Zakup i sukcesywna dostawa staplerów, ładunków do staplerów, narzędzi laparoskopowych oraz siatek przepuklinowych

Data publikacji 2017-12-27
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636123-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331622005, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa staplerów, ładunków do staplerów, narzędzi laparoskopowych oraz siatek przepuklinowych na potrzeby SP WSzS w Chełmie w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego, w tym: staplery liniowe, okrężne, laparoskopowe, klipsy tytanowe i polimerowe, jednorazowy zestaw trokarów, nożyczki, disector, grasper, woreczek ekstrakcyjny do mało inwazyjnej resekcji, trokar, redukcja, preparat przeciw roszeniu optyki endoskopowej, retrakcyjne obłożenie rany chirurgicznej, roztwór przeciw parowaniu optyk, balon z pompką do rozszerzania pola operacyjnego, siatki do przepuklin pachwinowych i brzusznych z podziałem na osiem pakietów.
Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu.
Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be7cbc28-7cb5-43e3-bac6-90c8dccdff61
Biuletyn 636123-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Regon 11019690800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceramiczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 082 5623247, 5623254
Zamawiajacy fax 825 623 247
Zamawiajacy email przetarg@szpital.chelm.pl
Adres strony url www.spwsschelm.e-bip.eu
Adres strony internetowej www.spwsschelm.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsschelm.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja wwww.spwsschelm.e-bip.eu
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa staplerów, ładunków do staplerów, narzędzi laparoskopowych oraz siatek przepuklinowych
Numer referencyjny ZP 3311/50/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa staplerów, ładunków do staplerów, narzędzi laparoskopowych oraz siatek przepuklinowych na potrzeby SP WSzS w Chełmie w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego, w tym: staplery liniowe, okrężne, laparoskopowe, klipsy tytanowe i polimerowe, jednorazowy zestaw trokarów, nożyczki, disector, grasper, woreczek ekstrakcyjny do mało inwazyjnej resekcji, trokar, redukcja, preparat przeciw roszeniu optyki endoskopowej, retrakcyjne obłożenie rany chirurgicznej, roztwór przeciw parowaniu optyk, balon z pompką do rozszerzania pola operacyjnego, siatki do przepuklin pachwinowych i brzusznych z podziałem na osiem pakietów. Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy oraz asortymentowo - cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w pw. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w pw. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w pw. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2.oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3.oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności ; 4. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 6 stosuje się. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1-3,5. Wykonawca przedstawi dokumenty wymienione w ust. 1-3,5 dotyczące Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 10.Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w ust. 1-5 muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców, w przypadku składania ofert wspólnej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) Kart danych technicznych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia wydanych przez producenta; 2) Opisów i fotografii : Oryginalnych firmowych prospektów lub katalogów producentów oferowanych produktów wykazanych w załączniku nr 1, [z logo i/lub nazwa producenta] potwierdzających spełnienie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez Zamawiającego (w tym: numery i rozmiary każdej oferowanej pozycji). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku braku dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym dopuszcza się dołączenie do oferty innych dokumentów i/lub szczegółowego oświadczenia producenta , na podstawie których, Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu lub wartości danego parametru.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli na te zasoby powołuje się. 2. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz pkt. 6) ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 4. 4. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiany cen, o których mowa w § 4 ust. 3 i 4 wzoru umowy, 2) zmian wynikających z § 4 ust. 6 wzoru umowy, 3) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy, 5) zmiany numerów lub symboli katalogowych w przypadku ich aktualizacji, przy zachowaniu wszystkich wielkości i parametrów przedmiotu umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie, 7) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c.), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Staplery, ładunki do staplerów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy stapler zamykająco tnący oraz ładunek do stplera
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy tytanowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy tytanowe i polimerowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia laparoskopwe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Roztwór przeciw parowaniu optyk Balon z pompką do rozszerzania pola operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatki z klejem do przepuklin pachwinowych i brzusznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis retrakcyjne obłożenie rany chirurgicznej
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia jednostkowego
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)