GuidZP400 |
7ad10bc4-8630-407a-b072-e42db00849ee
|
Biuletyn |
636666-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
|
Regon |
89031444000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołowsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 458 240
|
Zamawiajacy fax |
748 458 237
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Adres strony url |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy dostarczyć do sekretariatu siedziby Zamawiającego w Sokołowsku. Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej siwz) składać należy w sekretariacie w Sokołowsku ul. Parkowa 3
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, Sekretariat.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do obiektów, należących do spółki Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o., z podziałem na pakiety, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z montażem.
|
Numer referencyjny |
ZP 98/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do obiektów, należących do spółki Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o., z podziałem na pakiety, opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z montażem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według załącznika 2 do siwz. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (chyba, że jest to informacja ogólnodostępna), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 siwz dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. rozdz. IX ust. 2 siwz. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 niniejszej siwz dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. rozdz. IX ust. 1 siwz.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie że oferowane przez Wykonawcę produkty są dopuszczone do stosowania zgodnie z przeznaczeniem na terenie RP i są wykonane z adekwatnie dopuszczonych do użytku materiałów, tzn.dla zadania 1: a) Posiadają certyfikat CE b) Wykonawca posiada wdrożone ISO c) Posiadają atest PZH d) Atest higieniczny - Klasa higieniczności E-1 e) klasyfikacja ogniowa klasa min. D-s2, d0
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany mebli, cech lub elementów składowych mebli na elementy o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla Zamawiającego, np. ze względu na postęp technologiczny i zastosowanie rozwiązań nowszych, o zwiększonej funkcjonalności. b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu. c) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT. e) Sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy. f) Zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: - zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. - dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa"
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 dostawa mebli do:DWD „ODRODZENIE” ul. Główna 15, 58-351 Sokołowsko,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2 dostawa mebli do DWD „ODRODZENIE” ul. Główna 15, 58-351 Sokołowsko
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3 dostawa mebli do: DOOM "BIAŁY ORZEŁ",ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4 dostawa mebli do: Sanatorium Uzdrowiskowe "ZIMOWIT" ul. Chopina 3,57-340 Duszniki Zdrój
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 5 dostawa mebli do: Sanatorium Uzdrowiskowe "AZALIA" ul. Ofiar Katynia 3-5,58-310 Szczawno Zdrój
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5a
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 5a dostawa mebli do: Sanatorium Uzdrowiskowe "AZALIA" ul. Ofiar Katynia 3-5,58-310 Szczawno Zdrój
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 6 Dostawa mebli do: Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc w Rościszowie, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6a
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 6a Dostawa mebli do: Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc w Rościszowie, Rościszów 11, 58-250 Pieszyce,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 7 dostawa foteli do DOOM "BIAŁY ORZEŁ",ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko,
|
| |