„Dostawa do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów w roku 2018”.

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
Miejscowość Biłgoraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633550-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2018 roku do siedziby Zamawiającego – ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości szacunkowej:

L.P. Asortyment Wymiary Planowane ilości
w roku 2018 (szt.)
1 2 3 4
1. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło kolorowe Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 80 000
2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor biały, na szkło bezbarwne Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 90 000
3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na metale i tworzywa sztuczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 400 000
4 Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 15 000
5. Worek z folii LDPE cięty z tasiemka, kolor brązowy, na odpady bio. Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 70 000
6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół lub gruz 60 litrowy
Szer. 600 x 800 x grubość 0,06 [mm] 5 000
7 Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez opisu Szer. 1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 10 000
8. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 80 000
9. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 60 litrowy
Szer. 600 x 800 x grubość 0,06 [mm] 70 000
Razem 820 000
2. Szczegółowy zakres zamówienia
2.1. Worki fabrycznie nowe do segregacji odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 roku przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej).
2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem.
2.3. Worki cięte konfekcjonowane – 25 szt. w pakiecie po 100 lub 200 sztuk w opakowaniu. Każde zamówienie będzie składało się z pełnych opakowań.
2.4. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu – 10 000 szt.
2.5. Treść nadruków na worki wraz z jej orientacyjnymi wymiarami została przedstawiona we wzorze będącym załącznikiem do umowy
2.6. Dostawy worków będą realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych na każde za pomocą faksu lub e-maila, zamówienie złożone przez Zamawiającego, bezpośrednio od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia. Jako dostawę należy rozumieć dostarczenie zamówionej partii przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz jej wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
2.7. Wykonawca potwierdzi przyjęcie do realizacji każde złożone zamówienie za pomocą poczty
e-mail.
2.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu.
2.9. Treść nadruków na worki zostanie podana po podpisaniu umowy, wykonawcy zamówienia.
2.10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.

UWAGI:
1. Zamawiający informuje, że podane ilości – zapotrzebowanie na worki w okresie trwania umowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co nie będzie stanowiło podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku dopuszczalna będzie zmiana warunków umowy w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia jak też wartości zawartej umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w 90 % szacunkowej ilości worków.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilościowych zamawianych worków w ramach kwoty wybranej oferty co nie będzie stanowiło podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym ilość sztuk worków każdego rodzaju jaka mieści się w 1 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 011a6d45-277a-4599-9b85-4e1ec64982a9
Biuletyn 633550-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
Regon 95031744800000
Zamawiajacy adres ulica Łąkowa
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Biłgoraj
Zamawiajacy kod pocztowy 23-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 6881852
Zamawiajacy fax 846 881 847
Zamawiajacy email agadaj@pgk.bilgoraj.pl
Adres strony url www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w siedzibie Spółki
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, pokój numer 1 - sektretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów w roku 2018”.
Numer referencyjny ZP/ZOŚ/22/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2018 roku do siedziby Zamawiającego – ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości szacunkowej: L.P. Asortyment Wymiary Planowane ilości w roku 2018 (szt.) 1 2 3 4 1. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło kolorowe Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 80 000 2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor biały, na szkło bezbarwne Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 90 000 3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na metale i tworzywa sztuczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 400 000 4 Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 15 000 5. Worek z folii LDPE cięty z tasiemka, kolor brązowy, na odpady bio. Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 70 000 6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół lub gruz 60 litrowy Szer. 600 x 800 x grubość 0,06 [mm] 5 000 7 Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez opisu Szer. 1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 10 000 8. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 80 000 9. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 60 litrowy Szer. 600 x 800 x grubość 0,06 [mm] 70 000 Razem 820 000 2. Szczegółowy zakres zamówienia 2.1. Worki fabrycznie nowe do segregacji odpadów będą dostarczane sukcesywnie przez okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 roku przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, wykonanie nadruków; należy uwzględnić w cenie ofertowej). 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem. 2.3. Worki cięte konfekcjonowane – 25 szt. w pakiecie po 100 lub 200 sztuk w opakowaniu. Każde zamówienie będzie składało się z pełnych opakowań. 2.4. Minimalna ilość worków w jednorazowym zamówieniu – 10 000 szt. 2.5. Treść nadruków na worki wraz z jej orientacyjnymi wymiarami została przedstawiona we wzorze będącym załącznikiem do umowy 2.6. Dostawy worków będą realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych na każde za pomocą faksu lub e-maila, zamówienie złożone przez Zamawiającego, bezpośrednio od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia. Jako dostawę należy rozumieć dostarczenie zamówionej partii przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz jej wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.7. Wykonawca potwierdzi przyjęcie do realizacji każde złożone zamówienie za pomocą poczty e-mail. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 2.9. Treść nadruków na worki zostanie podana po podpisaniu umowy, wykonawcy zamówienia. 2.10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. UWAGI: 1. Zamawiający informuje, że podane ilości – zapotrzebowanie na worki w okresie trwania umowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co nie będzie stanowiło podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku dopuszczalna będzie zmiana warunków umowy w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia jak też wartości zawartej umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w 90 % szacunkowej ilości worków. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilościowych zamawianych worków w ramach kwoty wybranej oferty co nie będzie stanowiło podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym ilość sztuk worków każdego rodzaju jaka mieści się w 1 kg.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.3 SIWZ jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie): Wykonał co najmniej dwie dostawy worków z tasiemką do segregacji odpadów, każda dostawa o wartości co najmniej 170 000 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą „wykaz dostaw” na jego podstawie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 3. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ: 4.1. ppkt 6.2.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy 4.2. ppkt. 6.2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. ppkt. 6.2.1 i pkt 6.4. ppkt. 6.4.1.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2. ppkt 6.2.2 i 6.2.3 i pkt 6.4. ppkt. 6.4.1.1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 6.2. ppkt. 6.2.1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.4. ppkt. 6.4.1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.5. SIWZ zdanie pierwsze stosuje się. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 10. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.3 SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ „Wykaz dostaw”), z których wynika, że wykonał on: • w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy worków z tasiemką do segregacji odpadów, każda dostawa o wartości co najmniej 170 000 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 4.1.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4.1.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustrawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.3. w przypadkach o których mowa w pkt 10.4.1. i 10.4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z dopiskiem – wadium w przetargu na dostawę worków do segregacji odpadów do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, w roku 2018, ZP/ZOŚ/22/2017. 6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z oferta. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu na dostawę worków do segregacji odpadów do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju w roku 2018, ZP/ZOŚ/22/2017. 12. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy z naruszeniem w.w. przepisu podlega unieważnieniu. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej SIWZ. 5. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie Wykonawcy. 6. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 7. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. 8. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ – Projekt umowy. 9. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy. 10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 11. Maksymalną wartość Umowy stanowi Cena oferty Wykonawcy, 12. Zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 13. Aneksu do umowy nie sporządza się w przypadku zmiany przepisów prawa. Aneksu nie sporządza się w przypadku: zmiany adresu korespondencyjnego lub zmiany konta bankowego – zmiany będą wprowadzane przez Sprzedawcę na pisemny wniosek Odbiorcy. W przypadku wystąpienia powyższych zmian, stosowne postanowienia Umowy ulegają zmianie automatycznie. 14. Integralną częścią zawieranej umowy są załączniki w postaci: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz oferta Wykonawcy wraz z załącznikami, 15. Wszelkie spory związane z realizacją niniejszej Umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, 16. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową oraz załącznikami do niej mają zastosowanie przepisy: 16.1. Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 poz.121 ze zm.) 16.2. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm) wraz z aktami wykonawczymi,
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)