Serwis pogwarancyjny dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego DELL i FUJITSU

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635633-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego DELL.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4.1
do SIWZ.
Część nr 2 zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego FUJITSU.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4.2
do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 894f4b67-a6b4-47cf-9f35-5856eeadc6fd
Biuletyn 635633-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Regon 367849538
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661-72-72
Zamawiajacy email ar.andrzejewski@arr.gov.pl
Adres strony url www.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Inflancka 4, 00-198 Warszawa (parter, Kancelaria).
Nazwa nadana zamowieniu Serwis pogwarancyjny dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego DELL i FUJITSU
Numer referencyjny 99/2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego DELL. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4.1 do SIWZ. Część nr 2 zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego FUJITSU. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Dla Części nr 1: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r., albo przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dniu 01.01.2018 r. Dla Części nr 2: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r., albo przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dniu 01.01.2018 r.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej: 1) Część nr 1 zamówienia: jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych). 2)Część nr 2 zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 120 000,00 PLN (sto dwadzieścia tysięcy złotych). 3. UWAGA 1 (dotyczy części 1 i 2 zamówienia): Jeżeli suma gwarancyjna jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. UWAGA 2 W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części nr 1 i 2, winien wykazać, że jest ubezpieczony w od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 120 000,00 PLN.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, wymaga złożenia wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w ust. 1 jest zobowiązany złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, wymaga złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a) Część nr 1 zamówienia: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych); b) Część nr 2 zamówienia: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 120 000,00 PLN (sto dwadzieścia tysięcy złotych);
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) dla części nr 1: 2 200,00 PLN (dwa tysiące dwieście złotych); b) dla części nr 2: 2 700,00 PLN (dwa tysiące siedemset złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zadanie nr 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności w przypadku zmiany: 1) adresu danej lokalizacji Zamawiającego wymienionej w Załączniku nr 5 - miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres takiej lokalizacji; 2) „Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów” - wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w Umowie; 3) terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy – zmiana o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych; 4) terminów - w razie zajścia przypadku siły wyższej. Zadanie nr 2: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności w przypadku zmiany: a) adresu danej lokalizacji Zamawiającego wymienionej w załączniku nr 1 - miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres; b) „Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów” - wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w Umowie; c) terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu umowy – zmiana o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych; d) terminów - w razie zajścia przypadku siły wyższej.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę: na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy: 1) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 2) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2016 r. poz. 1137, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176), b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, c) skarbowe, d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); 3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2; 4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; 6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu; 9) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212 z późn. zm.); 11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy: 13) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z późn. zm.).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 110229,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego DELL. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 136662,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2.1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa sprzętu informatycznego FUJITSU. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4.2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)