1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, a wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 4. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane w zależności od potrzeb Zamawiającego, w oparciu o składane zamówienia dokonywane przy pomocy internetowego systemu do składania zamówień (zwanego dalej „systemem”), który Wykonawca udostępnia Zamawiającemu. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i normami. 6. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne: 1) fabrycznie nowe, tj. wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nie używane, nieregenerowane (pojemniki nie mogą być wyczyszczone i ponownie napełnione tonerem lub tuszem), 2) bez śladów uszkodzeń, 3) fabrycznie opakowane przez producenta, nienoszące śladów otwierania, 4) zaopatrzone w: a) etykiety identyfikujące dany produkt, b) datę ważności, c) numer katalogowy produktu, d) nazwę i symbol urządzenia, z którym jest kompatybilny, e) oznaczenie koloru tonera lub tuszu, f) nazwę producenta, 5) opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem lub tuszem, szczególnie przed wpływami otoczenia, zwłaszcza światłem i wilgocią. 7. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za awarie urządzeń spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W takim przypadku Wykonawca pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8. Część urządzeń biurowych Zamawiającego posiada aktualną gwarancję producenta – wykaz urządzeń stanowi Załącznik nr 4 do umowy. Jeśli Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia w związku ze stosowaniem materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, w ra-mach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków wynikających z umowy gwarancyjnej na dane urządzenie, na pozostały okres udzielonej przez gwaranta gwarancji, bez zmiany warunków gwarancji. 9. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca dostarczy w zamian takie same produkty wolne od wad. Reklamacje na materiały eksploatacyjne posiadające gwarancję producenta, będą zgłaszane przez Wykonawcę zgodnie z kartą gwarancyjną. Wykonawca odbierze, na swój koszt, bez zmiany ceny, produkty reklamowane. Zgłoszenia reklamacji dokonywane będą w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, w celu przekazania ich do utylizacji. Odbiór następował będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, raz na trzy miesiące, z każdej z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 11. Przedmiot umowy dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 12. Wykonawca zapewnia internetowy system do składania zamówień, który posiada następujące cechy: 1) system będzie działał przy pomocy przeglądarki Internet Explorer w wersji 8 / Mozilla Firefox 50 lub nowszych, przy użyciu protokołu https, po uwierzytelnieniu za pomocą loginu i hasła użytkownika – z możliwością zmiany hasła użytkownika, 2) możliwość składania zamówień przy użyciu systemu co najmniej przez pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 do 15.30, 3) możliwość bieżącego kontrolowania, za pośrednictwem systemu, wydatków brutto poniesionych na poszczególnych kontach, 4) możliwość dokonywania bieżącej analizy zamówień aktualnych i już zrealizowanych, na poszczególnych kontach, 5) możliwość nadawania uprawnień do składania zamówień oraz uprawnień do ich zatwierdzania dla osób, które wyznaczy Zamawiający, 6) każda jednostka organizacyjna Zamawiającego zostanie zarejestrowana w systemie udostępnionym przez Wykonawcę. Rejestracja polegać będzie na utworzeniu dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego odrębnego konta w celu sprawnej rejestracji zamówienia oraz ich ewidencjonowania pod względem ilościowym i pod względem kosztów, 7) Zamawiający wyznaczy co najmniej 35 osób, uprawnionych do składania zamówień i co najmniej 2 osoby, które będą odpowiedzialne za zatwierdzanie zamówień. W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za składanie lub zatwierdzanie zamówień, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę, za pomocą poczty elektronicznej. Wykaz osób uprawnionych do składania i zatwierdzania zamówień stanowi Załącznik nr 3 do umowy, 8) Wykonawca, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zaimplementuje w systemie wykaz produktów wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, 9) Wykonawca zapewnia, że udostępnienie Zamawiającemu systemu nie narusza praw osób trzecich. W przypadku, gdy do Zamawiającego zostaną zgłoszone roszczenia osób trzecich dotyczące naruszenia praw związanych z korzystaniem z systemu, Wykonawca zobowiązuje się do ich zaspokojenia. Wykonawca zobowiązuje się także do pokrycia i zwrotu wszelkich kosztów jakie poniesie Zamawiający, wskutek dochodzenia roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie, 10) Zamawiający będzie składał zamówienia wyłącznie za pośrednictwem systemu. W sytuacji, gdy system ulegnie awarii, Zamawiający będzie składał zamówienia w formie pisemnej, faksowej, e-mailowej. |
GuidZP400 |
148f6dd0-3c39-4c7c-ba84-06b52874f2ce
|
Biuletyn |
636661-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
|
Regon |
01251326200124
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeligowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32/34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-643
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6650710
|
Zamawiajacy fax |
42 6332346
|
Zamawiajacy email |
lodz@krus.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krus.gov.pl , zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krus.gov.pl , zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krus.gov.pl , zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Łodzi ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź (Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach OR KRUS w Łodzi
|
Numer referencyjny |
0900.OP.261.1.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, a wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 4. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane w zależności od potrzeb Zamawiającego, w oparciu o składane zamówienia dokonywane przy pomocy internetowego systemu do składania zamówień (zwanego dalej „systemem”), który Wykonawca udostępnia Zamawiającemu. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i normami. 6. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne: 1) fabrycznie nowe, tj. wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nie używane, nieregenerowane (pojemniki nie mogą być wyczyszczone i ponownie napełnione tonerem lub tuszem), 2) bez śladów uszkodzeń, 3) fabrycznie opakowane przez producenta, nienoszące śladów otwierania, 4) zaopatrzone w: a) etykiety identyfikujące dany produkt, b) datę ważności, c) numer katalogowy produktu, d) nazwę i symbol urządzenia, z którym jest kompatybilny, e) oznaczenie koloru tonera lub tuszu, f) nazwę producenta, 5) opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem lub tuszem, szczególnie przed wpływami otoczenia, zwłaszcza światłem i wilgocią. 7. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za awarie urządzeń spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W takim przypadku Wykonawca pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8. Część urządzeń biurowych Zamawiającego posiada aktualną gwarancję producenta – wykaz urządzeń stanowi Załącznik nr 4 do umowy. Jeśli Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia w związku ze stosowaniem materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, w ra-mach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków wynikających z umowy gwarancyjnej na dane urządzenie, na pozostały okres udzielonej przez gwaranta gwarancji, bez zmiany warunków gwarancji. 9. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca dostarczy w zamian takie same produkty wolne od wad. Reklamacje na materiały eksploatacyjne posiadające gwarancję producenta, będą zgłaszane przez Wykonawcę zgodnie z kartą gwarancyjną. Wykonawca odbierze, na swój koszt, bez zmiany ceny, produkty reklamowane. Zgłoszenia reklamacji dokonywane będą w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, w celu przekazania ich do utylizacji. Odbiór następował będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, raz na trzy miesiące, z każdej z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 11. Przedmiot umowy dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 12. Wykonawca zapewnia internetowy system do składania zamówień, który posiada następujące cechy: 1) system będzie działał przy pomocy przeglądarki Internet Explorer w wersji 8 / Mozilla Firefox 50 lub nowszych, przy użyciu protokołu https, po uwierzytelnieniu za pomocą loginu i hasła użytkownika – z możliwością zmiany hasła użytkownika, 2) możliwość składania zamówień przy użyciu systemu co najmniej przez pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 do 15.30, 3) możliwość bieżącego kontrolowania, za pośrednictwem systemu, wydatków brutto poniesionych na poszczególnych kontach, 4) możliwość dokonywania bieżącej analizy zamówień aktualnych i już zrealizowanych, na poszczególnych kontach, 5) możliwość nadawania uprawnień do składania zamówień oraz uprawnień do ich zatwierdzania dla osób, które wyznaczy Zamawiający, 6) każda jednostka organizacyjna Zamawiającego zostanie zarejestrowana w systemie udostępnionym przez Wykonawcę. Rejestracja polegać będzie na utworzeniu dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego odrębnego konta w celu sprawnej rejestracji zamówienia oraz ich ewidencjonowania pod względem ilościowym i pod względem kosztów, 7) Zamawiający wyznaczy co najmniej 35 osób, uprawnionych do składania zamówień i co najmniej 2 osoby, które będą odpowiedzialne za zatwierdzanie zamówień. W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za składanie lub zatwierdzanie zamówień, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę, za pomocą poczty elektronicznej. Wykaz osób uprawnionych do składania i zatwierdzania zamówień stanowi Załącznik nr 3 do umowy, 8) Wykonawca, w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zaimplementuje w systemie wykaz produktów wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, 9) Wykonawca zapewnia, że udostępnienie Zamawiającemu systemu nie narusza praw osób trzecich. W przypadku, gdy do Zamawiającego zostaną zgłoszone roszczenia osób trzecich dotyczące naruszenia praw związanych z korzystaniem z systemu, Wykonawca zobowiązuje się do ich zaspokojenia. Wykonawca zobowiązuje się także do pokrycia i zwrotu wszelkich kosztów jakie poniesie Zamawiający, wskutek dochodzenia roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie, 10) Zamawiający będzie składał zamówienia wyłącznie za pośrednictwem systemu. W sytuacji, gdy system ulegnie awarii, Zamawiający będzie składał zamówienia w formie pisemnej, faksowej, e-mailowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagania co do spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagania co do spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty, co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej nie można sumować kilku oddzielnych dostaw materiałów eksploatacyjnych o mniejszej ilości, aby uzyskać wymaganą powyżej wartość. W przypadku, gdy złożony przez Wykonawcę dokument zawiera kwoty podane w innych walutach niż określono to w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP jako kurs przeliczeniowy waluty. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany przez NBP średni kurs walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji w BZP ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100) ), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej nie można sumować kilku oddzielnych dostaw materiałów eksploatacyjnych o mniejszej ilości, aby uzyskać wymaganą powyżej wartość. W przypadku, gdy złożony przez Wykonawcę dokument zawiera kwoty podane w innych walutach niż określono to w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP jako kurs przeliczeniowy waluty. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany przez NBP średni kurs walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji w BZP ogłoszenia o zamówieniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz Oferty – zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) liczby lub lokalizacji jednostek organizacyjnych Zamawiającego, do których będą dostarczane materiały eksploatacyjne, 2) dodania urządzeń nie ujętych lub wykreślenia urządzeń ujętych w wykazie, który stanowi Załącznik nr 2 do umowy, z określeniem właściwych tym urządzeniom materiałów eksploatacyjnych, 3) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na jej realizację.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|