GuidZP400 |
1e1c7617-f9a3-466e-b686-3a0d3b25964e
|
Biuletyn |
634066-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna
|
Regon |
73026714600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Polna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 822 25 11
|
Zamawiajacy email |
mbp.sieradz@pbp.sieradz.pl
|
Adres strony url |
www.mbpsieradz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury posiadająca osobowość prawną
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip-mbp.umsieradz.finn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip-mbp.umsieradz.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sieradzu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sieradzu, zlokalizowanej przy ul. Polnej 36a.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy wg załącznika nr 4 do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich licencji i gwarancji producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
5. Elementy wyposażenia muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą.
6. Opakowania muszą posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7. Na opakowaniach dostarczonych elementów wyposażenia muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim.
8. Dostarczone elementy wyposażenia muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim.
9. Wszelkie użyte w formularzu cenowym nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień ww. umów. Wszelkie zmiany treści umów wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie
w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień ww. umów w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego:
1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona.
6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień ww. umów. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
|
IV 4 5 okres |
30
|