GuidZP400 |
ae30f756-2f60-43e1-8153-38539877c11b
|
Biuletyn |
633392-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu
|
Regon |
31149600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łopuskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 530 262
|
Zamawiajacy fax |
943 554 408
|
Zamawiajacy email |
Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania AMMS
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy EP/MD/7/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania AMMS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
72.51.10.00-0
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, lub Podwykonawca, skierował do realizacji umowy osoby zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Usługi nadzoru autorskiego, usługi serwisowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
72511000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że usługi zostały zrealizowane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że usługi zostały zrealizowane należycie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na:
1) zmian w umowie w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
2) zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych,
3) zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
4. Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach:
1) Nastąpi zmiana przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy pzp, zmiany te zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy,
2) Nastąpi zmiana zakresu przedmiotu umowy. w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie
z dodatkowych modułów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiany te zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej umowy, na podstawie art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy pzp,
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|