Dostawy narzędzi jednorazowych oraz haka automatycznego.

Data publikacji 2017-12-28
Data zakończenia 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636746-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Narzędzia jednorazowe do zakładania szwów technika endoskopową
Pakiet nr 2 – Hak automatyczny do podniesienia łuku żebrowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85e0c2db-8602-463b-a02d-1c3d4b80536f
Biuletyn 636746-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy narzędzi jednorazowych oraz haka automatycznego.
Numer referencyjny Zp/96/PN-80/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Narzędzia jednorazowe do zakładania szwów technika endoskopową Pakiet nr 2 – Hak automatyczny do podniesienia łuku żebrowego
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow CPV : 33140000-3 – materiał medyczny
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności elektrod, łyżek oraz zestawów do odciągania pokarmu. na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych, na kwotę minimum dla pakietu nr 1 - 150 000,00 zł; dla pakietu nr 2 - 23 000,00 zł;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych, na kwotę minimum dla pakietu nr 1 - 150 000,00 zł; dla pakietu nr 2 - 23 000,00 zł;
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Narzędzia jednorazowe do zakładania szwów technika endoskopową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowe narzędzie do zakładania szwów technika endoskopową kompatybilne z posiadanym endoskopem Olympus 2TH180 szt. 21 2. Szew chirurgiczny 2.0 wchłanialny i niewchłanialny zaopatrzony w igłę współpracującą z narzedziem do zakładania szwów endoskopowych szt. 108 3. Jednorazowe narzedzie do zaciągania końcowego szwu szt. 108 4. Jednorazowe narzedzie do chwytania tkanki w kształcie helisy, kompatybilne z węzszyma kanałem edoskopu Olympus 2TH180 szt. 21 5. Tzw. overtube, zbrojony, wyposażony w kołnierz ciśnienieowy, przepuszcająy endoskop Olypsus 2TH180 z nakładką do zakłądania szwów szt. 21
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Hak automatyczny do podniesienia łuku żebrowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis 1. Klema bazowa Rochard z systemem mocującym do szyny bocznej stołu operacyjnego na całej jego długości od strony czystej całkowicie sterylnie wyposażona w 2 zaciski. Wykonany ze stali bez elementów z tworzyw sztucznych do mocowania ramion z możliwością Płynnej regulacji wysokości i kąta nachylenia ramion szt. 2 2. Ramię mocujące haki do podniesienia łuku żebrowego Rohard wyposażone w 2 przeguby szt. 1 3. Ramię mocujące z przegubem umożliwiającym płynną regulację kąta załamania haka szt. 2 4. Klips mocujący otwarty szt. 6 5. Hak Rohard rozmiar 80x 60mm obrót o 360st.długośc ramienia 400 mm szt. 2 6. Hak Fritsch rozmiar80 x 80 mm obrót o 360 st.długość ramienia 180 st. szt. 2 7. Hak Deaver,rozmiar 75x 175 mm obrót o 360 st.z przegubem długość ramienia 240mm. szt. 1 8. Hak powlekany warstwą izolacyjną Langebeck rozmiar50x 170mm obrót o 360 st.łamany długosć ramienia 240 mm szt. 1
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria p1termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżacych, p2 termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)