dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i urządzeń wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem stanowiących wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Handlowych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Kaliskiej 10

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Handlowych im. Marii Dąbrowskiej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny w rodzaju maszyn liczących,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Meble komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635890-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 386521001, 302161100, 391341001, 301441001, 386510003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, konfigurację i uruchomienie fabrycznie nowego (rok produkcji nie starszy niż 2017) sprzętu i urządzeń, projektorów multimedialnych, skanerów, urządzenie do frankowania korespondencji, aparatów fotograficznych, biurek komputerowych oraz oprogramowania stanowiącego wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Handlowych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Kaliskiej 10 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia” – Załączniki nr 1 - 10

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f059813-8248-4652-85e9-d87e0716593d
Biuletyn 635890-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Handlowych im. Marii Dąbrowskiej
Regon 20102300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kaliska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-602
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 341 14 01
Zamawiajacy fax 52 341 14 01 wew. 13
Zamawiajacy email szkola@zsh.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.zsh.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w szkołach zawodowych w Bydgoszczy – etap I” dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsh.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Handlowych w Bydgoszczy, 85-602 Bydgoszcz, ul. Kaliska 10
Nazwa nadana zamowieniu dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i urządzeń wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem stanowiących wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Handlowych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Kaliskiej 10
Numer referencyjny ZSH -2/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, konfigurację i uruchomienie fabrycznie nowego (rok produkcji nie starszy niż 2017) sprzętu i urządzeń, projektorów multimedialnych, skanerów, urządzenie do frankowania korespondencji, aparatów fotograficznych, biurek komputerowych oraz oprogramowania stanowiącego wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Handlowych w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul. Kaliskiej 10 - w zakresie i na warunkach określonych w siwz z załącznikami, w tym w „Opisie przedmiotu zamówienia” – Załączniki nr 1 - 10
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Inne dokumenty niewymienione 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru Zamawiającego), 2) *pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy/wykonawców. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1.1) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 4) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.4. niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek. 5) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I – Program do inwentaryzacji i kontroli ładunków w terminalu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Program do inwentaryzacji i kontroli ładunków w terminalu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II – Pakiet programów komputerowych do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet programów komputerowych do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III– Program komputerowy do obróbki video,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Program komputerowy do obróbki video,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV – projektory multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Projektory multimedialne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V - Skanery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Skanery komputerowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI – Biurka komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39134100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Biurka komputerowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII - Urządzenie do frankowania korespondencji,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30144100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie do frankowania korespondencji,
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet VIII - Kamery cyfrowe, aparaty cyfrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kamery cyfrowe, aparaty cyfrowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet IX - Program komputerowy do obróbki grafiki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Program komputerowy do obróbki grafiki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet IX - Program komputerowy do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Program komputerowy do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)