| GuidZP400 |
15198d22-8789-4fcf-a9d1-d8b9a0afe5cd
|
| Biuletyn |
635084-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
30892700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Obryte
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
188
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Obryte
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07215
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-29 7411080 w. 30
|
| Zamawiajacy fax |
0-29 7411080
|
| Zamawiajacy email |
dpsobryte@wp.pl
|
| Adres strony url |
dpsobryte.bip.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielna publiczna jednostka organizacyjna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
dpsobryte.bip.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dpsobryte.bip.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Obrytem, 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM W ROKU 2018
|
| Numer referencyjny |
DPS.ZP.264/PN4/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego oraz drobiu i mięsa drobiowego, wędlin wieprzowych, drobiowych, podrobowych i pasztetów w okresie
od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2018 roku. Ilości wskazane w SIWZ i załącznikach są ilościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30%. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie składu i szacunkowego zapotrzebowania zawiera Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ
– Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię decyzji wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającej na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp., zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez
wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp., zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w
wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1 ustawy Pzp.,
d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór
oświadczenia w tym zakresie stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ),
Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|