Opis przedmiotu zamówienia: Dostawy cukru. 
1. Cukier biały w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 80000 opakowań. CPV: 15831200-4. 
2. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV:15831000-2. 
3. Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 
1)	15831200-4 cukier biały, 
2)	15831000-2 cukier. 
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych. 
7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 
8. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze. 
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego). 
10. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: 
1) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; 
2) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; 
3) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; 
4) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; 
5) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; 
6) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; 
7) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; 
8) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; 
9) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; 
10) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; 
11) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; 
12) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo; 
13) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk; 
14) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko. 
11. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, w godz. 8:00-12:00. 
12. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. | 
			
		
		
			                									
						| GuidZP400 | 
						
															e0a6e97e-092e-4dfb-b1ac-9c65f2c820de
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															633442-N-2017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															22115068800000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Kurkowa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Gdańsk
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															80803 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															pomorskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															58 728 70 00
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															58 728 70 01
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															e.wierzbicka@igbbaltica.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej narzedzia | 
						
															www.igbbaltica.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															igb
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawy cukru
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Opis przedmiotu zamówienia: Dostawy cukru.
1. Cukier biały w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 80000 opakowań. CPV: 15831200-4.
2. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV:15831000-2.
3. Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
1)	15831200-4 cukier biały,
2)	15831000-2 cukier.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych.
7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
8. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego).
10. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
1) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
2) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
3) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
4) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
5) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
6) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
7) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
8) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
9) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53;
10) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
11) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
12) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo;
13) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk;
14) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
11. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, w godz. 8:00-12:00.
12. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															15800000-6
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a. 
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2017-12-22T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															12:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |