GuidZP400 |
cbcf7626-c04d-4238-8029-415dec525ac2
|
Biuletyn |
633159-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
28891700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 720 366
|
Zamawiajacy fax |
225 720 363
|
Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.wum.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, pocztą lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 312
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-213/2017
|
Numer referencyjny |
znak sprawy AEZ/S-213/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 10 części zamówienia, zwanych dalej pakietami, tj.:
Pakiet 1: Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby jednostek organizacyjnych WUM – 11 szt.,
Pakiet 2: Dostawa zestawu składającego się z komputera stacjonarnego – 1 szt., monitorów – 2 szt., drukarki – 1 szt. na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej,
Pakiet 3: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej – 1 szt.,
Pakiet 4: Dostawa tabletu na potrzeby Kliniki Kardiologii Wieku Dziecięcego i Pediatrii Ogólnej – 1 szt.,
Pakiet 5: Dostawa tabletu na potrzeby Studium Medycyny Katastrof – 1 szt.,
Pakiet 6: Dostawa tabletów na potrzeby Kliniki Chorób Zakaźnych dla Dorosłych – 2 szt.,
Pakiet 7: Dostawa telewizora na potrzeby Domu Studenta nr 1 – 1 szt.,
Pakiet 8: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Dziekanatu I Wydziału Lekarskiego – 1 szt.,
Pakiet 9: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Ortodoncji – 1 szt.,
Pakiet 10: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, który stanową odpowiednio Załącznik nr 2.1-2.10 do SIWZ.
3. Dotyczy Pakietów: 1, 2, 3, 10: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda:
a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.10 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1-2.10 do SIWZ) ze stanem faktycznym.
Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi
w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony,
z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
b) zmiany modelu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem umowy
z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany
z dystrybucji i nie został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, na sprzęt o parametrach co najmniej takich jak oferowane,
z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie.
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1: Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby jednostek organizacyjnych WUM – 11 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1: Dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby jednostek organizacyjnych WUM – 11 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2: Dostawa zestawu składającego się z komputera stacjonarnego – 1 szt., monitorów – 2 szt., drukarki – 1 szt. na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2: Dostawa zestawu składającego się z komputera stacjonarnego – 1 szt., monitorów – 2 szt., drukarki – 1 szt. na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej – 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4: Dostawa tabletu na potrzeby Kliniki Kardiologii Wieku Dziecięcego i Pediatrii Ogólnej – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4: Dostawa tabletu na potrzeby Kliniki Kardiologii Wieku Dziecięcego i Pediatrii Ogólnej – 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5: Dostawa tabletu na potrzeby Studium Medycyny Katastrof – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5: Dostawa tabletu na potrzeby Studium Medycyny Katastrof – 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6: Dostawa tabletów na potrzeby Kliniki Chorób Zakaźnych dla Dorosłych – 2 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6: Dostawa tabletów na potrzeby Kliniki Chorób Zakaźnych dla Dorosłych – 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7: Dostawa telewizora na potrzeby Domu Studenta nr 1 – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7: Dostawa telewizora na potrzeby Domu Studenta nr 1 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Dziekanatu I Wydziału Lekarskiego – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Dziekanatu I Wydziału Lekarskiego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Ortodoncji – 1 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Ortodoncji – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Dziekanatu Centrum Kształcenia Podyplomowego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ.
|
| |