GuidZP400 |
0e330cd9-dda0-4bd8-b78c-5e1f7c277391
|
Biuletyn |
636790-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
|
Regon |
367849538-00113
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karolkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 661-72-72
|
Zamawiajacy email |
ar.andrzejewski@arr.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.kowr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, sekretariat pokój 211 - II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.8.2017.U
|
Numer referencyjny |
OP.WOP.ZP.8.2017.U
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
a) Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. b) Adres instalacji: KOWR OT Opole ul. 1 Maja 6. Łącze zakończone interfejsem elektrycznym należy doprowadzić bezpośrednio do szafy dystrybucyjnej znajdującej się w serwerowni na drugim piętrze budynku.
c) Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łącza. Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia, o ile będą wymagane, oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza.
d) Wykonawca nie może wprowadzać żadnych ograniczeń pasma ani ilości przesyłanych danych podczas transmisji do i z sieci operatorów telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych. Oferowana usługa musi zapewniać możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT), bez konieczności zgłaszania adresów MAC urządzeń.
e) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest podać imię i nazwisko opiekuna lub inną Pomoc techniczną oraz wskazać numer telefonu, poprzez który Zamawiający będzie mógł komunikować się z Wykonawcą w systemie 24/7/365 tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1907)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1907) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 5 do siwz)– w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania):
a) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
b) Zobowiązanie, o którym mowa powyżej składane jest w oryginale.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz/lub do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał bądź notarialnie potwierdzona kopia;
a) jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a ustawy Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy
w stosunku do treści oferty Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
z następujących okoliczności:
1) zmiany wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. będące następstwem działania organów administracji w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy;
2) zmiany spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności
o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej.
3. Ponadto dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy,
w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego;
2) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę,
w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy,
3) dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące poprawienia błędów ortograficznych i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy,
4) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron, z wyłączeniem w szczególności zmiany nazw/określonych Stron, siedziby Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego.
6. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą na to zgodę.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|