Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego obejmującego 3 szt. komputerów przenośnych o następujących parametrach (dotyczy każdego komputera):
Komputer we wzmocnionej obudowie, odporny na działanie pyłu i wody (min. IP 65), przenośny:
- procesor z zegarem min. 2,5 GHz,
- pamięć ram min. 8 GB, typ min. DDR 4,
- dysk twardy min. 256 GB SSD,
- ekran o matrycy min. 11,5”,
- karta graficzna INTEL HD Graphics 520 lub równoważna o parametrach odpowiadających minimalnym parametrom określonym dla karty graficznej INTEL HD Graphics 520,
- komunikacja WiFi i Bluetooth,
- bezprzewodowy dostęp do internetu z wykupionym abonamentem na okres 3 lat,
- uniwersalny czytnik kart pamięci,
- zasilacz 230 V i zasilacz 12 V,
- min. 3xUSB, w tym 1x USB 3.0,
- temperatura pracy min. : od -21°C do +60°C,
- gwarancja min. 3 lata,
- Zainstalowane oprogramowanie:
a) system operacyjny Windows 10,
b) Pakiet „Office min. 2016,
c) program „ADRem” - elektroniczne opracowanie Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR z licencją na 1 rok;
d) program "Aloha"
e) program "Wiser"
f) program "Rodos" do prognozowania skażeń radiologicznych,
a ponadto zapisane na dysku twardym komputera:
g) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz
h) przepisy: ADR, RID, AND.
Zamawiający dopuszcza oprogramowania równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same parametry i funkcje jak oprogramowania powyżej opisane.
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został ujęty w Załączniku nr 11 (poz. 28a) do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). W związku z tym Wykonawcy zobowiązani są wskazać w ofercie wyłącznie cenę netto za oferowany przedmiot zamówienia, a Zamawiający doliczy do tak wskazanej ceny podatek VAT w należnej wysokości.
|
GuidZP400 |
c4c7ac77-16a8-4dbb-ad74-9777b2681d1c
|
Biuletyn |
636684-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strażacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20012
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 351 240
|
Zamawiajacy email |
kwpsp@straz.lublin.pl
|
Adres strony url |
https://kwpsplublin.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kwpsplublin.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kwpsplublin.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego
|
Numer referencyjny |
WL.2370.67.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego obejmującego 3 szt. komputerów przenośnych o następujących parametrach (dotyczy każdego komputera):
Komputer we wzmocnionej obudowie, odporny na działanie pyłu i wody (min. IP 65), przenośny:
- procesor z zegarem min. 2,5 GHz,
- pamięć ram min. 8 GB, typ min. DDR 4,
- dysk twardy min. 256 GB SSD,
- ekran o matrycy min. 11,5”,
- karta graficzna INTEL HD Graphics 520 lub równoważna o parametrach odpowiadających minimalnym parametrom określonym dla karty graficznej INTEL HD Graphics 520,
- komunikacja WiFi i Bluetooth,
- bezprzewodowy dostęp do internetu z wykupionym abonamentem na okres 3 lat,
- uniwersalny czytnik kart pamięci,
- zasilacz 230 V i zasilacz 12 V,
- min. 3xUSB, w tym 1x USB 3.0,
- temperatura pracy min. : od -21°C do +60°C,
- gwarancja min. 3 lata,
- Zainstalowane oprogramowanie:
a) system operacyjny Windows 10,
b) Pakiet „Office min. 2016,
c) program „ADRem” - elektroniczne opracowanie Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR z licencją na 1 rok;
d) program "Aloha"
e) program "Wiser"
f) program "Rodos" do prognozowania skażeń radiologicznych,
a ponadto zapisane na dysku twardym komputera:
g) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz
h) przepisy: ADR, RID, AND.
Zamawiający dopuszcza oprogramowania równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same parametry i funkcje jak oprogramowania powyżej opisane.
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został ujęty w Załączniku nr 11 (poz. 28a) do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). W związku z tym Wykonawcy zobowiązani są wskazać w ofercie wyłącznie cenę netto za oferowany przedmiot zamówienia, a Zamawiający doliczy do tak wskazanej ceny podatek VAT w należnej wysokości.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
58536,59
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-03-14T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oświadczenie określone w pkt 2 należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego na jego stronie informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie istotnych postanowień zawartej umowy
w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
2.1. wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2.2. zmiana rozwiązań technicznych lub/i technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających działanie przedmiotu dostawy, w stosunku do złożonej oferty (między innymi nowszy model sprzętu o lepszych parametrach).
3.Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
5. Wystąpienie którejkolwiek podstawy zmiany umowy nie stanowi po stronie Wykonawcy roszczenia do Zamawiającego o zmianę umowy i podpisania aneksu do zawartej umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|