GuidZP400 |
9e8e5514-5cb4-4cba-902f-8b57f3b3e9af
|
Biuletyn |
636711-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wolsztyński
|
Regon |
41156157100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 5 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wolsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 845 600
|
Zamawiajacy fax |
683 843 538
|
Zamawiajacy email |
powiat@powiatwolsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.powiatwolsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Cyfryzacja geodezyjnych zasobów Powiatu Wolsztyńskiego”, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wokiss.pl/wolsztynp/bip/przetargi-oferty-ogloszenia/przetargi/rok-20171/system.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wokiss.pl/wolsztynp/bip/przetargi-oferty-ogloszenia/przetargi/rok-20171/system.html
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferte należy złożyć w formie pisemnej - osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn I piętro pok. nr 103 (sekretarat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i rozbudowa Systemu PZGiK oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracji z ePUAP
|
Numer referencyjny |
RI.272.36.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych modułów (aplikacji i komponentów) Systemu PZGiK funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Wolsztynie. Zakres rozbudowy obejmuje aplikacje / komponenty niezbędne do świadczenia elektronicznych usług publicznych w zakresie związanym z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym komponenty do implementacji integracji i wymiany danych Systemu PZGiK z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (eSOS) oraz z platformą ePUAP w zakresie związanym wykorzystania profilu zaufanego ePUAP do uwierzytelnienia użytkowników e-usług. Dostarczane przez Wykonawcę moduły Systemu PZGiK muszą zapewnić prawidłową technicznie współpracę z aktualnie działającym w organizacji Zamawiającego Systemem PZGiK opartym o programy pakietu - Systemu GEO-INFO 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić niezbędne usługi serwisowe w zakresie udzielonej gwarancji, co obejmuje (w okresie gwarancji) dostarczanie nowych wersji oprogramowania odpowiednio zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa. 3.2.1. Rozbudowę Systemu PZGiK przez dostawę gotowych aplikacji, komponentów:
W zakresie elektronicznych usług publicznych:
1.1. Uruchomienie i podniesienie dojrzałość działającej elektronicznej e-usługi Systemu PZGiK w zakresie zdalnej obsługi wniosku głoszenia pracy geodezyjnej i kartograficznej (tzw. Portal Geodety – obsługa pracy geodezyjnej) / 5 poziom e-dojrzałości, wraz z obsługą roboczej bazy geodety.
1.2. Udostępnianie materiałów oraz danych z baz danych PZGiK w formule sklepu internetowego / e-usługa 5 poziom e-dojrzałości,
1.3. Obsługa wniosków komorników o udostępnienie informacji ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (tzw. Portal Komornika) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości,
1.4. Obsługa powszechnego dostępu do informacji przestrzennej w zakresie określonym przez przepisy ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (IIP) – portal IIP, z uruchomieniem serwisów WMS oraz udostępnieniem zintegrowanej usługi autoryzowanego dostępu do danych PZGiK / EGiB / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości,
1.5. Uruchomienie zintegrowanego systemu prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, w tym serwisu internetowego, autoryzowanego dostępu do danych w zakresie ewidencji gruntów i budynków (EGiB) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości.
2.2. Dostawę modułu do administrowania docelowym Systemem PZGiK.
2.3. Wdrożenie wewnętrznych usług integracji systemu, w zakresie współpracy Systemu PZGiK z:
2.4. Systemem ePUAP, dla minimum e-usługi: Udostępniania materiałów oraz danych z baz danych PZGiK w formule sklepu internetowego oraz Portalu komornika,
2.5. Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów eSOS firmy Plus sp. z o.o.,
2.6. Systemem elektronicznych płatności przez Internet (KIR S.A.) oraz z ePUAP,
2.7. Systemem powiadamiania SMS operatora usług telekomunikacyjnych lub podmiotu świadczącego tego rodzaju usługi.
3. Zapewnienie usług serwisowych i gwarancji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2.3.1. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca zrealizował, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej dwie (2) dostawy / usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, w tym wdrożenie elektronicznych usług publicznych w ramach Systemu PZGiK w zakresie obejmującym:
2.3.1.1. Płatności elektroniczne oraz przynajmniej uruchomione dwie (2) e-usługi ze wskazanych poniżej:
2.3.1.1.1. Publikacji danych przestrzennych w formie portalu mapowego w zakresie określonym przez przepisy ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (IIP) lub przepisy ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne np. autoryzowanego dostępu do danych ewidencji gruntów i budynków,
2.3.1.1.2. Obsługi wniosków w sprawach realizowanych na mocy ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne przynajmniej dla jednego z niżej wymienionych:
2.3.1.1.3. Wniosku o udostępnienie dokumentów, materiałów, danych z baz danych PZGiK (tzw. Portal Sklepu Internetowego)
2.3.1.1.4. Wniosków komornika o udostępnienie informacji ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (tzw. Portal Komornika)
2.3.1.1.5. Wniosku w zakresie zgłoszenia pracy geodezyjnej lub kartograficznej (tzw. Portal Geodety - obsługa pracy geodezyjnej).
2.3.2. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca dysponować będzie zespołem osób oddelegowanych do realizacji zamówienia w następującym, niemniejszym zakresie niż:
2.3.2.1. Kierownik zadania / projektu (1 osoba), posiadająca:
2.3.2.1.1. certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2, IMP, PMP lub inny im równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych w specjalności: zarządzanie projektami lub ukończony kurs z zakresu zarządzania projektami,
2.3.2.1.2. doświadczenie w udziale w wykonaniu minimum dwóch (2) usług / zamówień polegających na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w administracji publicznej, w tym w zakresie świadczenia elektronicznych usług publicznych („e- usług”), na stanowisku Kierownika Projektu.
2.3.2.2. Specjalista w zakresie wdrażania systemów informatycznych, w tym „e-usług” - minimum 1 osoba, posiadająca:
2.3.2.2.1. doświadczenie w udziale w wykonaniu minimum w dwóch (2) zamówień polegających na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, w tym w zakresie świadczenia „e-usług” - na stanowisku wdrożeniowca,
2.3.3. Inżynier systemowy – ekspert w zakresie oprogramowania systemowego – min. 1 osoba posiadająca:
2.3.3.1.1. doświadczenie w realizacji, co najmniej jednej (1) usługi / zamówienia, odpowiadających przedmiotowi zamówienia w zakresie konfigurowania i wdrażania środowisk systemowych do przetwarzania danych: serwerów i / lub macierzy dyskowych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2.1. wykaz zrealizowanych zamówień / usług stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w zakresie wymagań określonych w SIWZ Rozdz. III, składany na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
4.1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz techniczno – cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
4.1.1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę.
4.2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.).
4.3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.).
4.4. Wypełniony i podpisany złącznik nr 4 Wykaz osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Poza powyższym, celem zapewnienia Zamawiającemu możliwości przeprowadzenia oceny badanej Oferty według kryterium „Jakość użytkowa oprogramowania” Wykonawca musi dostarczyć razem z Ofertą tzw. video – prezentację z działania „na żywo”, oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania (tj. dostarczonych modułów, komponentów stanowiących docelowo część budowanego przez Zamawiającego rozwiązania w zakresie e-usług).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100 groszy).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124 z dopiskiem: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starosta Powiatowego w Wolsztynie
3.1. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium.
3.2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy dołączyć do oferty jako kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy dołączyć osobno oryginał tego dokumentu, którego nie należy bindować i zszywać z ofertą.
4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania przez Zamawiającego.
5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
6. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert.
7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a.
9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie:
9.1. po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy;
9.2. po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia;
9.3. gdy upłynął termin związania ofertą;
9.4. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|