GuidZP400 |
9f20f543-9a9d-4733-8277-ee65b96de603
|
Biuletyn |
635163-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach
|
Regon |
35689176000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zembrzyce
|
Zamawiajacy adres numer domu |
540
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zembrzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 874 67 32
|
Zamawiajacy fax |
33 874 60 02
|
Zamawiajacy email |
gzofszembrzyce@interia.pl
|
Adres strony url |
www.zembrzyce.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zembrzyce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zembrzyce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Urzędu Gminy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Zembrzyce Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach , 34-210 Zembrzyce 540
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.„ Na piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce’’
|
Numer referencyjny |
COS.271.13.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (zwane dalej jako pomoce ) w ramach projektu „ Na
piątkę z plusem - wzmacnianie kluczowych kompetencji w szkołach w gminie Zembrzyce’’ . Przedmiot
zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach : Zespół Szkół w Zembrzycach ( obejmuje
Szkołę Podstawową oraz Gimnazjum) , Szkołę Podstawową w Śleszowicach oraz Szkołę Podstawową w
Tarnawie Dolnej. Przedmiot zamówienie będzie dostarczony do wskazanych pracowni matematycznoprzyrodniczych
, pracowni komputerowych oraz pracowni międzyszkolnej. Zakres dostawy dla 1 części
zamówienia obejmuje : Wyposażenie pracowni międzyszkolnej w ZS w Zembrzycach -pakiet czujników
z oprogramowaniem 3kpl ,Zestaw do badań powietrza 3kpl ,Fizyka płynów i gazów – mini zestaw
walizkowy 3kpl ,Fizyka ciał stałych mechanika – mini zestaw walizkowy 3kpl ,Walizka ekobadacza 3kpl
,Podstawy elektryczności – mini zestaw walizkowy 3kpl , Zestaw do doświadczeń z optyki
geometrycznej 3kpl ,Maszyna do mieszania barw 3kpl,Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1g 1kpl,
Modele do budowania cząsteczek 1kpl , Siłomierze o różnym zakresie 1 kpl .Zakres dostawy dla 2 części
zamówienia obejmuje: Doposażenie pracowni przyrodniczej 3kpl , Klocki magnetyczne 15kpl,Mobilna
stacja pogodowa 3kpl,Cykl wody - model demonstracyjny 3 kpl ,16 Zestawy do robotyki z różnymi
poziomami trudności 3 kpl ,Szafka z klockami przestrzennymi 3kpl,Zestawy konstrukcyjne 3 kpl
,Tangramy - gry logiczne 15 kpl ,Zestaw do nauki programowania dla początkujących 3 kpl , Zestaw do
nauki programowania 3kpl 2. Zamawiający wymaga, by dostarczone pomoce były nowe tzn.
wyprodukowane nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed ich dostarczeniem oraz nie były używane. W
wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanych pomocy z przedmiotem zamówienia,
Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich
zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających
weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta
podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień
gwarancyjnych. 3.Oferowane pomoce w dniu składania oferty nie mogą być przeznaczone przez
producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie
naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i
zaleceniami producenta. 4 Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru
końcowego. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy pomocy . W okresie gwarancji
(w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia
ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z
zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta pomocy 5. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie
przedmiotuzamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, to
wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”.W związku z powyższym wykonawcy mogą
składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania
zamawiającego.Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach
do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.1, należy traktować, wzależności od oznaczenia, jako minimalne lub
maksymalne 6. Wszystkie zaoferowane pomoce powinny posiadać deklarację CE – deklaracja
Conformité Européenne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zwany dalej SOPZ) znajduje się w
Załączniku 6 do SIWZ. Zestawienie miejsca oraz zakresu dostaw do poszczególnych szkół biorących
udział w projekcie zostały określone w załączniku 9a oraz 9b do SIWZ (kalkulacja cenowa)
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
45
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub
zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: -
jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum 10.000,00 zł
brutto ( warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części 1 i/lub 2 przedmiotu zamówienia)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia
następujących, dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3 ppkt. 2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w pkt. 6.6 ppkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby –
wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach
technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,
Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia
dokumentów wymienione w punkcie 6.3 SIWZ– w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające
brak podstaw ich wykluczenia. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z
postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści
art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy),
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego
załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia; Uwaga (dotycząca wszystkich dokumentów): Wykonawca nie jest obowiązany
do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli
Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądźinne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do
SIWZ - Wykaz dostaw . Zobowiązania innego podmiotów do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze
wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy )
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę.
2) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 9a lub 9b do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy)
określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za
zgodność z oryginałem” przez notariusza, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe
pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za
zgodność z oryginałem” przez notariusza
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy, 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub
dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu
pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez
strony, 4) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że
osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych
osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie
dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, 5) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z
art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W
takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na
dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem
wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX ogłoszenia, 6) w
przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia, 7) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem
spełnienia warunków określonych w § 7
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do których
Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) Zamawiający uzna
zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. Informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w
następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”. Po
otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z
postępowania (protokołu), w tym ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym
wnioskiem.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pomoce dydaktyczne zestaw 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres dostawy dla
1 części zamówienia obejmuje : Wyposażenie pracowni międzyszkolnej w ZS w Zembrzycach -pakiet
czujników z oprogramowaniem 3kpl ,Zestaw do badań powietrza 3kpl ,Fizyka płynów i gazów – mini
zestaw walizkowy 3kpl ,Fizyka ciał stałych mechanika – mini zestaw walizkowy 3kpl ,Walizka ekobadacza
3kpl ,Podstawy elektryczności – mini zestaw walizkowy 3kpl , Zestaw do doświadczeń z optyki
geometrycznej 3kpl ,Maszyna do mieszania barw 3kpl,Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1g 1kpl,
Modele do budowania cząsteczek 1kpl , Siłomierze o różnym zakresie 1 kpl Zamawiający wymaga, by
dostarczone pomoce były nowe tzn. wyprodukowane nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed ich dostarczeniem oraz nie były używane. W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanych
pomocy z przedmiotem zamówienia, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta
oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi
niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub
wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz
ważności i zakresu uprawnień gwarancyjnych. 3.Oferowane pomoce w dniu składania oferty nie mogą być
przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym
zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z
metodyką i zaleceniami producenta. 4 Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru
końcowego. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy pomocy . W okresie gwarancji (w
ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych
przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są
one wymagane przez producenta pomocy 5. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotuzamówienia
wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, to wskazaniu takiemu
towarzyszy wyraz „lub równoważny”.W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty
równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego.Wszystkie wymagania
dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.1,
należy traktować, wzależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne 6. Wszystkie zaoferowane
pomoce powinny posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia ( zwany dalej SOPZ) znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ. Zestawienie miejsca
oraz zakresu dostaw do poszczególnych szkół biorących udział w projekcie zostały określone w załączniku
9a do SIWZ (kalkulacja cenowa)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pomoce dydaktyczne zestaw 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres dostawy dla
2 części zamówienia obejmuje: Doposażenie pracowni przyrodniczej 3kpl , Klocki magnetyczne
15kpl,Mobilna stacja pogodowa 3kpl,Cykl wody - model demonstracyjny 3 kpl ,16 Zestawy do robotyki z
różnymi poziomami trudności 3 kpl ,Szafka z klockami przestrzennymi 3kpl,Zestawy konstrukcyjne 3 kpl
,Tangramy - gry logiczne 15 kpl ,Zestaw do nauki programowania dla początkujących 3 kpl , Zestaw do
nauki programowania 3kpl 2. Zamawiający wymaga, by dostarczone pomoce były nowe tzn.
wyprodukowane nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed ich dostarczeniem oraz nie były używane. W
wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanych pomocy z przedmiotem zamówienia,
Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich
zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających
weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta
podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień
gwarancyjnych. 3.Oferowane pomoce w dniu składania oferty nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub
wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta.
4 Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Serwis gwarancyjny
świadczony będzie w miejscu dostawy pomocy . W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen
jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych
(termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez
producenta pomocy 5. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotuzamówienia wskazana została nazwa
producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, to wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub
równoważny”.W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane
zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego.Wszystkie wymagania dotyczące parametrów
technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.1, należy traktować,
wzależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne 6. Wszystkie zaoferowane pomoce powinny
posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (
zwany dalej SOPZ) znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ. Zestawienie miejsca oraz zakresu dostaw do
poszczególnych szkół biorących udział w projekcie zostały określone w załączniku 9b do SIWZ (kalkulacja
cenowa)
|
| |