Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby tytoniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635855-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 159913004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa: butli z nakrętką i gwintem na kran, dozowników butelkowych, elektrod różnego rodzaju, folii cynkowych, gilz do ekstrakcji, gruszek gumowych, końcówek do pipet, kranów do butli, kuwet laboratoryjnych, lejków, ligniny, łap do biuret, łapek do próbówek, łaźni wodnej, łyżeczek na chemikalia, łopatek do probówek, mankietów gumowych, maseczek przeciwpyłowych, mieszadełek magnetycznych różnego rodzaju, mikrołyżeczko-szpatułek, parafilm, piknometru, pincet różnego rodzaju, pipet jednorazowych, pojemników różnego rodzaju, pompek wodnych, rękawic niejałowych, rękawiczek różnego rodzaju, statywów różnego rodzaju, strzykawek różnego rodzaju, szczotek laboratoryjnych różnego rodzaju, szpatułko-łyżeczek różnego rodzaju, tryskawek różnego rodzaju, uszczelek filtracyjnych, waty różnego rodzaju, zaciągaczy do pipet różnego rodzaju, zestawu mieszadełek magnetycznych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73cd7ed8-a34d-4e1c-b523-29f6f16eb838
Biuletyn 635855-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 121229000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url www.wat.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wat.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wat.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
Numer referencyjny 221/DZZ/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa: butli z nakrętką i gwintem na kran, dozowników butelkowych, elektrod różnego rodzaju, folii cynkowych, gilz do ekstrakcji, gruszek gumowych, końcówek do pipet, kranów do butli, kuwet laboratoryjnych, lejków, ligniny, łap do biuret, łapek do próbówek, łaźni wodnej, łyżeczek na chemikalia, łopatek do probówek, mankietów gumowych, maseczek przeciwpyłowych, mieszadełek magnetycznych różnego rodzaju, mikrołyżeczko-szpatułek, parafilm, piknometru, pincet różnego rodzaju, pipet jednorazowych, pojemników różnego rodzaju, pompek wodnych, rękawic niejałowych, rękawiczek różnego rodzaju, statywów różnego rodzaju, strzykawek różnego rodzaju, szczotek laboratoryjnych różnego rodzaju, szpatułko-łyżeczek różnego rodzaju, tryskawek różnego rodzaju, uszczelek filtracyjnych, waty różnego rodzaju, zaciągaczy do pipet różnego rodzaju, zestawu mieszadełek magnetycznych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15991300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 do SIWZ; b) „Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia” - załącznik nr 2 do SIWZ; c) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - załączniki nr 3 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: - zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy, - zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy, - zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy, - zmiany stawki VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)