Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego

Data publikacji 2017-12-27
Data zakończenia 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633393-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
a) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego (Podsystem EWS);
b) świadczenie usług wsparcia technicznego systemu w okresie 36 m-cy w wymiarze 576 roboczogodzin od dnia wdrożenia i odbioru Podsystemu EWS, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ stanowi jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy.
5. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne.
6. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który posiada lub realizuje te same funkcje/ funkcjonalności jak produkt określony za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz jego zastosowanie nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów (finansowych, programistycznych, sprzętowych) związanych z dostosowaniem infrastruktury Zamawiającego określonej w Opisie przedmiotu zamówienia.
7. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26398de9-305e-4cdd-9551-ef3da9f51c94
Biuletyn 633393-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 363918998
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 26/30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl
Adres strony url www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z zapisami SIWZ, Rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Krajowa, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego
Numer referencyjny PK XF 261.41.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego (Podsystem EWS); b) świadczenie usług wsparcia technicznego systemu w okresie 36 m-cy w wymiarze 576 roboczogodzin od dnia wdrożenia i odbioru Podsystemu EWS, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ stanowi jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy. 5. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 6. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który posiada lub realizuje te same funkcje/ funkcjonalności jak produkt określony za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz jego zastosowanie nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów (finansowych, programistycznych, sprzętowych) związanych z dostosowaniem infrastruktury Zamawiającego określonej w Opisie przedmiotu zamówienia. 7. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
Cpv glowny przedmiot 48517000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Rozdział V SIWZ:17. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 16, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 18. Dokument, o którym mowa w pkt 17, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 19. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 18 stosuje się. 20. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 21. Wykonawca, o którym mowa w pkt 15, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie zamawiającego - oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 16, dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11. Rozdział IX SIWZ:13. Do oferty muszą być załączone oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 14. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII SIWZ:3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć Przedmiotu Umowy w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 2) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia obiektywnych przeszkód technicznych lub innych okoliczności i zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu i których nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy, 3. Zmiana miejsca instalacji, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, serwisowych oraz świadczenie usług wsparcia technicznego systemu nie wymaga zmiany Umowy, do ich skuteczności wystarczy zachowanie formy pisemnej oraz powiadomienie drugiej Strony, w sposób określony w § 3 ust. 13.
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto za zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Podsystemu Elektronicznego Wykazu Służbowego (Podsystem EWS)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Koszt roboczogodziny wsparcia technicznego w okresie 36 miesięcy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)