Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-22.

Data publikacji 2017-12-27
Data zakończenia 2018-01-09 00:00:00
Instytucja Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Żnin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636165-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach:
Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku
Grupa 2 – Strzykawki do pomp infuzyjnych, enteralne i inne
Grupa 3 – Fartuchy, koszule, pościele
Grupa 4 – Czepki, osłony i maski
Grupa 5 - Igły, kaniule
Grupa 6 - Strzykawki dwuczęściowe i insulinowe
Grupa 7 - Przyrządy do przetaczania płynów i aspirowania leków
Grupa 8 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku różny
Grupa 9 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne
Grupa 10 - Sprzęt jednorazowego użytku na blok operacyjny
Grupa 11 - Papiery medyczne i elektrody
Grupa 12 - Bezpieczeństwo i higiena pacjenta
Grupa 13 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego
Grupa 14 - Wkłady j.u., i dreny do ssaka
Grupa 15 - Cewniki, dreny i inne
Grupa 16 - Rurki
Grupa 17 - Zamknięty system bezigłowy
Grupa 18 - Asortyment do diatermii chirurgicznych
Grupa 19 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne
Grupa 20 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe
Grupa 21 - Zestawy do porodu i dla noworodka
Grupa 22 – Paski wskaźnikowe do glukometru Accu Chec Performa.
Zapotrzebowanie Zamawiającego tzn. szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 22, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Oferowany w przetargu asortyment, musi posiadać zgodnie z przyjętą klasyfikacją aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup.
Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d6fc05a-0967-46b2-b713-340d11e62582
Biuletyn 636165-N-2017
Zamawiajacy nazwa Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 9321330900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Żnin
Zamawiajacy kod pocztowy 88400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3031341 w. 181
Zamawiajacy fax 523 031 344
Zamawiajacy email szpitalznin@szpitalznin.pl
Adres strony url www.szpitalznin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalznin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny dostarczenie osobiste, przez operatora pocztowego lub firmę kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach 1-22.
Numer referencyjny PCZ/II-ZP/17/2017.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w Grupach: Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku Grupa 2 – Strzykawki do pomp infuzyjnych, enteralne i inne Grupa 3 – Fartuchy, koszule, pościele Grupa 4 – Czepki, osłony i maski Grupa 5 - Igły, kaniule Grupa 6 - Strzykawki dwuczęściowe i insulinowe Grupa 7 - Przyrządy do przetaczania płynów i aspirowania leków Grupa 8 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku różny Grupa 9 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne Grupa 10 - Sprzęt jednorazowego użytku na blok operacyjny Grupa 11 - Papiery medyczne i elektrody Grupa 12 - Bezpieczeństwo i higiena pacjenta Grupa 13 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego Grupa 14 - Wkłady j.u., i dreny do ssaka Grupa 15 - Cewniki, dreny i inne Grupa 16 - Rurki Grupa 17 - Zamknięty system bezigłowy Grupa 18 - Asortyment do diatermii chirurgicznych Grupa 19 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne Grupa 20 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe Grupa 21 - Zestawy do porodu i dla noworodka Grupa 22 – Paski wskaźnikowe do glukometru Accu Chec Performa. Zapotrzebowanie Zamawiającego tzn. szczegółowy opis asortymentu wymaganego w każdej z Grup od 1 do 22, rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach, zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Oferowany w przetargu asortyment, musi posiadać zgodnie z przyjętą klasyfikacją aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 20
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego: a) Oświadczenie Wykonawcy poświadczające, że oferowany asortyment, posiada zgodnie z przyjętą klasyfikacją aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych i przepisami obowiązującymi w krajach UE oraz, że na każde żądanie Zamawiającego zostanie przedstawiona ich kserokopia. b) Karty techniczne producenta oferowanego asortymentu, opisy, foldery, itp. (w j. polskim), potwierdzające swoją treścią, zgodność oferowanego asortymentu z charakterystyką podaną przez Zamawiającego. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając powyższe dokumenty, na każdym z nich jednoznacznie zaznaczył, której Grupy i pozycji dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Formularz asortymentowo-cenowy w zakresie oferowanych Grup/y – Załącznik nr 1 do SIWZ. c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, d) Pełnomocnictwo osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofującą produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. b) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz cen urzędowych na produkty objęte niniejszym zamówieniem. Korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 1 - Sprzęt anestezjologiczny drobny i jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 2 – Strzykawki do pomp infuzyjnych, enteralne i inne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 3 – Fartuchy, koszule, pościele.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 4 – Czepki, osłony i maski.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 5 - Igły, kaniule
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 6 - Strzykawki dwuczęściowe i insulinowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 7 - Przyrządy do przetaczania płynów i aspirowania leków
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 8 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku różny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 9 - Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny i wycinki histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 10 - Sprzęt jednorazowego użytku na blok operacyjny
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Grupa 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 11 - Papiery medyczne i elektrody
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Grupa 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 12 - Bezpieczeństwo i higiena pacjenta
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Grupa 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 13 - Siatka chirurgiczna do leczenia operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Grupa 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 14 - Wkłady j.u., i dreny do ssaka
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Grupa 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 15 - Cewniki, dreny i inne.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Grupa 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 16 - Rurki
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Grupa 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 17 - Zamknięty system bezigłowy
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Grupa 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 18 - Asortyment do diatermii chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Grupa 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 19 - Prześcieradła ochronne, pokrowce i inne
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Grupa 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 20 - Obłożenia i fartuchy jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Grupa 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 21 - Zestawy do porodu i dla noworodka
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Grupa 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 20
Zalacznik krotki opis Grupa 22 – Paski wskaźnikowe do glukometru Accu Chec Performa.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)