Dostawa sprzetu medycznego i akcesoriów endoskopowych

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634669-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 – Protezy trzustkowe - 2 poz. asort. w ilości po 20 szt.;
Zad. 2 – Cewniki, pętle, prowadniki, klipsy i igły hemostatyczne - 14 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 – Popychacz do protez trzustkowych - 1 poz. asort. w ilości 6 szt.;
Zad. 4 – Pętle, zaworek biopsyjny, filtry do ssaka, cewnik konwencjonalny, ustnik
– 12 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 5 – Kabel łączący do jednorazowych elektrod neutralnych, sonda endoskopowa
-3 poz. asort.w różnych ilościach;
Zad. 6 – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 7 – Jednorazowe balony do poszerzania przełyku, szczypce biopsyjne
- 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 8 – Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 9 – Jednorazowy sprzęt endoskopowy, protezy do dróg żółciowych - 14 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 – Protezy plastikowe do dróg żółciowych - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 11 – Szczypce biopsyjne, pompa płucząca - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 12 – Samorozprężalne stenty, prowadnica - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 13 – Trójśrednicowy balon do poszerzania przełyku - 1 poz. asort. w ilości 5 szt.;
Zad. 14 – Jednorazowe prowadnice i balony do dróg żółciowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 15 – Igły gastroskopowe i kolonoskopowe, szczypce biopsyjne, papilotom, koszyk do usuwania złogów
– 6 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 16 – Siatka do usuwania polipów i ciał obcych - 1 poz. asort. w ilości 60 szt.;
Zad. 17 – Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w urządzeniach ETD – 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 18 – Jednorazowy cewnik do trudnych zabiegów - 1 poz. asort. w ilości 2 szt.;
Zad. 19 – Szczoteczki cytologiczne i inny sprzęt bronchobiberoskopowy - 6 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 – Szczypce biopsyjne i igła aspiracyjna - 2 poz. asort. w ilości po 80 szt.;
Zad. 21 – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 22 – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii - 4 poz. asort. w różnych ilościach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12bbf21c-2720-499e-aeac-1224f4337def
Biuletyn 634669-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 775 065
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja wszp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty przesyłane w formie pisemnej, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu medycznego i akcesoriów endoskopowych
Numer referencyjny ZP/52/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zad. 1 – Protezy trzustkowe - 2 poz. asort. w ilości po 20 szt.; Zad. 2 – Cewniki, pętle, prowadniki, klipsy i igły hemostatyczne - 14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 – Popychacz do protez trzustkowych - 1 poz. asort. w ilości 6 szt.; Zad. 4 – Pętle, zaworek biopsyjny, filtry do ssaka, cewnik konwencjonalny, ustnik – 12 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 – Kabel łączący do jednorazowych elektrod neutralnych, sonda endoskopowa -3 poz. asort.w różnych ilościach; Zad. 6 – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 – Jednorazowe balony do poszerzania przełyku, szczypce biopsyjne - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 – Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 – Jednorazowy sprzęt endoskopowy, protezy do dróg żółciowych - 14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 – Protezy plastikowe do dróg żółciowych - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 – Szczypce biopsyjne, pompa płucząca - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 – Samorozprężalne stenty, prowadnica - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 – Trójśrednicowy balon do poszerzania przełyku - 1 poz. asort. w ilości 5 szt.; Zad. 14 – Jednorazowe prowadnice i balony do dróg żółciowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 – Igły gastroskopowe i kolonoskopowe, szczypce biopsyjne, papilotom, koszyk do usuwania złogów – 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 – Siatka do usuwania polipów i ciał obcych - 1 poz. asort. w ilości 60 szt.; Zad. 17 – Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w urządzeniach ETD – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 18 – Jednorazowy cewnik do trudnych zabiegów - 1 poz. asort. w ilości 2 szt.; Zad. 19 – Szczoteczki cytologiczne i inny sprzęt bronchobiberoskopowy - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 – Szczypce biopsyjne i igła aspiracyjna - 2 poz. asort. w ilości po 80 szt.; Zad. 21 – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii - 4 poz. asort. w różnych ilościach.
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu w zakresie, w jakim zostały określone przez zamawiającego dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku; c) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.5. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (zał. nr 2 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om) lub ,,nie powierza’’ – przez wpisanie, np. ,,0’’ lub ,, ––––– ’’. 1.6. W przypadku wątpliwości co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o bezpłatne przesłanie próbek, katalogów/prospektów. 1.7. Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ określającym przedmiot zamówienia dla każdego zadania indywidualnie. 1.8. Każde opakowanie jednostkowe/zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towa-ru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać: a. opis w języku polskim; b. termin ważności produktu; c. znak CE.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (zał. nr 2 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om) lub ,,nie powierza’’ – przez wpisanie, np. ,,0’’ lub ,, ––––– ’’.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (zał. nr 2 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om) lub ,,nie powierza’’ – przez wpisanie, np. ,,0’’ lub ,, ––––– ’’.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe dot. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen . Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej gru-py kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
Zakresie warunkow udzialu 1.1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wy-konawcy tym samym składania oświadczenia woli. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postę-powaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o któ-rych mowa w pkt.1.1. i 1.2. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz zawierający opis przedmiotu zamówienia. 3. Aktualna karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego – dot. zad. nr 17. 4. Aktualna deklaracja zgodności o wyrobach medycznych – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta– w przypadkach wymaganych prawem. W przypadku jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie producenta danego asortymentu. 5. Oświadczenie producenta myjni o dopuszczeniu preparatów wskazanych w zad. nr 17 do stosowania w urządzeniach myjąco dezynfekcyjnych typu ETD Disinfector firmy Olympus Europe – będących w posiadaniu zamawiającego;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umo-wy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość do-konania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmie-nionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zama-wiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lep-szych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jed-nostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Protezy trzustkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 2 poz. asort. w ilości po 20 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cewniki, pętle, prowadniki, klipsy i igły hemostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 14 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Popychacz do protez trzustkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 1 poz. asort. w ilości 6 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pętle, zaworek biopsyjny, filtry do ssaka, cewnik konwencjonalny, ustnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis – 12 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kabel łączący do jednorazowych elektrod neutralnych, sonda endoskopowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis -3 poz. asort.w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa – Jednorazowe balony do poszerzania przełyku, szczypce biopsyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Jednorazowy sprzęt endoskopowy, protezy do dróg żółciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 14 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Protezy plastikowe do dróg żółciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Szczypce biopsyjne, pompa płucząca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Samorozprężalne stenty, prowadnica
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Trójśrednicowy balon do poszerzania przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 1 poz. asort. w ilości 5 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Jednorazowe prowadnice i balony do dróg żółciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 6 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Igły gastroskopowe i kolonoskopowe, szczypce biopsyjne, papilotom, koszyk do usuwania złogów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis – 6 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Siatka do usuwania polipów i ciał obcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 1 poz. asort. w ilości 60 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w urządzeniach ETD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis – 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Jednorazowy cewnik do trudnych zabiegów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 1 poz. asort. w ilości 2 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Szczoteczki cytologiczne i inny sprzęt bronchobiberoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 6 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Szczypce biopsyjne i igła aspiracyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 2 poz. asort. w ilości po 80 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 4 poz. asort. w różnych ilościach.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa – Jednorazowy i wielorazowy sprzęt do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)