Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.8.2017.U

Data publikacji 2017-12-29
Data zakończenia 2018-01-09 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636790-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. b) Adres instalacji: KOWR OT Opole ul. 1 Maja 6. Łącze zakończone interfejsem elektrycznym należy doprowadzić bezpośrednio do szafy dystrybucyjnej znajdującej się w serwerowni na drugim piętrze budynku.

c) Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łącza. Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia, o ile będą wymagane, oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza.

d) Wykonawca nie może wprowadzać żadnych ograniczeń pasma ani ilości przesyłanych danych podczas transmisji do i z sieci operatorów telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych. Oferowana usługa musi zapewniać możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT), bez konieczności zgłaszania adresów MAC urządzeń.

e) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest podać imię i nazwisko opiekuna lub inną Pomoc techniczną oraz wskazać numer telefonu, poprzez który Zamawiający będzie mógł komunikować się z Wykonawcą w systemie 24/7/365 tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e330cd9-dda0-4bd8-b78c-5e1f7c277391
Biuletyn 636790-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
Regon 367849538-00113
Zamawiajacy adres ulica Karolkowa
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661-72-72
Zamawiajacy email ar.andrzejewski@arr.gov.pl
Adres strony url http://bip.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, sekretariat pokój 211 - II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.8.2017.U
Numer referencyjny OP.WOP.ZP.8.2017.U
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu a) Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. b) Adres instalacji: KOWR OT Opole ul. 1 Maja 6. Łącze zakończone interfejsem elektrycznym należy doprowadzić bezpośrednio do szafy dystrybucyjnej znajdującej się w serwerowni na drugim piętrze budynku. c) Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łącza. Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia, o ile będą wymagane, oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza. d) Wykonawca nie może wprowadzać żadnych ograniczeń pasma ani ilości przesyłanych danych podczas transmisji do i z sieci operatorów telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych. Oferowana usługa musi zapewniać możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT), bez konieczności zgłaszania adresów MAC urządzeń. e) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest podać imię i nazwisko opiekuna lub inną Pomoc techniczną oraz wskazać numer telefonu, poprzez który Zamawiający będzie mógł komunikować się z Wykonawcą w systemie 24/7/365 tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1907)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1907) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1) zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 5 do siwz)– w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania): a) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie, o którym mowa powyżej składane jest w oryginale. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz/lub do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał bądź notarialnie potwierdzona kopia; a) jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. będące następstwem działania organów administracji w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy; 2) zmiany spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej. 3. Ponadto dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego; 2) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, 3) dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące poprawienia błędów ortograficznych i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, 4) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron, z wyłączeniem w szczególności zmiany nazw/określonych Stron, siedziby Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 6. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą na to zgodę.
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)