| GuidZP400 | 
						
															ff7028fa-4bb9-49f4-a9de-c4cde0d90d36
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															635139-N-2017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															97049750600000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Francuska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															10
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Zielona Góra
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															65941 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															lubuskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															0-68 455 77 77
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															0-68 455 77 77
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															sp18zielonagora@interia.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.sp18.bipzielonagora.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Szkoła Podstawowa
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.sp18.bipzielonagora.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.sp18.bipzielonagora.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub złożyć osobiście
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera, sekretariat Dyrektora, ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															„Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze”
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															ZP/01/2017
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															na wszystkich części.
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części zamówienia:
1 cześć zamówienia – mięso, produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ;
2 cześć zamówienia – owoce i warzywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ.
Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zapotrzebowania żądanego asortymentu towaru złożonego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pisemnie. Wykonawca wszystkie dostawy towaru realizował będzie w miarę potrzeb od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do godz. 08:00.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															15100000-9
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2018-12-31T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Nie określa się.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Nie określa się.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Nie określa się.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: a.	formularze cenowe (odpowiednie załączniki na daną część zamówienia nr 5a, 5b do SIWZ); b. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) w zakresie  wartości umowy:
a) zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania, jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany:
b) w przypadku  zmiany ustawowej  stawki podatku VAT,
c) gdy cena towaru wskazana w ofercie odbiega o 30% od ceny rynkowej towaru – dopuszcza się obniżenie lub podwyższenie ceny. Zmiana nie może być dokonana do połowy okresu jaki został określony na wykonanie zamówienia,
d) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu,
e) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. gdy obniży to koszty zakupu);
2)  w zakresie  terminu realizacji umowy:
a.   z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
3) inne:
a) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, itp.), w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
d) dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w granicach +/- 20 % w stosunku do wielkości poszczególnych zapotrzebowań określonych w SIWZ, uwzględniając bieżące potrzeby  Zamawiającego ,  przy czym wartość umowy  nie może przekroczyć wartości określonej w § 5 ust. 1 niniejszej umowy;
e)  dopuszcza się możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszenia  ilości dostaw o 30% w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, 
f) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcę oraz nazwy Zamawiającego.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, 
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności aneksu w formie pisemnej. Podstawą wprowadzenia zmiany jest pisemne wystąpienie Strony, która jest inicjatorem jej wprowadzenia. 
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2017-12-29T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															POLSKI
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					mięso, produkty mięsne
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15100000-9
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2018-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ. Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					owoce i warzywa
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					03221000-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2018-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ. Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
																			 | 
								
														
						|   |   |