1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności z podziałem na 6 zadań:
zadanie 1 – Dostawa mięs wędlin i drobiu - załącznik nr 2a,
zadanie 2 – Dostawa produktów spożywczych – załącznik nr 2b,
zadanie 3 – Dostawa pieczywa – załącznik nr 2c,
zadanie 4 – Dostawa produktów mleczarskich – załącznik nr 2d,
zadanie 5 – Dostawa jaj – załącznik nr 2e,
zadanie 6 – Dostawa warzyw i owoców – załącznik nr 2f,
2.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym na poszczególne zadanie stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ).
3.Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres trwania umowy.
4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie.
5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych.
6. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
7. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ.
8. Mięso, wędliny i drób muszą być świeże, bez nalotu i zapachu świadczącego o nieświeżości, schłodzone (nie mrożone), z początkowym terminem przydatności do spożycia, a waga jego po zważeniu u Zamawiającego musi odpowiadać wadze na fakturze. Zamawiający nie uwzględnia ubytku, który powstanie podczas transportu w postaci wody. Mięso winno być ze świeżego rozbioru, bez konserwantów, w stanie pozwalającym na zamrożenie. Wędliny muszą być świeże, wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych – świeży wygląd, smak, zapach – jak i odżywczych, w początkowym terminie przydatności do spożycia przewidzianego dla danej wędliny.
Na mięso, wędliny i drób przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
9.Produkty mleczarskie muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, temperaturę przechowywania, % tłuszczu. Zamawiający wymaga, aby mleko pakowane było w worki foliowe 5 l, bez kartonów. Mleko musi być cieczą jednorodną, o barwie białej z kremowym odcieniem, bez postoju śmietanki, o zapachu świeżym i naturalnym, bez obcych smaków i zapachów. Do zamawiającego towar musi być dostarczony w początkowym terminie przydatności do spożycia.
10. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.
11. Dostarczane jaja muszą być świeże, bez obcych zapachów i pełnowartościowe. Termin minimalnej trwałości do spożycia: 21 dni od daty dostawy. Skorupki nie mogą być brudne, zbite lub popękane. Jaja muszą być pakowane w wytłaczanki po 30 szt. Na jaja przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
12. Produkty spożywcze muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Termin przydatności do spożycia dostarczanych artykułów spożywczych, których obowiązują terminy przydatności, powinny być nie krótsze niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu (dot. zadania nr 2).
13. Pieczywo musi być świeże, dobrze wyrośnięte i wypieczone, nie pokruszone, nie pogniecione, o skórce gładkiej ściśle połączonej z miękiszem.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ.
|
GuidZP400 |
e54e2d73-0081-4c15-a368-720fcb0dffc8
|
Biuletyn |
635334-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Gródku
|
Regon |
82711300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gródek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gródek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26720
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-48 6770029
|
Zamawiajacy fax |
0-48 6770029
|
Zamawiajacy email |
renataz29@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dps.grodek.finn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dps.grodek.finn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dps.grodek.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26 - 720 Policzna, pokój nr 64
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
ADM.271.6.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności z podziałem na 6 zadań:
zadanie 1 – Dostawa mięs wędlin i drobiu - załącznik nr 2a,
zadanie 2 – Dostawa produktów spożywczych – załącznik nr 2b,
zadanie 3 – Dostawa pieczywa – załącznik nr 2c,
zadanie 4 – Dostawa produktów mleczarskich – załącznik nr 2d,
zadanie 5 – Dostawa jaj – załącznik nr 2e,
zadanie 6 – Dostawa warzyw i owoców – załącznik nr 2f,
2.Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym na poszczególne zadanie stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ).
3.Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres trwania umowy.
4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie.
5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych.
6. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
7. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ.
8. Mięso, wędliny i drób muszą być świeże, bez nalotu i zapachu świadczącego o nieświeżości, schłodzone (nie mrożone), z początkowym terminem przydatności do spożycia, a waga jego po zważeniu u Zamawiającego musi odpowiadać wadze na fakturze. Zamawiający nie uwzględnia ubytku, który powstanie podczas transportu w postaci wody. Mięso winno być ze świeżego rozbioru, bez konserwantów, w stanie pozwalającym na zamrożenie. Wędliny muszą być świeże, wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych – świeży wygląd, smak, zapach – jak i odżywczych, w początkowym terminie przydatności do spożycia przewidzianego dla danej wędliny.
Na mięso, wędliny i drób przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
9.Produkty mleczarskie muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, temperaturę przechowywania, % tłuszczu. Zamawiający wymaga, aby mleko pakowane było w worki foliowe 5 l, bez kartonów. Mleko musi być cieczą jednorodną, o barwie białej z kremowym odcieniem, bez postoju śmietanki, o zapachu świeżym i naturalnym, bez obcych smaków i zapachów. Do zamawiającego towar musi być dostarczony w początkowym terminie przydatności do spożycia.
10. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.
11. Dostarczane jaja muszą być świeże, bez obcych zapachów i pełnowartościowe. Termin minimalnej trwałości do spożycia: 21 dni od daty dostawy. Skorupki nie mogą być brudne, zbite lub popękane. Jaja muszą być pakowane w wytłaczanki po 30 szt. Na jaja przy każdej dostawie ma być dostarczony Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
12. Produkty spożywcze muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Termin przydatności do spożycia dostarczanych artykułów spożywczych, których obowiązują terminy przydatności, powinny być nie krótsze niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu (dot. zadania nr 2).
13. Pieczywo musi być świeże, dobrze wyrośnięte i wypieczone, nie pokruszone, nie pogniecione, o skórce gładkiej ściśle połączonej z miękiszem.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018r. (zadanie 1-5), zadanie 6 do dnia 30.06.2018r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT wprowadzonych właściwymi przepisami. Wzrost cen wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięs, wędlin i drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięs, wędlin i drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gródku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2f do SIWZ.
|
| |