„Zakup i uruchomienie systemu konfekcjonowania formularzy bezkopertowych”.

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633593-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i uruchomienie systemu konfekcjonowania formularzy bezkopertowych” dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i uruchomi urządzenia do generowania korespondencji utajnionej, w których drukarka jest połączona z zaklejarką oraz dostarczy papier, w ilościach i asortymencie wskazanym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9ed90d4-c4c3-4d60-8b28-2cc08409b755
Biuletyn 633593-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 27820930000000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7637636
Zamawiajacy fax (032) 2651430
Zamawiajacy email przetargi@pzzoz.bedzin.pl
Adres strony url www.pzzoz.bedzin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzzoz.bedzin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PZZOZ - 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40 - SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i uruchomienie systemu konfekcjonowania formularzy bezkopertowych”.
Numer referencyjny 32/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i uruchomienie systemu konfekcjonowania formularzy bezkopertowych” dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i uruchomi urządzenia do generowania korespondencji utajnionej, w których drukarka jest połączona z zaklejarką oraz dostarczy papier, w ilościach i asortymencie wskazanym w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że: 1.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, przynajmniej 1 zamówienie o charakterystyce odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. obejmującego co najmniej: wykonanie dostawy wraz z instalacją i konfiguracją systemu konfekcjonowania formularzy bezkopertowych RMUA/Płacowych - o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. brutto (dziesięć tysięcy zł. 00/100) oraz potwierdzą dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy występujący w przedmiotowym postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Kwestie składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1 Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. VII pkt 2 ppkt 2.1 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę: 1.1 Materiałów informacyjnych (np. katalogi, specyfikacje techniczne, opisy merytoryczne, itp.) w języku polskim, zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno – użytkowych i charakterystyce oferowanych urządzeń; Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie poświadczyć autentyczność dostarczonych materiałów informacyjnych. 1.2 Deklaracja zgodności CE na oferowane urządzenia. Wykonawca dostarczy oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.1 ÷ ppkt 1.2 po dokonanej wstępnej ocenie ofert, na wezwanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji na drukarkę laserową
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji na zaklejarkę ciśnieniową do kopert
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)