Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa: butli z nakrętką i gwintem na kran, dozowników butelkowych, elektrod różnego rodzaju, folii cynkowych, gilz do ekstrakcji, gruszek gumowych, końcówek do pipet, kranów do butli, kuwet laboratoryjnych, lejków, ligniny, łap do biuret, łapek do próbówek, łaźni wodnej, łyżeczek na chemikalia, łopatek do probówek, mankietów gumowych, maseczek przeciwpyłowych, mieszadełek magnetycznych różnego rodzaju, mikrołyżeczko-szpatułek, parafilm, piknometru, pincet różnego rodzaju, pipet jednorazowych, pojemników różnego rodzaju, pompek wodnych, rękawic niejałowych, rękawiczek różnego rodzaju, statywów różnego rodzaju, strzykawek różnego rodzaju, szczotek laboratoryjnych różnego rodzaju, szpatułko-łyżeczek różnego rodzaju, tryskawek różnego rodzaju, uszczelek filtracyjnych, waty różnego rodzaju, zaciągaczy do pipet różnego rodzaju, zestawu mieszadełek magnetycznych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ. |
GuidZP400 |
73cd7ed8-a34d-4e1c-b523-29f6f16eb838
|
Biuletyn |
635855-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
121229000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. Witolda Urbanowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wat.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wat.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wat.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
|
Numer referencyjny |
221/DZZ/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa: butli z nakrętką i gwintem na kran, dozowników butelkowych, elektrod różnego rodzaju, folii cynkowych, gilz do ekstrakcji, gruszek gumowych, końcówek do pipet, kranów do butli, kuwet laboratoryjnych, lejków, ligniny, łap do biuret, łapek do próbówek, łaźni wodnej, łyżeczek na chemikalia, łopatek do probówek, mankietów gumowych, maseczek przeciwpyłowych, mieszadełek magnetycznych różnego rodzaju, mikrołyżeczko-szpatułek, parafilm, piknometru, pincet różnego rodzaju, pipet jednorazowych, pojemników różnego rodzaju, pompek wodnych, rękawic niejałowych, rękawiczek różnego rodzaju, statywów różnego rodzaju, strzykawek różnego rodzaju, szczotek laboratoryjnych różnego rodzaju, szpatułko-łyżeczek różnego rodzaju, tryskawek różnego rodzaju, uszczelek filtracyjnych, waty różnego rodzaju, zaciągaczy do pipet różnego rodzaju, zestawu mieszadełek magnetycznych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15991300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) „Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia” - załącznik nr 2 do SIWZ;
c) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - załączniki nr 3 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
- zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy,
- zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy,
- zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy,
- zmiany stawki VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|