ZP/150/2017 - Dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu "CZMP"

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-12 00:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635775-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu "CZMP".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e52c247b-1dac-4448-9048-85c8e2065c86
Biuletyn 635775-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Regon 47161012700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzgowska
Zamawiajacy adres numer domu 281
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 271 17 52; 271 17 53
Zamawiajacy fax 42 271 17 50
Zamawiajacy email zamowienia@iczmp.edu.pl
Adres strony url www.iczmp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.iczmp.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.iczmp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A" (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu ZP/150/2017 - Dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu "CZMP"
Numer referencyjny ZP/150/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu "CZMP".
Cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku postępowania. Obowiązek natychmiastowej aktualizacji oświadczenia, w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, po złożeniu oferty, leży po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy; 3.zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji); 4.w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 5.zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 6.w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy. 7.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 9.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10.w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich; 11.zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1.
IV 4 4 data 2018-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Syfon umywalkowy sitko metalowe - 400 szt. 2.Wpust syfonu umywalkowego - 400 szt. 3.Śruba syfonu umywalkowego - 100 kpl. 4.Śruba syfonu zlewozmywakowego - 100 kpl. 5.Zawór kątowy 1/2 x 1/2 do WC - 100 szt. 6.Wężyk elastyczny 1/2 x 1/2 50 cm. - 100 szt. 7.Wężyk elastyczny 1/2 x 3/8 50 cm. - 100 szt. 8.Zawór napełn. dolnopłuka 1/2'' - 250 szt. 9.Zawór napełn. dolnopłuka 3/8'' - 100 szt. 10.Podciągacz dolnopłuka - 50 szt. 11.Zawór przelotowy 1/2 (WW) - 100 szt. 12.Zawór czerpalny 1/2'' ze złączką na wąż - 10 szt. 13.Zawór kątowy kulowy 1/2 x 3/4 - 10 szt. 14.Zawór przelotowy 1/2 (NW) - 40 szt. 15.Pokrętło baterii - 200 szt. 16.Głowica suwakowa baterii 1/2 - 200 szt. 17.Głowica zaworu przelotowego 1/2'' - 60 szt. 18.Głowica zaworu przelotowego 3/4'' - 40 szt. 19.Wąż do baterii z wyciąganą wylewką - 40 szt. 20.Wężyk elastyczny do baterii 3/8 x M10 dł. 50 cm. - 40 szt. 21.Kolano 1/2'' oc. - 50 szt. 22.Kolano 1/2'' oc. nyplowe - 50 szt. 23.Korek 1/2'' oc. - 150 szt. 24.Mufka 1/2'' oc. - 50 szt. 25.Trójnik 1/2'' oc. - 40 szt. 26.Nypel 1/2'' oc. - 40 szt. 27.Śrubunek 1/2'' grzejnik. wzmocn. - 50 szt. 28.Przedłużka 1/2'' mosiężna 1, 2, 3 cm. - 70 szt. 29.Kolano 3/4'' oc. - 150 szt. 30.Kolano 3/4'' oc. nyplowe - 30 szt. 31.Korek 3/4'' oc. - 25 szt. 32.Mufka 3/4'' oc. - 25 szt. 33.Trójnik 3/4'' oc. - 20 szt. 34.Nypel 3/4'' oc. - 25 szt. 35.Redukcja 3/4 x 1/2'' oc. - 25 szt. 36.Śrubunek 3/4'' most. prosty - 30 szt. 37.Uszczelka 1/2'' zimna woda - 500 szt. 38.Uszczelka 3/4'' pod konik (gumowa) - 500 szt. 39.Uszczelka 3/4'' pod głowicę baterii - 150 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Oring wylewki baterii - 200 szt. 2.Pierścień wylewki baterii - 150 szt. 3.Wąż natryskowy 120-150 cm. - 250 szt. 4.Słuchawka natryskowa - 150 szt. 5.Śruba mocująca do WC - 100 kpl. 6.Śruba mocująca do umywalki M8x140 kołek fi 12 - 70 kpl. 7.Śruba mocująca do umywalki M10x140 kołek fi 14 - 70 kpl. 8.Wylewka baterii ''C'' 150-160 mm. - 50 szt. 9.Wylewka baterii ''S'' 150-160 mm. - 50 szt. 10.Wylewka baterii ''C'' 200-250 mm. - 50 szt. 11.Wylewka baterii ''S'' 200-250 mm. - 50 szt. 12.Zawór kątowy 1/2'' x 3/8'' - 60 szt. 13.Zawór kątowy 1/2'' x 3/4'' - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Silikon sanitarny biały 280-310 ml. - 40 szt. 2.Silikon sanitarny bezbarwny 280-310 ml. - 10 szt. 3.Silikon poliuretan. TYTAN PU-50 (kiełbaski) 600 ml. - 20 szt. 4.Taśma teflonowa 12mm x 10 mb. - 200 szt. 5.Konopie - 5 kg. 6.Pasta do smarowania konopii 300-360 g. - 5 op.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1.Kolano PCV lub PP fi 50 kąty różne - 150 szt. 2.Rury PCV lub PP fi 50 dł. 0,5 mb. - 20 szt. 3.Rury PCV lub PP fi 50 dł. 1 mb. - 20 szt. 4.Trójnik PCV lub PP fi 50 (kąty 45 i 67) - 30 szt. 5.Zaślepka (korek) PCV lub PP fi 50 mm. - 20 szt. 6.Kolana PCV lub PP fi 32 kąty różne - 150 szt. 7.Rury PCV lub PP fi 32 dł. 0,5 mb. - 40 szt. 8.Rury PCV lub PP fi 32 dł. 1 mb. - 40 szt. 9.Trójnik PCV lub PP fi 32 (kąty 45 i 67) - 40 szt. 10.Zaślepka (korek) PCV lub PP fi 32 mm. - 20 szt. 11.Nasuwka PCV lub PP fi 50 mm. - 20 szt. 12.Rura odpł. harmonij. 110 do WC - 70 szt. 13.Traper PCV lub PP fi 50 mm. - 30 szt. 14.Traper PCV lub PP fi 110 mm. - 30 szt. 15.Kolano PCV lub PP fi 110 kąty różne - 100 szt. 16.Trójnik PCV lub PP fi 110 (kąty 45 i 67) - 40 szt. 17.Rura PCV lub PP fi 110 dł. 0,5 mb. - 40 szt. 18.Rura PCV lub PP fi 110 dł. 2 mb. - 20 szt. 19.Rura PCV lub PP fi 110 dł. 1 mb. - 30 szt. 20.Zaślepka PCV lub PP fi 110 mm. - 20 szt. 21.Nasuwka PCV lub PP fi 110 mm. - 50 szt. 22.Opaska naprawcza fi 15 mm typu DSK - 5 szt. 23.Opaska naprawcza fi 20 mm typu DSK - 5 szt. 24.Opaska naprawcza fi 25 mm typu DSK - 5 szt. 25.Opaska naprawcza fi 32 mm typu DSK - 5 szt. 26.Tarcza do cięcia metalu fi 125 mm - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Kompakt uniwersalny kompletny z deską - 40 szt. 2.Deska sedesowa do kompaktu - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Umywalka bez otworu 50, 60 - 50 szt. 2.Zlewozmywak 2-komorowy - 10 szt. 3.Umywalka z otworem 50 - 25 szt. 4.Brodzik 80 met. Kompl. + syfon + podstawa styropianowa - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Bateria łokciowa ścienna - 40 szt. 2.Bateria łokciowa sztorcowa - 40 szt. 3.Redukcja PCV lub PP fi 50x50x40x32 - 40 szt. 4.Bateria umywalkowa ścienna zwykła na pokrętła - 15 szt. 5.Bateria umywalkowa sztorcowa zwykła na pokrętła - 20 szt. 6.Bateria zlewozmywakowa ścienna zwykła na pokrętła - 10 szt. 7.Bateria zlewozmywakowa sztorcowa zwykła na pokrętła - 10 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin dostawy zapotrzebowania częściowego
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)