania oprogramowania,
internetowe i wsparcia
2. Wykonawca musi posiadać zgodę/uprawnienia do wprowadzania wszelkich zmian
i modyfikacji w Zintegrowanym Systemie Informatycznym autorstwa firmy UNISOFT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Pułaskiego 8.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego usterek w działaniu dostarczonych elementów systemu informatycznego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, liczonym od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego,
2) upgrade ZSI, czyli wymiana ZSI na najnowsze wersje, w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów prawnych oraz ilości wprowadzonych zmian,
a także zgodnie z sugestiami Zamawiającego,
3) wykonywanie prac na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne, w szczególności przy:
a) tworzeniu analiz i raportów wynikających z potrzeb Zamawiającego,
b) dopasowywaniu wydruków,
c) pobieraniu informacji o fakturach z programu Geomar EKG, tworzeniu połączenia
i przesyłu informacji z bazy,
4) usługę „hot-line”, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się udostępnić numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail pracowników odpowiedzialnych
za opiekę nad poszczególnymi modułami w celu krótkich konsultacji informatycznych lub usunięcia bieżących problemów w pracy z systemem informatycznym.
4. Zamawiający przewiduje w miesiącu maksymalnie 15 roboczogodzin prac (w tym wizyty w siedzibie Zamawiającego oraz prace wykonywane na rzecz Zmawiającego
w siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne).
Niewykorzystany w danym miesiącu limit godzin nie przepada i może być wykorzystany w następnych miesiącach realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi w ramach przedmiotu zamówienia terminowo oraz z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, a także normami technicznymi oraz zasadami dostępnej wiedzy technicznej.
6. Zatrudnienie:
1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub
Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności fizyczne w zakresie realizacji zamówienia;
2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia;
3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 077d1a0a-4c03-4352-bca6-f858ebf6c027
Biuletyn 633619-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Usług Komunalnych
Regon 36300958600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ku Słońcu
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71080
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 484 82 94
Zamawiajacy fax 91 484 80 55
Zamawiajacy email zuk.szczecin@post.pl
Adres strony url www.bip.zuk.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zuk.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zuk.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
Numer referencyjny C/8/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej: ZSI) wspomagającego zarządzanie Zakładem Usług Komunalnych w Szczecinie. CPV 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultingowe, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 2. Wykonawca musi posiadać zgodę/uprawnienia do wprowadzania wszelkich zmian i modyfikacji w Zintegrowanym Systemie Informatycznym autorstwa firmy UNISOFT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Pułaskiego 8. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego usterek w działaniu dostarczonych elementów systemu informatycznego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, liczonym od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego, 2) upgrade ZSI, czyli wymiana ZSI na najnowsze wersje, w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów prawnych oraz ilości wprowadzonych zmian, a także zgodnie z sugestiami Zamawiającego, 3) wykonywanie prac na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne, w szczególności przy: a) tworzeniu analiz i raportów wynikających z potrzeb Zamawiającego, b) dopasowywaniu wydruków, c) pobieraniu informacji o fakturach z programu Geomar EKG, tworzeniu połączenia i przesyłu informacji z bazy, 4) usługę „hot-line”, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się udostępnić numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail pracowników odpowiedzialnych za opiekę nad poszczególnymi modułami w celu krótkich konsultacji informatycznych lub usunięcia bieżących problemów w pracy z systemem informatycznym. 4. Zamawiający przewiduje w miesiącu maksymalnie 15 roboczogodzin prac (w tym wizyty w siedzibie Zamawiającego oraz prace wykonywane na rzecz Zmawiającego w siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne). Niewykorzystany w danym miesiącu limit godzin nie przepada i może być wykorzystany w następnych miesiącach realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi w ramach przedmiotu zamówienia terminowo oraz z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, a także normami technicznymi oraz zasadami dostępnej wiedzy technicznej. 6. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności fizyczne w zakresie realizacji zamówienia; 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenia - w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; przykładowy wzór oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zgodę/uprawnienia do wprowadzania wszelkich zmian i modyfikacji w Zintegrowanym Systemie Informatycznym autorstwa firmy UNISOFT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Pułaskiego 8.

Criterion

Kryteria wysokość kary umownej w przypadku niedotrzymania czasu reakcji na zgłoszoną usterkę
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)