| GuidZP400 | 
						
															ae30f756-2f60-43e1-8153-38539877c11b
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															633392-N-2017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Regionalny Szpital w Kołobrzegu
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															31149600000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Łopuskiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Kołobrzeg
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															78100 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															zachodniopomorskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															943 530 262
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															943 554 408
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.szpital.kolobrzeg.pl 
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.szpital.kolobrzeg.pl 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.szpital.kolobrzeg.pl 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															w formie pisemnej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania AMMS
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															Nr sprawy EP/MD/7/2017
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															2
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania AMMS. 
2.	Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy. 
3.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV: 
72.51.10.00-0
5.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
8.	Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, lub Podwykonawca, skierował do realizacji umowy osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Usługi nadzoru autorskiego, usługi serwisowe.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															72511000-0
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															24
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że usługi zostały zrealizowane należycie.  
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że usługi zostały zrealizowane należycie.  
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															3.	Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1)	zmian w umowie w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
2)	zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych,
3)	zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
4.	Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach:
1)	Nastąpi zmiana przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy pzp, zmiany te zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy,
2)	Nastąpi zmiana zakresu przedmiotu umowy. w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie 
z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiany te zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy, na podstawie art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy pzp,
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2017-12-27T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															PL
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |