Dostawa produktów mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.

Data publikacji 2017-12-27
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Mleko i śmietana,
  • Ser świeży

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636275-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155100006, 155421000, 154311009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 3 pakietach.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
15 510 000-6 produkty mleczarskie
15 542 100-0 sery
15 431 100-9 margaryny
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorszy skład i wartości jakościowe niż opisane i podane w SIWZ. Jednocześnie zastrzega sobie prawo do własnej oceny jakości dostarczanych produktów pod względem ich równoważności z wymaganymi.
4. Towar będzie dostarczany w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione towary podczas jednej dostawy bez względu na wielkość zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się nie dzielić jednego zamówienia na części.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo towar :
a) odpowiedniej jakości, tzn. świeży;
b) nie z końcem daty ważności (odpowiedni termin daty ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu);
c) w odpowiednim gatunku oraz w odpowiednich, nie uszkodzonych opakowaniach.

d) oznakowany ( oznakowanie produktów z wyszczególnieniem wartości odżywczych oraz alergenów).
7. Towar ma być dostarczany w zabezpieczonych atestowanych opakowaniach, spełniających wymagania sanitarno – epidemiologiczne. Elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd przedmiotu zamówienia.
8. Osoba realizująca dostawę obowiązana jest posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony przez Sanepid do transportu produktów spożywczych . W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania wymaganych warunków sanitarnych, Zamawiający może odmówić odbioru towaru.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem odpowiednio przystosowanym na własne ryzyko i na własny koszt bez względu na wielkość zamówienia.
10. Odbioru towaru dokonuje się wyłącznie na piśmie - na fakturze - biorąc pod uwagę jego jakość i ilość.
11. Zamawiającemu przysługuje prawo do zbadania towaru podczas odbioru i dokonania sprawdzenia: warunków transportu, w tym czystości środka transportu i opakowań i innych warunków mających wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposobu wyładowania zapobiegającego ich zanieczyszczeniu; dokumentacji dotyczącej dostarczonych produktów w tym pochodzenia producenta, daty produkcji, świadectwa kontroli jakości; znakowania towaru – terminu przydatności do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości opakowania; opakowań zbiorczych i jednostkowych: rozprucia, inne naruszenia cech pierwotnego opakowania, pęknięcia lub inne uszkodzenia cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, uszkodzeń, itp.
W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanych produktów z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3c579bc-6bd7-4ade-81ab-4d8964a2d752
Biuletyn 636275-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Regon 31257300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 123 208
Zamawiajacy fax 158 123 209
Zamawiajacy email przetargi@szpitaltbg.pl
Adres strony url www.szpitaltbg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaltbg.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaltbg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
Numer referencyjny WSz-II.4.291.65.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 3 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 15 510 000-6 produkty mleczarskie 15 542 100-0 sery 15 431 100-9 margaryny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorszy skład i wartości jakościowe niż opisane i podane w SIWZ. Jednocześnie zastrzega sobie prawo do własnej oceny jakości dostarczanych produktów pod względem ich równoważności z wymaganymi. 4. Towar będzie dostarczany w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione towary podczas jednej dostawy bez względu na wielkość zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się nie dzielić jednego zamówienia na części. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo towar : a) odpowiedniej jakości, tzn. świeży; b) nie z końcem daty ważności (odpowiedni termin daty ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu); c) w odpowiednim gatunku oraz w odpowiednich, nie uszkodzonych opakowaniach. d) oznakowany ( oznakowanie produktów z wyszczególnieniem wartości odżywczych oraz alergenów). 7. Towar ma być dostarczany w zabezpieczonych atestowanych opakowaniach, spełniających wymagania sanitarno – epidemiologiczne. Elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd przedmiotu zamówienia. 8. Osoba realizująca dostawę obowiązana jest posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony przez Sanepid do transportu produktów spożywczych . W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania wymaganych warunków sanitarnych, Zamawiający może odmówić odbioru towaru. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem odpowiednio przystosowanym na własne ryzyko i na własny koszt bez względu na wielkość zamówienia. 10. Odbioru towaru dokonuje się wyłącznie na piśmie - na fakturze - biorąc pod uwagę jego jakość i ilość. 11. Zamawiającemu przysługuje prawo do zbadania towaru podczas odbioru i dokonania sprawdzenia: warunków transportu, w tym czystości środka transportu i opakowań i innych warunków mających wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposobu wyładowania zapobiegającego ich zanieczyszczeniu; dokumentacji dotyczącej dostarczonych produktów w tym pochodzenia producenta, daty produkcji, świadectwa kontroli jakości; znakowania towaru – terminu przydatności do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości opakowania; opakowań zbiorczych i jednostkowych: rozprucia, inne naruszenia cech pierwotnego opakowania, pęknięcia lub inne uszkodzenia cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, uszkodzeń, itp. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanych produktów z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk) produktów objętych przedmiotową umową. Zmiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ .
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów mleczarskich
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15542100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa serów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15431100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa margaryn
  

Criterion

Kryteria Termin przydatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)