Dostawa worków foliowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635841-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy worków foliowych w następujących szacunkowych ilościach:
1) Worek foliowy o pojemności 110 litrów, ilość 350000 szt. Kod RAL 8028,
2) Worek foliowy o pojemności 110 litrów, ilość 2000 sztuk. Kod RAL 6032,
3) Worek na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności 110 litrów, ilość 384500 sztuk. Kod RAL 1018,
4) Worek na szkło o pojemności 70 litrów, ilość 150000 sztuk. Kod RAL 9015,
5) Worek na makulaturę o pojemności 110 litrów, ilość 200000 sztuk. Kod RAL 5012,
6) Worek na odpady o pojemności 110 litrów, ilość 15000 sztuk. Kod RAL 6019,
7) Worek na odpady medyczne o pojemności 30 litrów
a. - w kolorze „czerwień strażacka „ Kod RAL 3020. 2300 szt.
b. - w kolorze „czarnym” Kod RAL 9005. 2300 szt.
Napisy i grafika na workach zgodne z układem graficznym (poglądowym) załączonych zdjęć - dotyczy poz.: 1), 3), 4), 5) powyżej.
Worki powinny spełniać wymagania Dyrektywy 94/62/EC z dnia 20.12.1994r., Ustawy z dnia 13.06.2013 o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015r. w sprawie sposobu ustalania sumy zawartości ołowiu, kadmu, rtęci i chromu sześciowartościowego w opakowaniach.
Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne” z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów przedmiotu zamówienia opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne” z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów przedmiotu zamówienia opisanych w specyfikacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry worków) znajduje się w załączniku nr 3 nr 3 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef77def8-1d47-4ef7-b12d-bcec308c0550
Biuletyn 635841-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej
Regon 000160821
Zamawiajacy adres ulica Zjednoczenia
Zamawiajacy adres numer domu 110 C
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 322-91-86,
Zamawiajacy fax 68 322-91-11
Zamawiajacy email dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl,
Adres strony url www.zgkim.zgora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgkim.zgora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze, Sekretariat, 65 – 120 Zielona Góra ul. Zjednoczenia 110C
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków foliowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Numer referencyjny K/24/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy worków foliowych w następujących szacunkowych ilościach: 1) Worek foliowy o pojemności 110 litrów, ilość 350000 szt. Kod RAL 8028, 2) Worek foliowy o pojemności 110 litrów, ilość 2000 sztuk. Kod RAL 6032, 3) Worek na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności 110 litrów, ilość 384500 sztuk. Kod RAL 1018, 4) Worek na szkło o pojemności 70 litrów, ilość 150000 sztuk. Kod RAL 9015, 5) Worek na makulaturę o pojemności 110 litrów, ilość 200000 sztuk. Kod RAL 5012, 6) Worek na odpady o pojemności 110 litrów, ilość 15000 sztuk. Kod RAL 6019, 7) Worek na odpady medyczne o pojemności 30 litrów a. - w kolorze „czerwień strażacka „ Kod RAL 3020. 2300 szt. b. - w kolorze „czarnym” Kod RAL 9005. 2300 szt. Napisy i grafika na workach zgodne z układem graficznym (poglądowym) załączonych zdjęć - dotyczy poz.: 1), 3), 4), 5) powyżej. Worki powinny spełniać wymagania Dyrektywy 94/62/EC z dnia 20.12.1994r., Ustawy z dnia 13.06.2013 o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015r. w sprawie sposobu ustalania sumy zawartości ołowiu, kadmu, rtęci i chromu sześciowartościowego w opakowaniach. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne” z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów przedmiotu zamówienia opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne” z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów przedmiotu zamówienia opisanych w specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry worków) znajduje się w załączniku nr 3 nr 3 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.3 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona przedstawia: a) próbki produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj. należy przedstawić – wzory gotowych worków wskazanych w siwz (bez logo); b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, lub specyfikacjom technicznym, tj. należy przedłożyć atest higieniczny dotyczący materiału z jakiego wykonany będzie przedmiot zamówienia (polietylen, LDPE, HDPE); c) wyniki badań na sumę stężeń ołowiu, kadmu, rtęci i chromu (VI) zgodnych z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/62/EC z dnia 20.12.1994r. Ustawy z dnia 13.06.2013 o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015r. w sprawie sposobu ustalania sumy zawartości ołowiu, kadmu, rtęci i chromu sześciowartościowego w opakowaniach.
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert) 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom: a)w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ ( załącznik nr 2), aktualne na dzień składania oferty oraz b)zobowiązany jest w odniesieniu do tych podwykonawców przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.3.1) - 12.3.3) SIWZ, aktualne na dzień ich złożenia, z zastrzeżeniem pkt. 12.6 i 16.2.6. SIWZ 6) Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 12.1. – 12.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst - możliwość zmiany umowy w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze Stron.
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)