Dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Data publikacji 2017-12-27
Data zakończenia 2018-01-09 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636113-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331410000, 331411111, 331411128, 331411166, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomskiej 70 ujętych w Pakietach (pakietów 14 ) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz wyrobów ( załącznik nr 5 do SIWZ) z opisem wymagań minimalnych i ilość przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy.

Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w ciągu od min. 2 do max. 5 dni roboczych (kryterium oceny ofert), na podstawie zamówień oraz potrzeb na telefon/fax , transportem Wykonawcy( lub wynajętym środkiem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d99b22bb-7ba4-4314-b0aa-2c45aee4af07
Biuletyn 636113-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29114175200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radomska
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Starachowice
Zamawiajacy kod pocztowy 27200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 2745202 w. 182
Zamawiajacy fax 412 746 158
Zamawiajacy email pzozstarachowice.zp@interia.pl
Adres strony url http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Radomska 70 27 - 200 Starachowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Numer referencyjny P/57/12/2017/PL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa opatrunków, plastrów i innych wyrobów medycznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomskiej 70 ujętych w Pakietach (pakietów 14 ) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz wyrobów ( załącznik nr 5 do SIWZ) z opisem wymagań minimalnych i ilość przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy. Dostawy winny być realizowane na koszt Wykonawcy w ciągu od min. 2 do max. 5 dni roboczych (kryterium oceny ofert), na podstawie zamówień oraz potrzeb na telefon/fax , transportem Wykonawcy( lub wynajętym środkiem
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow koncesji, zezwolenia lub licencji lub dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną), równą co najmniej 10 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3.3 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej: - dla pakietu nr 1 – 35 000,00 zł - dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł - dla pakietu nr 3 – 28 000,00 zł - dla pakietu nr 4 – 24 000,00 zł - dla pakietu nr 5 – 150 000,00 zł - dla pakietu nr 6 – 35 000,00 zł - dla pakietu nr 7 – 57 000,00 zł - dla pakietu nr 8 – 66 000,00 zł - dla pakietu nr 9 – 4 000,00 zł - dla pakietu nr 10 – 14 000,00 zł - dla pakietu nr 11 – 10 000,00 zł - dla pakietu nr 12 – 6 00,00 zł - dla pakietu nr 13 – 44 000,00 zł - dla pakietu nr 14 – 100 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPZP o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 1.1.a oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ inne dokumenty: 1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.3 wykaz asortymentu z cenami i opisem przedmiotu zamówienia z wymaganiami minimalnymi (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 1.5 wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP: 3.1 koncesji, zezwolenia lub licencji lub dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.2 informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną), równą co najmniej 10 000,00 zł. 3.3 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej: - dla pakietu nr 1 – 35 000,00 zł - dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł - dla pakietu nr 3 – 28 000,00 zł - dla pakietu nr 4 – 24 000,00 zł - dla pakietu nr 5 – 150 000,00 zł - dla pakietu nr 6 – 35 000,00 zł - dla pakietu nr 7 – 57 000,00 zł - dla pakietu nr 8 – 66 000,00 zł - dla pakietu nr 9 – 4 000,00 zł - dla pakietu nr 10 – 14 000,00 zł - dla pakietu nr 11 – 10 000,00 zł - dla pakietu nr 12 – 6 00,00 zł - dla pakietu nr 13 – 44 000,00 zł - dla pakietu nr 14 – 100 000,00 zł 3a Dowodami, o których mowa w pkt 3.4 są referencje bądź inne dokumenty, z tym, że w odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w/w dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert 3b Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3 , zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPZP. 4 Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP: 4.1 oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające o dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. 2015r., poz. 876 ze zm.). Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie badania i oceny ofert. Na dzień składania ofert deklaracje zgodności i certyfikaty CE nie są wymagane. 4.2 opisy, fotografie ze stron katalogowych wyrobów medycznych, itp. Opisy, dotyczące dostarczonej próbki, a w szczególności skład materiałowy, parametry takie jak np. rozmiar, gramatura, waga, sposób sterylizacji itp. nie zawierają wszystkich informacji określonych i wymaganych w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia Kart danych technicznych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia dokumentów, na podstawie których, Zamawiający jednoznacznie potwierdzi zgodność zadeklarowanego wyrobu z opisem w SIWZ. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów dla których przyznano kryterium oceny ofert „jakość” ( wg informacji z załącznika nr 5 do SIWZ) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej jakościowej i nie podlegają zwrotowi. Ilości próbek Zamawiający określił w załączniku nr 5. Próbki oferowanego produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki towaru, do zweryfikowania oferty , dla których Zamawiający nie określił kryterium oceny ofert „jakość”, na żądanie zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia pisemnego o takiej potrzebie. W takim przypadku próbki nie są wymagane na dzień składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach: a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej, b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie. c) zmian (aktualizacji) nr katalogowych, nazw handlowych wyrobów d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w pakiecie. Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w pakiecie. Zmiany wartości poszczególnych pozycji w pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danego pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit.’a” i „d”. W okresie obowiązywania umowy, ceny mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian” Zamawiający może zmniejszyć ilość zamawianego towaru w stosunku do ilości wskazanej w Pakiecie bez żadnych skutków prawnych obciążających Zamawiającego, jednakże zmniejszenie nie będzie przekraczało 30% wartości brutto Umowy w danym pakiecie
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaska dziana wiskozowa Opaska elastyczna tkana, z zapinką wielokrotnego użytku Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Gaza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gaza 17 nitkowa Lignina Wata operacyjna bawełniano - wiskozowa Paski do nieinwazyjnego zamykania małych ran z klejem poliakrylowym Tampony z gazy 20 nitkowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek hydrokoloidowy Opatrunek z włókien alginianów wapnia Opatrunek hydrożelowy, laminowany folią poliuretanową Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej z maścią neutralną dla skóry Opatrunek z warstwą hydrokoloidową, hydroaktywny, z pianką poliuretanową Opatrunek hydropolimerowy dla ran
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowy opatrunek o działaniu absorpcyjnym i przeciw bakteryjnym, impregnowany srebrem
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kompresy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przylepiece
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny poliestrowej bez zawartości wiskozy i celulozy Plaster na tkaninie bawełnianej, zabezpieczający brzegi plastikowy dyspenser Przylepiec z włókniny poliestrowej,, hypoalergiczny, rozciągliwy, papier zabezpieczający z falistym nacięciem i metryczną Plaster z opatrunkiem na tkaninie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa opatrunek do mocowania kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny poliuretanowy opatrunek do mocowania kaniul obwodowych z wycięciem Bakteriobójczy, przylepny opatrunek poliuretanowy do mocowania cewników centralnych z wycięciem i hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Siatkowy rękaw elastyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na ramię i nogę dziecka, Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na tułów dziecka, głowę, udo, pachę
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa opatrunek poliestrowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elastyczny opatrunek poliestrowy powleczony srebrem nanokrystalicznym o otwartej strukturze splotu Opatrunek zawierający wkładkę piankową o strukturze plastra miodu oraz przezroczystą folię ochronną o dużej paroprzepuszczalnością Opatrunek zawierający wkładkę piankową o strukturze plastra miodu oraz przezroczystą folię ochronną o dużej paroprzepuszczalności Opatrunek z trójwarstwowej pianki w kształcie kieszonki umożliwiający opatrzenie ran na pięcie lub innych podobnych anatomicznie miejsc tj. łokcie
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Hipoalergiczny, niejałowy przylepiec stabilizujący do rurki intubacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Hipoalergiczny, niejałowy przylepiec stabilizujący do rurki intubacyjnej kompres włókninowy jałowy, wykonany z włókniny hydrofobowej Opatrunek z gazy nasączony parafiną i chlorheksydyną, siatkowy z gazy bawełnianej pokryty parafiną z dodatkiem 0,5% chlorheksydyny Opatrunek w formie gąbki PVA zawierający dwa pigmenty: błękit metylenu i fiolet gencjany, zwalcza zakażenia bakteryjne, grzybicze, eliminuje nieprzyjemny zapach z ran
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Chusteczki do skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Uniwersalne chusteczki do skóry do usuwania kleju, umożliwiające bezbolesne usunięcie opatrunków samoprzylepnych i pozostałości kleju z zawartością składników nawilżających
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zestaw sterylny do hemodializy (podłączenie/rozłączenie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw sterylny do hemodializy (podłączenie/rozłączenie) Rozpoczęcie: 1. serweta 40x45cm; włóknina o gramaturze 35g/m2 1 szt. taśma samoprzylepna włókninowa z nacięciem umożliwiającym odklejanie. Roz. 2,5 cm x 15 cm - 2 szt. Kompresy gazowe 17 nitek, 8 warstw, roz. 7,5x7,5cm - 4 szt. rękawiczki nitrylowe M lub S z wywiniętymi mankietami - 2szt opatrunek samoprzylepny transparentny PU, z ramką roz. 6cmx7cm a'2 szt. Zakończenie: 1. rękawiczki nitrylowe M lub S z wywiniętymi mankietami - 2 szt. 2. rękawiczka winylowa L dla pacjenta - 1 szt. 3. Kompresy gazowe 17 nitek, 8 warstw, roz. 7,5 cmx 7,5 cm- 4 szt. 4. Opatrunek z włókniny z wkładem chłonnym 5cmx7cm - 2 szt. Zestaw pakowany w blister z perforacją ułatwiającą podział na dwie części przy zachowaniu sterylności każdego z poszczególnych zestawów (rozpoczęcie i zakończenie hemodializy
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Jałowy seton gazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowy seton gazowy z podwiniętymi brzegami, z gazy 17 nitkowej, 4 warstwy Jałowy kompres gazowy 17N 16W Jałowe kompresy gazowe 17N 24W z RTG Jałowa opaska elastyczna Jałowe oznaczniki chirurgiczne (kolor czerwony, niebieski, żółty, biały Jałowe kompresy gazowe 17 N, 16W z RTG, Opatrunek włókninowy, mikroporowaty, elastyczny, jałowy, owalny, z centralnie umieszczonym wkładem chłonnym powleczonym siateczką zapobiegającą przywieraniu do rany, klej akrylowy Jałowe serwety gazowe 17N 4W z RTG +tasiemka, Jałowe tupfery kule 17N z nitka RTG Jałowy podkład podgipsowy, syntetyczny ałowy pakiet zabiegowy: 1 szt. samoprzylepny bandaż elastyczny odciążający mocujący szczególnie stawy i kuliste części ciała 99% bawełny elaster latex kauczuku naturalnego możliwość oddzierania opaski w dowolnym miejscu bez użycia nożyczek, roz. 10 cm x 4,5 m Jałowe kompresy gazowe 17 N, 16W z RTG,Roz.10x10cm a 10szt. Zapakowane w torebkę papierowo-foliową, oznakowany kierunek otwierania zgodnie z normą PN-EN 868-5. Na zewnątrz opakowania etykieta z dwiema naklejkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji z nr lot lub serii, datą ważności, identyfikacją producenta. Materiał gazowy kl. 2a Reg 7,sterylizowany w parze wodnej.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy (nie krótszy niż 2 dni, nie dłuższy niż 5 dni roboczych)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)