GuidZP400 |
b8f4335d-3ea1-4bbf-a743-0d7d036aeaf1
|
Biuletyn |
637086-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
|
Regon |
36371711300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 422 70 44
|
Zamawiajacy fax |
12 422 01 74
|
Zamawiajacy email |
malgorzata_karbownik@pwm.com.pl
|
Adres strony url |
www.pwm.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury (umowa o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Kultury podległa Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwm.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać w formie pisemnej w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
al.Krasińskiego 11 a, 31-111 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZZP.261.32.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących
w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Wzór umowy.
3. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są realizowane w ramach projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00 oraz ze środków budżetu państwa
4. Podane w załącznikach nr 2.1-2.4 wymagania minimalne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń, a Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie (wniesienie) go do siedziby Zamawiającego.
7. Wykonawca, oprócz czynności wskazanych w pkt. 6 powyżej, zobowiązany będzie również do przeprowadzenia czynności montażu (zainstalowania) oraz pierwszego uruchomienia i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia tj. w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu przez okres co najmniej 12 miesięcy (dot. części nr 1,2,3) z opcją naprawa następnego dnia roboczego z przyjazdem do Zamawiającego oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym w zakresie części nr 4 - usług serwisu urządzenia wielofunkcyjnego przez okres co najmniej 36 miesięcy
9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentów związanych
z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty:
1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję
w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”;
2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów.
3) Przez dokumenty rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie CE oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia, dokument potwierdzający autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski – odpowiednio dla danej części i w takim zakresie, w jakim jest to wymagane dla danego rodzaju urządzeń i oprogramowania.
10. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środku z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienie o wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
1) Aktualne na dzień składania ofert - oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia – zał. nr 4 do SIWZ,
2) Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) dotyczących braku podstaw wykluczenia: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. (rozdz. VI pkt 2 ppkt 2)
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust 2 pkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się.
6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ust 2 pkt 1)
7. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę
i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się
w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
11. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale.
12. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w ust 1 składane są
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
15. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów,
o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
16. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.
17. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa pkt 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
18. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, w tym przypadku:
1) ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowa¬nia ich w po¬stępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowa¬niu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot są zobowiązani do przedłożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
3) Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub jego notarialnie poświadczo¬nej kopii.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełno¬mocnikiem.
6) Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC.
7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zama¬wiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regu¬lującej współpracę tych Wykonawców.
8) W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, ze oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Deklaracji zgodności lub certyfikatów CE (potwierdzających oznakowanie CE) – odpowiednio dla danej części
2) Katalogi/prospekty zawierające opisy oferowanego sprzętu zgodnie z treścią formularza wymaganych parametrów technicznych – odpowiednio dla danej części
3) Minimum 2 imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia– odpowiednio dla danej części
4) Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski (złożyć stosowny dokument na wezwanie zamawiającego) – odpowiednio dla danej części
2. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
13. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) Formularz „Oferta przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) - załącznik nr 2.1-2.4 do SIWZ,
3) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 3.1-3.4 do SIWZ
4) Oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ,
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian Umowy dotyczącej w szczególności:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy:
ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione;
zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, w przypadku zmiany:
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. przepisu art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzenia za pracę (Dz. U nr 200 poz. 1679 ze zm.)
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składni na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
b) zmian w wykazie podwykonawców, którzy biorą udział w wykonywaniu umowy - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
c) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
d) zmiany terminu realizacji obsługi serwisowej w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego (pożaru, zalania itp.), w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, wówczas termin będzie skrócony w przypadku kiedy urządzenie ulegnie całkowitemu zniszczeniu albo przedłużony o czas w którym urządzenie nie pracowało ze względu na remont pomieszczeń lub naprawę urządzenia.
e) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
2. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i wymagają dla swojej ważności podpisania przez Strony aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
3. Wszelkie pisemne ustalenia podpisane przez osoby właściwie upoważnione ze strony Wykonawcy
i Zamawiającego są nadrzędne w stosunku do dokumentu, który modyfikują, za wyjątkiem niniejszej umowy.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienie przesłanki o której mowa w niniejszym paragrafie pkt a) będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów u usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawku podatku od towarów i usług
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Skaner plaski (2 szt.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących
w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Wzór umowy.
3. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są realizowane w ramach projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00 oraz ze środków budżetu państwa
4. Podane w załącznikach nr 2.1-2.4 wymagania minimalne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń, a Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie (wniesienie) go do siedziby Zamawiającego.
7. Wykonawca, oprócz czynności wskazanych w pkt. 6 powyżej, zobowiązany będzie również do przeprowadzenia czynności montażu (zainstalowania) oraz pierwszego uruchomienia i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia tj. w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu przez okres co najmniej 12 miesięcy (dot. części nr 1,2,3) z opcją naprawa następnego dnia roboczego z przyjazdem do Zamawiającego oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym w zakresie części nr 4 - usług serwisu urządzenia wielofunkcyjnego przez okres co najmniej 36 miesięcy
9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentów związanych
z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty:
1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję
w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”;
2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów.
3) Przez dokumenty rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie CE oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia, dokument potwierdzający autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski – odpowiednio dla danej części i w takim zakresie, w jakim jest to wymagane dla danego rodzaju urządzeń i oprogramowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Skaner dziełowy (1 szt)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących
w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Wzór umowy.
3. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są realizowane w ramach projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00 oraz ze środków budżetu państwa
4. Podane w załącznikach nr 2.1-2.4 wymagania minimalne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń, a Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie (wniesienie) go do siedziby Zamawiającego.
7. Wykonawca, oprócz czynności wskazanych w pkt. 6 powyżej, zobowiązany będzie również do przeprowadzenia czynności montażu (zainstalowania) oraz pierwszego uruchomienia i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia tj. w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu przez okres co najmniej 12 miesięcy (dot. części nr 1,2,3) z opcją naprawa następnego dnia roboczego z przyjazdem do Zamawiającego oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym w zakresie części nr 4 - usług serwisu urządzenia wielofunkcyjnego przez okres co najmniej 36 miesięcy
9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentów związanych
z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty:
1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję
w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”;
2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów.
3) Przez dokumenty rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie CE oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia, dokument potwierdzający autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski – odpowiednio dla danej części i w takim zakresie, w jakim jest to wymagane dla danego rodzaju urządzeń i oprogramowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do pracy ze skanerami (3 szt)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących
w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Wzór umowy.
3. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są realizowane w ramach projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00 oraz ze środków budżetu państwa
4. Podane w załącznikach nr 2.1-2.4 wymagania minimalne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń, a Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie (wniesienie) go do siedziby Zamawiającego.
7. Wykonawca, oprócz czynności wskazanych w pkt. 6 powyżej, zobowiązany będzie również do przeprowadzenia czynności montażu (zainstalowania) oraz pierwszego uruchomienia i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia tj. w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu przez okres co najmniej 12 miesięcy (dot. części nr 1,2,3) z opcją naprawa następnego dnia roboczego z przyjazdem do Zamawiającego oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym w zakresie części nr 4 - usług serwisu urządzenia wielofunkcyjnego przez okres co najmniej 36 miesięcy
9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentów związanych
z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty:
1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję
w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”;
2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów.
3) Przez dokumenty rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie CE oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia, dokument potwierdzający autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski – odpowiednio dla danej części i w takim zakresie, w jakim jest to wymagane dla danego rodzaju urządzeń i oprogramowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących
w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Wzór umowy.
3. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są realizowane w ramach projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00 oraz ze środków budżetu państwa
4. Podane w załącznikach nr 2.1-2.4 wymagania minimalne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń, a Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego.
6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie (wniesienie) go do siedziby Zamawiającego.
7. Wykonawca, oprócz czynności wskazanych w pkt. 6 powyżej, zobowiązany będzie również do przeprowadzenia czynności montażu (zainstalowania) oraz pierwszego uruchomienia i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia tj. w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków.
8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu przez okres co najmniej 12 miesięcy (dot. części nr 1,2,3) z opcją naprawa następnego dnia roboczego z przyjazdem do Zamawiającego oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym w zakresie części nr 4 - usług serwisu urządzenia wielofunkcyjnego przez okres co najmniej 36 miesięcy
9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentów związanych
z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty:
1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję
w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”;
2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów.
3) Przez dokumenty rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie CE oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia, dokument potwierdzający autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski – odpowiednio dla danej części i w takim zakresie, w jakim jest to wymagane dla danego rodzaju urządzeń i oprogramowania.
|
| |