GuidZP400 |
337fed9a-fdb1-4681-a98a-d0e83531b81f
|
Biuletyn |
634377-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza
|
Regon |
35031345200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Harbutowice
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sułkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32440
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 732 002
|
Zamawiajacy fax |
123 730 810
|
Zamawiajacy email |
dpsharbutowice@poczta.fm
|
Adres strony url |
http://bip.malopolska.pl/dpsipwharbutowicach
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Samorządu Terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/dpsipwharbutowicach
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.malopolska.pl/dpsipwharbutowicach
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 10 c ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017 poz.1579, skladanie ofert odbywa sie za pośrednictwem opera pocztowego w rozumieniu Ustawy z 23.11.2012r - Prawo Pocztowe (Dz.U. poz 1529) oraz 2015 poz 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Spolecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach, Harbutowice 1 32-440 Sułkowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 7
pakietów opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CVP:
Pakiet I – Drób
Pakiet II – Artykuły mrożone
Pakiet III – – Mleko, produkty mleczarskie i tłuszcze
Pakiet IV – – Różne produkty spożywcze
Pakiet V – Mięso i produkty mięsne
Pakiet VI – Jaja
Pakiet VII – Warzywa i owoców
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1pakiet I do VII do SIWZ nr DPS 2PN/2017.
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 1pakiet I do VII do SIWZ, dostarczane towary muszą być zgodne z Polskimi Normami i spełniać wszystkie wymagania i normy dla artykułów spożywczych dla ludzi,
b) Wykonawca na dostarczone towary, zgodnie z załącznikami nr 1 pakiet I do VII do SIWZ - formularz zestawienia cenowego musi zapewnić gwarancję jakości,
c) Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ oraz w załączniku nr 1pakiet I do VII do SIWZ (formularz zestawienia cenowego),
d) Wykonawca musi zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach, w tym zaoferować termin i warunki płatności opisane we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w załączniku nr 1pakiet I do VII do SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
5. Każda partia dostarczonych towarów musi spełniać wymagania Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (Dz.U. z 2017r., poz. 149 z późn. zm.) oraz innych przepisów prawa dotyczących dopuszczenia ich do obrotu.
6. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia będą transportowane transportem na koszt Wykonawcy zgodnie z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
7. Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego , Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywnościowych Zamawiającego.
Zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia będzie zgłaszane faksem lub e-mailem przez uprawnionego
pracownika Zamawiającego w terminach wynikających z potrzeby uzupełnienia danego towaru.
Częstotliwość dostawy :
Pakiet I 2 razy w miesiącu
Pakiet II 2 razy w miesiącu
Pakiet III 2 razy w tygodniu
Pakiet IV 1 raz w miesiącu
Pakiet V 2 razy w tygodniu
Pakiet VI 4 razy w miesiącu
Pakiet VII 2 razy w tygodniu
W godzinach : 7-12 dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamiawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamiawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamiawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (celem wykazania, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia);
b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt3 lit.a).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu .
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta w pierwszej kolejności musi zawierać:
1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
2) formularze cenowe - części zamówienia:
Pakiet I – załącznik nr 1 pakiet nr1 do SIWZ
Pakiet II – załącznik nr 1 pakiet nr2 do SIWZ
Pakiet III – – załącznik nr 1 pakiet nr3 do SIWZ
Pakiet IV – – załącznik nr 1 pakiet nr4 do SIWZ
Pakiet V – załącznik nr 1 pakiet nr5 do SIWZ
Pakiet VI – załącznik nr 1 pakiet nr6 do SIWZ
Pakiet VII – załącznik nr 1 pakiet nr7 do SIWZ
3) do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. 5 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) w przypadku powierzenia realizacji części zadania podwykonawcy – Wykonawca zobowiązany jest o dołączenie do oferty załącznika nr 4.
2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, działając zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126), potwierdzających okoliczności, o której mowa w art. 24 ust.1 p. 23 ustawy Pzp tj.:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (celem wykazania, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia);
b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt3 lit.a).
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI 3. pkt. 3 lit. a niniejszej SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający oprócz przypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy przewiduje także możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisanie umowy,
b) w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego.
Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw. Warunki zmian: inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 od ostatecznego terminu składania ofert)
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów drobiowych w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 2 razy w miesiącu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów mrożonych w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 2 razy w miesiącu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
mleko, produkty mleczarskie i tłuszcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów mleczarskich w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 2 razy w tygodniu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa art. spożywczych w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 1 raz w miesiącu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i wędlin w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 2 razy w tygodniu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jajek w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 4 razy w miesiącu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców w roku 2018 dla Domu Pomocy Społecznej im. T. Piekarza w Harbutowicach 2 razy w tygodniu. Szczegółowy opis zamówienia dotyczy zakresu asortymentu ilość dostaw wymagań oraz terminu dostaw opisanych w SIWZ oraz zał. nr 1 Pakiet nr 7
|
| |