„E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary - dostawy”

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Psarach
Miejscowość Psary
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633260-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw sprzętu komputerowego wchodzącego w zakres projektu „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary”
Niniejsza SIWZ określa wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie modernizacji infrastruktury sprzętowej Gminy Psary oraz wybranych jednostek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy, niezbędnej do wdrożenia i uruchomianie e-usług, które nie są objęte niniejszym postepowaniem.
Dostarczony i zainstalowany sprzęt objęty niniejszym postępowaniem zostanie zaimplementowany
w siedzibie Urzędu Gminy Psary zlokalizowanym w Psarach przy ul. Malinowicka 4 oraz w jednostkach podległych biorących udział w projekcie pod nazwą: „e-Psary – zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary” tj.:
• Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach - ul. Szkolna 100, 42-512 Psary
• Publiczne Gimnazjum w Psarach (obecnie Szkoła Podstawowa w Psarach) - ul. Szkolna 32, 42-512 Psary
• Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Dąbiu - Dąbie, ul. Pocztowa 39, 42-504 Będzin
• Szkoła Podstawowa im. E. Gierczak w Gródkowie - Gródków, ul. Leśna 2, 42-575 Strzyżowice
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Strzyżowicach - ul. 1 Maja 17, 42-575 Strzyżowice
• Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Sarnowie - Sarnów, ul. Szkolna 5, 42-512 Psary
• Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbiu - Dąbie, ul. Dolna 1, 42-504 Będzin

Niniejsze przedsięwzięcie podzielone zostało na 2 rodzaje/kategorię dostaw i usług tworząc tym samym jedną integralną część zamówienia. Biorąc pod uwagę specyfikę realizowanego przedsięwzięcia Zamawiający skategoryzował zakupy na:
I. dostawę, konfigurację i instalację urządzeń teleinformatycznych nazwanych na potrzeby niniejszego postępowania urządzeniami roboczymi,
II. dostawa, konfiguracja i instalacja dwóch węzłów dostępowych po jednym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Strzyżowicach oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie, wraz z wyposażeniem, odpowiedzialnych za połączenie istniejących niezależnych sieci LAN w każdym z obiektów w jedną sieć teleinformatyczną.

Zamawiający pragnie wyjaśnić, że wszystkie wyżej wymienione kategorie stanowią jedno zamówienie i nie dopuszcza się, aby zostało ono podzielone na części na etapie ofertowania.

A. Wykonawca podejmując się realizacji zadania opisanego powyżej jako kategoria I zobowiązany jest do:
• dostawy, instalacji i wstępnej konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w lokalizacji Urzędu Gminy Psary, we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu lub pomieszczeniach, następujących urządzeń:
- stanowiska komputerowe opisane w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Komputer,
- urządzenia wielofunkcyjne opisane w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1do SIWZ jako Drukarka,
- systemu podtrzymania napięcia dla komputera opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 2,
- czytnika kodów kreskowych opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Czytnik Kodów,
- skanera z podajnikiem opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Skaner,
• dostawy, instalacji i wstępnej konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w każdej
z siedmiu lokalizacji jednostek podległych Urzędowi Gminy Psary, we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu lub pomieszczeniach:
- stanowiska komputerowego opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Komputer wg. odpowiedniej ilości ,
- urządzenia wielofunkcyjnego opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Drukarka,
- systemu podtrzymania napięcia dla komputera opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 2,
- czytnika kodów kreskowych opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Czytnik Kodów,
- skanera z podajnikiem opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Skaner,
• dostawy, instalacji i wstępnej konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w lokalizacji Zespołu Szkolno-przedszkolnego nr 1 w Strzyżowicach oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie, we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu lub pomieszczeniach następujących dodatkowych urządzeń (dla każdej z lokalizacji):
- stanowiska komputerowego opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Komputer,
- urządzenia wielofunkcyjnego opisanej w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Drukarka,
- systemu podtrzymania napięcia dla komputera opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 2,
- czytnika kodów kreskowych opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Czytnik Kodów,
- skanera z podajnikiem opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Skaner.

B. Wykonawca podejmując się realizacji zadania opisanego powyżej jako kategoria II zobowiązany jest do:
• dostawy, konfiguracja i instalacja dwóch węzłów dostępowych po jednym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Strzyżowicach oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie w skład którego wchodzą, dla każdej z lokalizacji, następujące urządzenia teleinformatyczne pasywne i aktywne:
- Szafa RACK 19’’ 12U wisząca wraz z wyposażeniem (listwa zasilająca, półka, organizator kablowy, patchcordy kat 5e) opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Szafa strukturalna,
- Koncentrator sieciowy 24 porty 1000BaseT wyposażony w dwa gniazda MiniGBIC (SFP) sztuk 1 opisanej w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Koncentrator sieciowy,
- system podtrzymania napięcia dla zainstalowanych urządzeń sieciowych opisany w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 1,
- terminal radiowy wraz z anteną kierunkową zewnętrzną odpowiedzialny za połączenie teleinformatyczne pomiędzy wymienionymi powyżej lokalizacjami opisany w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Terminal Radiowy lub alternatywnego wyposażenia kablowego w celu podłączenia lokalizacji w wariancie alternatywnym. UWAGA: w przypadku zastosowania połączenia kablowego zakup urządzeń radiowych odpowiedzialnych za tranzyt ruchu pomiędzy lokalizacjami nie jest wymagany.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bcde0944-00a6-4df3-a505-55094330c8e6
Biuletyn 633260-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Psarach
Regon 53724300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Malinowicka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Psary
Zamawiajacy kod pocztowy 42-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 294 49 00 wew. 41
Zamawiajacy fax 32 294 49 01
Zamawiajacy email urzad@psary.pl
Adres strony url www.bip.psary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu informatycznego - „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.psary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary - kancelaria ogólna - parter buynku
Nazwa nadana zamowieniu „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary - dostawy”
Numer referencyjny ZP.271.27.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw sprzętu komputerowego wchodzącego w zakres projektu „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary” Niniejsza SIWZ określa wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie modernizacji infrastruktury sprzętowej Gminy Psary oraz wybranych jednostek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy, niezbędnej do wdrożenia i uruchomianie e-usług, które nie są objęte niniejszym postepowaniem. Dostarczony i zainstalowany sprzęt objęty niniejszym postępowaniem zostanie zaimplementowany w siedzibie Urzędu Gminy Psary zlokalizowanym w Psarach przy ul. Malinowicka 4 oraz w jednostkach podległych biorących udział w projekcie pod nazwą: „e-Psary – zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary” tj.: • Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach - ul. Szkolna 100, 42-512 Psary • Publiczne Gimnazjum w Psarach (obecnie Szkoła Podstawowa w Psarach) - ul. Szkolna 32, 42-512 Psary • Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Dąbiu - Dąbie, ul. Pocztowa 39, 42-504 Będzin • Szkoła Podstawowa im. E. Gierczak w Gródkowie - Gródków, ul. Leśna 2, 42-575 Strzyżowice • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Strzyżowicach - ul. 1 Maja 17, 42-575 Strzyżowice • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Sarnowie - Sarnów, ul. Szkolna 5, 42-512 Psary • Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbiu - Dąbie, ul. Dolna 1, 42-504 Będzin Niniejsze przedsięwzięcie podzielone zostało na 2 rodzaje/kategorię dostaw i usług tworząc tym samym jedną integralną część zamówienia. Biorąc pod uwagę specyfikę realizowanego przedsięwzięcia Zamawiający skategoryzował zakupy na: I. dostawę, konfigurację i instalację urządzeń teleinformatycznych nazwanych na potrzeby niniejszego postępowania urządzeniami roboczymi, II. dostawa, konfiguracja i instalacja dwóch węzłów dostępowych po jednym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Strzyżowicach oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie, wraz z wyposażeniem, odpowiedzialnych za połączenie istniejących niezależnych sieci LAN w każdym z obiektów w jedną sieć teleinformatyczną. Zamawiający pragnie wyjaśnić, że wszystkie wyżej wymienione kategorie stanowią jedno zamówienie i nie dopuszcza się, aby zostało ono podzielone na części na etapie ofertowania. A. Wykonawca podejmując się realizacji zadania opisanego powyżej jako kategoria I zobowiązany jest do: • dostawy, instalacji i wstępnej konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w lokalizacji Urzędu Gminy Psary, we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu lub pomieszczeniach, następujących urządzeń: - stanowiska komputerowe opisane w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Komputer, - urządzenia wielofunkcyjne opisane w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1do SIWZ jako Drukarka, - systemu podtrzymania napięcia dla komputera opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 2, - czytnika kodów kreskowych opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Czytnik Kodów, - skanera z podajnikiem opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Skaner, • dostawy, instalacji i wstępnej konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w każdej z siedmiu lokalizacji jednostek podległych Urzędowi Gminy Psary, we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu lub pomieszczeniach: - stanowiska komputerowego opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Komputer wg. odpowiedniej ilości , - urządzenia wielofunkcyjnego opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Drukarka, - systemu podtrzymania napięcia dla komputera opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 2, - czytnika kodów kreskowych opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Czytnik Kodów, - skanera z podajnikiem opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Skaner, • dostawy, instalacji i wstępnej konfiguracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w lokalizacji Zespołu Szkolno-przedszkolnego nr 1 w Strzyżowicach oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie, we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu lub pomieszczeniach następujących dodatkowych urządzeń (dla każdej z lokalizacji): - stanowiska komputerowego opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Komputer, - urządzenia wielofunkcyjnego opisanej w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Drukarka, - systemu podtrzymania napięcia dla komputera opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 2, - czytnika kodów kreskowych opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Czytnik Kodów, - skanera z podajnikiem opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Skaner. B. Wykonawca podejmując się realizacji zadania opisanego powyżej jako kategoria II zobowiązany jest do: • dostawy, konfiguracja i instalacja dwóch węzłów dostępowych po jednym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Strzyżowicach oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie w skład którego wchodzą, dla każdej z lokalizacji, następujące urządzenia teleinformatyczne pasywne i aktywne: - Szafa RACK 19’’ 12U wisząca wraz z wyposażeniem (listwa zasilająca, półka, organizator kablowy, patchcordy kat 5e) opisanego w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Szafa strukturalna, - Koncentrator sieciowy 24 porty 1000BaseT wyposażony w dwa gniazda MiniGBIC (SFP) sztuk 1 opisanej w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Koncentrator sieciowy, - system podtrzymania napięcia dla zainstalowanych urządzeń sieciowych opisany w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Zasilacz awaryjny UPS TYP 1, - terminal radiowy wraz z anteną kierunkową zewnętrzną odpowiedzialny za połączenie teleinformatyczne pomiędzy wymienionymi powyżej lokalizacjami opisany w formularzu ofertowym załączniku nr 8.1 do SIWZ jako Terminal Radiowy lub alternatywnego wyposażenia kablowego w celu podłączenia lokalizacji w wariancie alternatywnym. UWAGA: w przypadku zastosowania połączenia kablowego zakup urządzeń radiowych odpowiedzialnych za tranzyt ruchu pomiędzy lokalizacjami nie jest wymagany.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3.1.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie: a) co najmniej 2 zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego w tym co najmniej 10 stacji roboczych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każde. 3.1.2. Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: a) Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienie sprzętu informatycznego (minimum 2 osoby) posiadająca: - udział w minimum 2 dostawach, konfiguracji i uruchomieniu sprzętu komputerowego w tym co najmniej 10 stacji roboczych na stanowisku instalatora,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Uwaga nr 2: W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Uwaga nr 3: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 4.3.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga nr 5: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 4.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedstawić następujące dokumenty: 4.4.1. Wypełniony załączniki nr 1A oraz 8.1 do SIWZ 4.4.2. Wyniki testów, Deklaracje CE, Certyfikaty dla sprzętu oraz świadczonych usług itp. wskazane w załącznikach nr 8 i nr 8.1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie „równoważnych dokumentów” w zakresie, który dopuszcza to ust. 3 i 4 § 13 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. dokumenty mają potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę parametrów oferowanych urządzeń i oprogramowania zadeklarowanych w formularzu cenowo sprzętowym załącznik nr 1A do SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy załączonymi dokumentami a wymaganiami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 i 8.1 do SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy w związku z niezgodnością jej treści z treścią SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych), 1.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary: nr 44 8438 0001 0000 0257 2016 0003
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, – zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) zmiany terminu realizacji umowy: • w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw. 7) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, będzie następstwem wytycznych i/lub zaleceń Instytucji Zarządzającej, która przyznała środki UE na współfinansowanie zamówienia na usługę. 8) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. XXI pkt. 3.5. SIWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Zamówienie „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary - dostawy” należy wykonać w terminie: 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów w następujących przypadkach - wybrane przez Zamawiającego przesłanki wykluczenia fakultatywne, przewidziane w art. 24 ust. 5 ustawy: 1). który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 2). który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. rozdziału XIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7. Zabezpieczenie nienależytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto). 8. Do oferty należy dołączyć: 1). Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2). Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3). Wyniki testów, Deklaracje CE, Certyfikaty dla sprzętu oraz świadczonych usług itp. wskazane w załącznikach nr 8 i nr 8.1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie „równoważnych dokumentów” w zakresie, który dopuszcza to ust. 3 i 4 § 13 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4). Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5). Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6). Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7). Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)