Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Szkół Podstawowych, Przedszkola nr 8 i Centrum Usług Wspólnych z terenu Gminy Miej-skiej Tczew.
Pakiet 1 - Środki czystości dla Przedszkola nr 8 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3
Pakiet 2 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 1 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 3 - Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami
Integracyjnymi;ul.Gdańska 8 Kod CPV: 39800000-0, 33763000-6, 39514400-2
33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 4 - Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami; ul.
Południowa Kod CPV: 39800000-0, 33763000-6, 39514400-2,33761000-2,
18930000-3,
Pakiet 5 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 4 Kod CPV: 39800000-0,
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 6 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 5 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 7 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 7 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 8 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 8 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 9 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 10 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 10 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 11 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 11 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 12 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3
Pakiet 12 - Środki czystości dla Centrum Usług Współnych Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do placówek wskazanych przez Zamawiającego (teren Miasta Tczewa), tj.:
Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 6, Tczew
Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi;, ul. Gdańska 8
lub ul. Południowa 6, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 80, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew
Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew
Centrum Usług Wspólnych, ul. Kołłątaja 9
|
GuidZP400 |
731d6900-bf7a-49e7-a30e-686cad870855
|
Biuletyn |
635986-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych
|
Regon |
366212081
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kołłątaja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
587759456
|
Zamawiajacy fax |
587759484
|
Zamawiajacy email |
ambroziak@cuw.tczew.pl
|
Adres strony url |
www.cuw.tczew.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.cuwtczew.bipstrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.tczew.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuwtczew.bipstrona.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków czystości do Szkół Podstawowych, Przedszkola nr 8 i Centrum Usług Wspólnych z terenu Gminy Miejskiej Tczew
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Szkół Podstawowych, Przedszkola nr 8 i Centrum Usług Wspólnych z terenu Gminy Miej-skiej Tczew.
Pakiet 1 - Środki czystości dla Przedszkola nr 8 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3
Pakiet 2 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 1 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 3 - Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami
Integracyjnymi;ul.Gdańska 8 Kod CPV: 39800000-0, 33763000-6, 39514400-2
33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 4 - Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami; ul.
Południowa Kod CPV: 39800000-0, 33763000-6, 39514400-2,33761000-2,
18930000-3,
Pakiet 5 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 4 Kod CPV: 39800000-0,
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 6 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 5 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 7 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 7 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 8 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 8 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 9 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 10 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 10 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 11 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3,
Pakiet 11 - Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 12 Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000-3
Pakiet 12 - Środki czystości dla Centrum Usług Współnych Kod CPV39800000-0, 33763000-6
33763000-6, 39514400-2,33761000-2, 18930000
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do placówek wskazanych przez Zamawiającego (teren Miasta Tczewa), tj.:
Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 6, Tczew
Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi;, ul. Gdańska 8
lub ul. Południowa 6, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew
Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 80, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew
Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew
Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew
Centrum Usług Wspólnych, ul. Kołłątaja 9
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i/lub dokumentów - w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę i określa warunki tych zmian, w przypadku gdy pop podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że zaprzestano produkcji, wydawania produktu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a mozliwe jest dostarczenie innego produktu, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiajacego określone w SIWZ i Umowie, której nie było można przewidzieć w chwili podpisania.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości dla Przedszkola nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie , zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przedszkole objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez przedszkole.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie , zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkołę.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Gdańska 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie , zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkołę.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami; ul. Południowa 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkołę.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkołę.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkołę.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Szkoły Podstawowej nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla szkoły, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez szkołę, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkołę.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości dla Centrum Usług Wspólnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca dostarczy środki czystości na własny koszt, zapakowane odrębnie dla CUW, zgodnie z zestawieniem przekazanym w formie elektronicznej, telefonicznej lub fax-em przez CUW, objętych dostawami - do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez CUW.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |