| GuidZP400 |
6398605b-efe1-4f54-b4ca-e7626d1e2cb8
|
| Biuletyn |
636683-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
| Regon |
000592868
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
| Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
| Adres strony url |
www.plock.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
projekt pn. "W przyszłość bez obaw II" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X - Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1. Doskonalenie zawodowe uczniów.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 1, Stary Rynek 1, 09-400 Płock.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia warsztatów szkolnych (płyty CD z kursami) w ramach realizacji projektu pn. "W przyszłość bez obaw II" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
|
| Numer referencyjny |
WZP.271.1.124/1.2017/AS
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia warsztatów szkolnych w ramach realizacji projektu pn. "W przyszłość bez obaw II" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Wyposażenie warsztatów szkolnych (płyty CD z kursami).
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
3026,12
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
24
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: maksymalnie 24 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.
3) urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|