GuidZP400 |
d9f0fe60-bc25-4da6-ba59-4284b3a49da3
|
Biuletyn |
635142-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29559600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wójtowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00224
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 315 251
|
Zamawiajacy fax |
228 315 251
|
Zamawiajacy email |
dpswojtow@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://dpswojtowska.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://dpswojtowska.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dpswojtowska.pl/bip
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak inny sposób: za pośrednictwem poczty, kuiera lub osobiści
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Wójtowska w Warszawie
|
Numer referencyjny |
DPS.PN1/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13, 00-224 Warszawa. Dostawy odbywać się będą od 01.01.2018 do 31.12.2018. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 część. Część Nr 1. — warzywa przetworzone, konserwowe, artykuły sypkie, oleje roślinne, przyprawy , kod CPV 15.60.00.00-4 , 15.80.00.00-6
Część Nr 2. — ryby świeże, mrożone i przetwory rybne , kod CPV 15.20.00.00-0
Część Nr 3. — jaja świeże kurze, kod CPV 03.14.25.00-3
Część Nr 4. — mrożone warzywa i owoce , kod CPV 15.33.10.00-7
Część Nr 5. — produkty zwierzęce , mięsa i produkty mięsne , kod CPV 15.10.00.00-9 Część Nr 6. – produkty niskobiałkowe;
Część Nr 7. — produkty mleczarskie, kod CPV 15.50.00.00-3
Część Nr 8. — pieczywo świeże - wyroby piekarskie i ciastkarskie , kod CPV 15.81.00.00-9 Część Nr 9. — warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1
Część Nr 10 - owoce cytrusowe, kod CPV 03.22.21.10-7
Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidziane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosowanie do rzeczywistych potrzeb .
|
Cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesiący
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienie tego warunku. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykoanwcę oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie niezbędnym do wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienie tego warunku. W zakresie wiedzy i doświadczenia należy złożyć oświadczenie o posiadanej wiedzy i doświadczeniu w zakresie bezpieczeństwa i żywności z wykorzystaniem wzoru- zalącznik nr 6
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnieni warunków udziału w postępowaniu znajdują się w rozdziale VI SIWZ
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawca w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienie przesłanek określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
16:00
|
IV 4 5 data |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb świeżych, mrożonych i przetworów rybnych do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb świeżych, mrożonych i przetworów rybnych do Domu Pomocy Społecznej,
ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw przetworzonych, konserwowych, artykułów sypkich, oleje roślinne, przyprawy do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13, 00-224 Warszawa. Według załącznika nr 2.1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw przetworzonych, konserwowych, artykułów sypkich, oleje roślinne, przyprawy do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13, 00-224 Warszawa.
Według załącznika nr 2.1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj świeżych kurzych do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa. Według załącznika nr 2.3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj świeżych kurzych do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa.
Według załącznika nr 2.3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa. Według załącznika nr 2.4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa.
Według załącznika nr 2.4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsne Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 warszawa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsne Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 warszawa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa Według załącznika nr 2.6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobiu do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa
Według załącznika nr 2.6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa..
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa..
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pieczywa świeżego do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa Według załącznika nr 2.8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
pieczywa świeżego do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa
Według załącznika nr 2.8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa Według załącznika nr 2.9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa
Według załącznika nr 2.9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców cytrusowy do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa Według załącznika nr 2.10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców cytrusowy do Domu Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 13,00-224 Warszawa
Według załącznika nr 2.10
|
| |