GuidZP400 |
5b9873ac-a253-4241-acec-16057dbae442
|
Biuletyn |
633572-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43102223200011
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może zostać złożona wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów do sterylizacji
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/40/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów do sterylizacji zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 3 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Testy biologiczne
Zadanie nr 2 – Materiały pomocnicze do sterylizacji
Zadanie nr 3 – Worki do wlewów kontrastowych doodbytniczych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. II. Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia., b) W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego podmiotu, na którego zasoby się powołuje w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału, c) W przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego z podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części Zamówienia, nie wymaga się wobec nich wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia określony w Zad.1-3 spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga:
1) Aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym
dla zaoferowanych wyrobów medycznych określonych w Zad. 1-3, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876
ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta
i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej,
- w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
2) Materiały informacyjne, opisy, katalogi, foldery w języku polskim dla każdego z elementów oferowanego asortymentu określonego w Zad 1-3, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia
z wyraźnym zaznaczeniem nr zadania i pozycji, której dotyczą,(warunki graniczne opisano
w tabelach określających zapotrzebowanie ilościowe lub w tabelach par. granicznych)
3) Odpowiedni certyfikat jednostki notyfikowanej lub oświadczenie wydane przez producenta produktu o zgodności z normą nr EN ISO 11138 - dotyczy Zad. nr 1 poz. nr 1, 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy stanowiący zał. nr 2 sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) Formularze cenowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ , c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. II. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą , który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu ,nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) braku wyrobów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym – po cenie nie wyższej niż określona w niniejszej umowie;
b) zmiany nazwy produktu, producenta dostarczanych wyrobów, numeru katalogowego wyrobu, wielkości opakowania dostarczanych wyrobów, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wyrobu wskazanego w ofercie, przy niezmienionym produkcie,
c) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1 i 2, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
d) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań za zgodą Zamawiającego,
e) pojawienia się w asortymencie Wykonawcy tańszych zamienników będących odpowiednikami wyrobów nabywanych w ramach niniejszej umowy,
f) określonym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Testy biologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Testy biologiczne - 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Materiały pomocnicze do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały pomocnicze do sterylizacji - 18 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Worki do wlewów kontrastowych doodbytniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki do wlewów kontrastowych doodbytniczych - 1 pozycja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ.
|
| |