GuidZP400 |
8a29a630-ec9f-48e4-a0a2-3e66bf255851
|
Biuletyn |
635634-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ozorków
|
Regon |
472057796
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ozorków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-035
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 771 444
|
Zamawiajacy fax |
422 771 449
|
Zamawiajacy email |
gmina@ug-ozorkow.pl
|
Adres strony url |
www.ug-ozorkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.ugozorkow.nv.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania wraz z usługami instalacji, konfiguracji i wdrożenia oraz usługami szkoleniowymi, realizowane w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie”
|
Numer referencyjny |
IRA.272.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2 Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:
3.2.1 Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami
3.2.1.1 Elektroniczny obieg dokumentów
3.2.1.2 Integracja z ePUAP
3.2.2 Aplikacje back-office
3.2.2.1 Ewidencja ludności
3.2.2.2 Integracja z e-usługami
3.2.3 Aplikacje oświatowe
3.2.3.1 Portal informacji oświatowej
3.2.3.2 e-Dziennik
3.2.3.3 Aplikacje uczniowskie
3.2.3.4 System planowania organizacji placówek
3.2.3.5 System kadrowo-płacowy
3.2.3.6 System finansowo-księgowy
3.2.3.7 System naboru elektronicznego
3.2.3.8 Plan lekcji
3.2.3.9 Kontrola przestrzegania obowiązku nauki
3.2.4 Aplikacje specjalistyczne
3.2.4.1 Zagospodarowanie przestrzenne
3.2.5 Elektroniczne usługi
3.2.5.1 Portal z BIP
3.2.5.2 Elektroniczne biuro interesanta
3.2.5.3 e-podatki
3.2.5.4 Integracja z ePUAP
3.2.6 Szkolenia
3.2.6.1 Z obiegu dokumentów
3.2.6.2 Z aplikacji oświatowych
Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi Załącznik 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48516000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
150
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
5.1.2.3.1 posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy).
5.1.2.3.2 ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy) oraz
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
5.1.2.2.1 wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i wdrożeniem oprogramowania do Elektronicznego Zarządzania Dokumentami w jednostce administracji publicznej o liczbie użytkowników nie mniejszej 50 wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
5.1.2.2.2 wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i wdrożeniem Aplikacji oświatowych w architekturze SaaS dla minimum dwóch jednostek oświatowych i organu prowadzącego wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
5.1.2.2.3 dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą : Kierownikiem projektu, zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu przy dostawie i instalacji i wdrożeniu oprogramowania w co najmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 6.4 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.3.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na co najmniej 100.000,00 złotych;
6.3.3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 100.000,00 zł.
6.3.4. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
6.3.5. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich formy zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.1.5. Opis oferowanego oprogramowania, wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz ze szczegółowym opisem i/lub kartami katalogowymi potwierdzającymi spełnienie postawionych minimalnych warunków technicznych i funkcjonalnych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 5.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
19.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
19.2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności:
19.2.1. zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy;
19.2.2. zmiany wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego na inne, spełniające warunki określone w opisie przedmiotu umowy, gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie sprzętu wskazanego w ofercie;
19.2.3. zmian będących konsekwencją zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
19.2.4. zmiany terminu i sposobu płatności, o ile są one korzystne dla zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|