GuidZP400 |
d9390766-cf82-4370-8255-f5c6d43c21af
|
Biuletyn |
636150-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
|
Regon |
29088300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czerniakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
231
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00416
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 841 110
|
Zamawiajacy fax |
225 841 109
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital-orlowskiego.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://old.szpital-orlowskiego.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://old.szpital-orlowskiego.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSK im. prof. W Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231 , 00-416 Warszawa – pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa łóżeczka noworodkowego - sterylnego jednorazowego zestawu do iniekcji doszklistkowych - sterylnego mikroimplantu przeciwjaskorowego w injektorze
|
Numer referencyjny |
121/8/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: łóżeczka noworodkowego - sterylnego jednorazowego zestawu do iniekcji doszklistkowych - sterylnego mikroimplantu przeciwjaskorowego w injektorze. Szczegółowe zestawienie ilościowo – asortymentowe znajduje się w załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w oparciu o wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy nie przed upływem terminu składania ofert.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Pakiet nr 1-2
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej Umowy w następującym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poniżej tj.:
1) W zakresie zmiany przedmiotu Umowy:
a) polegającej na zmianie nazwy przedmiotu Umowy, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę za pośrednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikającej z:
- udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku szwów wskutek zaistnienia incydentu medycznego;
- wygaśnięcia rejestracji danego produktu;
- dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu materiału medycznego;
- krótkotrwałego jednorazowego braku produktu na rynku;
b) w przypadku zaoferowania Towaru równoważnego, w sytuacjach wskazanych w ppkt 1 lit. a), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Towar równoważny, odpowiadający pa-rametrom opisanym w SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż ce-na Towaru z oferty i po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu produktu
równoważnego przez Zamawiającego.
2) W zakresie zmiany wielkości opakowania, a co za tym idzie ceny, gdy występują
okoliczności określone w pkt 1, tak aby zmiana nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej Umowy;
3) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o doko-nanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez
Zamawiającego.
4) W zakresie zmiany cen, w przypadku:
a) Udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany cen urzędowych, stawek podatkowych lub stawek celnych, w tym stawki podatku od towarów i usług VAT.
b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
wykonawcę
5) W zakresie przedłużenia okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1, w sy-tuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązania Umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej Umowy.
6) W zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w Umowie przedmiotu zamówienia – danego pakietu – do wysokości wartości Umowy określonej dla danego
pakietu;
7) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
8) Zmiana wartości brutto umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmia-ny te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
9) zmiana wartości brutto umowy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo-łecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
10) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nad-zwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki
Pakiet nr 3
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) wydłużenia terminu gwarancji, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy;
2) zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego lub uzasadniona jest okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy np.
w przypadku udokumentowanego opóźnienia w dostawie, zawinionego przez producenta przedmiotu dostawy lub podwykonawcy współpracującego z Wykonawcą.
3) zmiany parametrów technicznych oferowanego Towaru, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie. W przypadku dokonania zmian, o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym. Zamawiający przewiduje proporcjonalną zmianę wynagrodzenia
w stosunku do wykonanych modyfikacji.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – Łóżeczko noworodkowe – zestaw (wanienka, materacyk i rama łóżeczka)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – Łóżeczko noworodkowe – zestaw (wanienka, materacyk i rama łóżeczka)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – sterylny jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – sterylny jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – sterylny mikroimplant przeciwjaskorowy w injektorze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: minimum 7 dni roboczych, maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od daty zawarcia umowy, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin wykonania zamówienia nie krótszy niż 7 dni roboczych i nie dłuższy niż 14 dni roboczych (Wykonawca w ofercie zobowiązany jest wskazać jedną wartość liczbową podaną w dniach roboczych wybraną z przedziału dni między 7 a 14). W przypadku podania terminu wykonania zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych albo dłuższego niż 14 dni roboczych, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (patrz rozdział 14 SIWZ). Jako dzień roboczy zamawiający ustala dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – sterylny mikroimplant przeciwjaskorowy w injektorze
|
| |