Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A, sprawowania nadzoru autorskiego i serwisu nad Systemem Informowania Kierownictwa oraz Systemem Synapse, Medicomdla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634455-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725143004, 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PAKIET 1 - sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A. nad wymienionymi modułami oprogramowania wymienione w SIWZ

Obowiązki Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy do niniejszego postępowania, a będą to:
a) sporządzanie i udostępnianie zamawiającemu lub na zlecenie zamawiającego podmiotowi trzeciemu sprawującemu serwis oprogramowania aplikacyjnego poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, z własnej inicjatywy lub na żądanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia błędu oprogramowania aplikacyjnego,
b) do wprowadzania zmian w oprogramowaniu aplikacyjnym objętym niniejszą umową, w zakresie wymaganym i wynikającym ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących (w szczególności ze zmian obejmujących zasady rozliczeń świadczeniodawców z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zmian przepisów objętych przedmiotem działania zamawiającego) oraz udostępniania zamawiającemu nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego objętego umową.
c) do przyjmowania, rozpatrywania oraz uwzględniania lub ustosunkowania się negatywnego z uzasadnieniem uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego.

Pakiet II - Serwis i nadzór autorski nad System Informowania Kierownictwa, działającym w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, produkcji Asseco Poland S.A.,

W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemu, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii lub błędu w ciągu:
a) 1 dzień roboczy w przypadku błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenia działalności z użyciem Systemu Informacji Kierownictwa w zakresie całego systemu lub części jego modułów funkcjonalnych,
a) do 15 dni roboczych w pozostałych przypadkach.
- Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.)
- Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu.
- Aktualizowania wersji oprogramowania Systemu Informowania Kierownictwa w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa,
- Konsultowania wątpliwości i problemów związanych z działaniem systemu
- Dokonywania zmian w konfiguracji raportów
- Sprawowania nadzoru nad poprawnością zasileń hurtowni danych Systemu Informacji Kierownictwa danymi z oprogramowania dziedzinowego Zamawiającego (InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.)
Pakiet III - Serwis (pogwarancyjny)i nadzór autorski na system informatycznym RIS/PACS, działającym w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, składający się z systemów Synapse oraz Medicom,

W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemów RIS/PACS, Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia czynności związanych z usunięciem awarii lub błędu:
1) Dla systemu Synapse:
a) w 24 godzin (w dni robocze) w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części),
b) w ciągu 48 godzin (w dni robocze) w innych przypadkach,
c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 3 dni roboczych.

2) Dla systemu Medicom
a) w ciągu 4 godzin w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części),
b) w ciągu 6 godzin w dni robocze i 12 godzin w dni wolne od pracy w innych przypadkach,
c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 48 godzin w przypadku awarii i 3 dni roboczych w innych przypadkach,
- Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.)
- Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu
- Aktualizowania wersji oprogramowania Synapse oraz Medinet w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
- Konsultowania wątpliwości związanych z działaniem systemu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08f73c0a-1ad1-43cb-a91a-bacfa6285538
Biuletyn 634455-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny
Regon 37044448600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 437 500
Zamawiajacy fax 134 468 322
Zamawiajacy email szpital@szpital.jaslo.pl
Adres strony url www.szpital.jaslo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaslo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaslo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferte składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zam,awiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło
Nazwa nadana zamowieniu Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A, sprawowania nadzoru autorskiego i serwisu nad Systemem Informowania Kierownictwa oraz Systemem Synapse, Medicomdla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer referencyjny PN/39/2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu PAKIET 1 - sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A. nad wymienionymi modułami oprogramowania wymienione w SIWZ Obowiązki Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy do niniejszego postępowania, a będą to: a) sporządzanie i udostępnianie zamawiającemu lub na zlecenie zamawiającego podmiotowi trzeciemu sprawującemu serwis oprogramowania aplikacyjnego poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, z własnej inicjatywy lub na żądanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia błędu oprogramowania aplikacyjnego, b) do wprowadzania zmian w oprogramowaniu aplikacyjnym objętym niniejszą umową, w zakresie wymaganym i wynikającym ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących (w szczególności ze zmian obejmujących zasady rozliczeń świadczeniodawców z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zmian przepisów objętych przedmiotem działania zamawiającego) oraz udostępniania zamawiającemu nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego objętego umową. c) do przyjmowania, rozpatrywania oraz uwzględniania lub ustosunkowania się negatywnego z uzasadnieniem uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego. Pakiet II - Serwis i nadzór autorski nad System Informowania Kierownictwa, działającym w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, produkcji Asseco Poland S.A., W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemu, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii lub błędu w ciągu: a) 1 dzień roboczy w przypadku błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenia działalności z użyciem Systemu Informacji Kierownictwa w zakresie całego systemu lub części jego modułów funkcjonalnych, a) do 15 dni roboczych w pozostałych przypadkach. - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu. - Aktualizowania wersji oprogramowania Systemu Informowania Kierownictwa w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa, - Konsultowania wątpliwości i problemów związanych z działaniem systemu - Dokonywania zmian w konfiguracji raportów - Sprawowania nadzoru nad poprawnością zasileń hurtowni danych Systemu Informacji Kierownictwa danymi z oprogramowania dziedzinowego Zamawiającego (InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.) Pakiet III - Serwis (pogwarancyjny)i nadzór autorski na system informatycznym RIS/PACS, działającym w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, składający się z systemów Synapse oraz Medicom, W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemów RIS/PACS, Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia czynności związanych z usunięciem awarii lub błędu: 1) Dla systemu Synapse: a) w 24 godzin (w dni robocze) w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 48 godzin (w dni robocze) w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 2) Dla systemu Medicom a) w ciągu 4 godzin w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 6 godzin w dni robocze i 12 godzin w dni wolne od pracy w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 48 godzin w przypadku awarii i 3 dni roboczych w innych przypadkach, - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu - Aktualizowania wersji oprogramowania Synapse oraz Medinet w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa. - Konsultowania wątpliwości związanych z działaniem systemu
Cpv glowny przedmiot 72514300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposóbszczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposóbszczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposóbszczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W okresie niezmienności cen, ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji, Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – wykazać kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawierającym wyliczenie całkowitej kwoty oraz wskazać datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana stawki podatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy zadeklarowali w ofercie, iż są zwolnieni z opodatkowania VAT. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W przypadku w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia. b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. c) Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w pkt 3) lit. a) lub b), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu, do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) Wprowadzenie zmian aneksem, zgodnie z lit. a) – b) powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego wskazania zmian i wyliczenia wpływu zmian, o jakich mowa w pkt. 3), na koszty wykonania zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do niewstrzymywania usługi do czasu zapłaty zobowiązania przez Zamawiającego, nie dłużej niż 100 dni liczonych od dnia upływu terminu płatności wynagrodzenia. Warunkiem skorzystania z prawa do wstrzymywania dostawy jest złożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności oświadczenia o wstrzymywaniu dostaw, po uprzednim wyznaczeniu dodatkowego terminu do zapłaty zadłużenia.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A. nad wymienionymi modułami oprogramowania w SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72514300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Obowiązki Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy do niniejszego postępowania, a będą to: a) sporządzanie i udostępnianie zamawiającemu lub na zlecenie zamawiającego podmiotowi trzeciemu sprawującemu serwis oprogramowania aplikacyjnego poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, z własnej inicjatywy lub na żądanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia błędu oprogramowania aplikacyjnego, b) do wprowadzania zmian w oprogramowaniu aplikacyjnym objętym niniejszą umową, w zakresie wymaganym i wynikającym ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących (w szczególności ze zmian obejmujących zasady rozliczeń świadczeniodawców z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zmian przepisów objętych przedmiotem działania zamawiającego) oraz udostępniania zamawiającemu nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego objętego umową. c) do przyjmowania, rozpatrywania oraz uwzględniania lub ustosunkowania się negatywnego z uzasadnieniem uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Serwis i nadzór autorski nad System Informowania Kierownictwa, działającym w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, produkcji Asseco Poland S.A.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemu, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii lub błędu w ciągu: a) 1 dzień roboczy w przypadku błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenia działalności z użyciem Systemu Informacji Kierownictwa w zakresie całego systemu lub części jego modułów funkcjonalnych, a) do 15 dni roboczych w pozostałych przypadkach. - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu. - Aktualizowania wersji oprogramowania Systemu Informowania Kierownictwa w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa, - Konsultowania wątpliwości i problemów związanych z działaniem systemu - Dokonywania zmian w konfiguracji raportów - Sprawowania nadzoru nad poprawnością zasileń hurtowni danych Systemu Informacji Kierownictwa danymi z oprogramowania dziedzinowego Zamawiającego (InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Serwis (pogwarancyjny)i nadzór autorski na system informatycznym RIS/PACS, działającym w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle i będący jego własnością, składający się z systemów Synapse oraz Medicom,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis W przypadku wystąpienia awarii lub błędów w działaniu systemów RIS/PACS, Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia czynności związanych z usunięciem awarii lub błędu: 1) Dla systemu Synapse: a) w 24 godzin (w dni robocze) w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 48 godzin (w dni robocze) w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 2) Dla systemu Medicom a) w ciągu 4 godzin w przypadku awarii (przerwy w działaniu systemu uniemożliwiającej korzystanie z jakiejkolwiek jego części), b) w ciągu 6 godzin w dni robocze i 12 godzin w dni wolne od pracy w innych przypadkach, c) maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 48 godzin w przypadku awarii i 3 dni roboczych w innych przypadkach, - Wykonawca udostępni przynajmniej dwa, niezależne od siebie, kanały komunikacyjne umożliwiające zgłoszenie awarii lub błędu (telefon, e-mail, formularz na stronie WWW, itp.) - Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu przyjęcie zgłoszenia awarii lub innych usterek w działaniu systemu - Aktualizowania wersji oprogramowania Synapse oraz Medinet w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmian wynikających z przepisów obowiązującego prawa. - Konsultowania wątpliwości związanych z działaniem systemu
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)