GuidZP400 |
91a71632-3018-4863-be7e-5dd740128b4d
|
Biuletyn |
636529-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Regon |
27150341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 499 115
|
Zamawiajacy fax |
322 413 952
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsm.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów - Biuro Podawcze Zespołu Szpitali Miejskich
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych (2)
|
Numer referencyjny |
PNU/46/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów biurowych (2). 4 pakiety. Pakiet 1 – Nośniki danych. Pakiet 2 – Etykiety (1). Pakiet 3 – Etykiety (2). Pakiet 4 - Wyposażenie biura.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Pakiety nr 1, 2, 4 - Próbki w poz. oznaczonych # (zgodnie z uwagami pod pakietem).
b) Pakiet nr 4 - w poz. oznaczonej (*) certyfikat ISO 9001 w pozycjach wskazanych przez Zamawiającego (uwagi pod pakietem) – dopuszcza się złożenie certyfikatów w języku angielskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1, b) Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC) wg zał. nr 2, c) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 5 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, d)Informacja Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał.nr 7. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści formularza ofertowego wg zał. nr 1. e) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik maja być złożone zgodnie z treścią punktu 5.9 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub emailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. f) pełnomocnictwo g) Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobów (jeśli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Sprzedającego zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 4. Sprzedający zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 3 i 12 przez okres obowiązywania umowy. Kupujący dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 3 i 12 pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Kupującego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 6. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub konieczności wycofania danego produktu, zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, tego samego lub innego producenta, po cenie nie wyższej niż produktu będącego przedmiotem przetargu, pod warunkiem, iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany produkt musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. 7. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 2 ust. 8, 9, 10,11 umowy. 12. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017r, poz.847), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 2 pkt 12 niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
> polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Nośniki danych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nośniki danych. 5 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Etykiety (1).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety (1). 4 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Etykiety (2).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety (2). Jedna pozycja asortymentowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 – Wyposażenie biura.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie biura. 94 pozycje asortymentowe.
|
| |