Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do Internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jednostek podległych.

Data publikacji 2017-12-29
Data zakończenia 2018-01-11 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637006-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do Internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jednostek podległych.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego do niżej wymienionych placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi:

1) MOPS, 90-440 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a;
2) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. Tybury 16;
3) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30;
4) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5;
5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149;
6) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74;
7) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź,ul. Lecznicza 6;
8) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196;
9) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53;
10) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36;
11) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4;
12) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18;
13) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2;
14) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11;
15) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27;
16) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76;
17) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67;
18) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21;
19) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9;
20) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61;
21) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33;
22) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47;
23) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170;
24) Klub Integracji Społecznej MOPS, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47;
25) Dom Dziennego Pobytu „Wrzos” I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52;
26) Dom Dziennego Pobytu „Zacisze” I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37;
27) Dom Dziennego Pobytu „Nasz Dom” I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10;
28) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6;
29) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź, ul. Rojna 18a;
30) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ – Filia, 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121;
31) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18;
32) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4;
33) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36;
34) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37;
35) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a;
36) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź,
ul. Ćwiklińskiej 5a;
37) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2;
38) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4;
39) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17;
40) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69;
41) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26;
42) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19;
43) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29;
44) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205;
45) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7;
46) Punkt Wspierania Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32.
47) Klub Integracji Społecznej MOPS ul. Objazdowa 17

2. Wykonawca zapewni dostęp do internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu.
3. Wykonawca zapewni urządzenia niezbędne do zapewnienia realizacji usługi tj. musi zainstalować ( o ile to jest niezbędne) własne urządzenia odbiorczo – nadawcze. Urządzenia te będą w użytkowaniu Zamawiającego, ale pozostaną własnością Wykonawcy, który na czas realizacji przedmiotowego zamówienia udzieli gwarancji na wyżej wymienione urządzenia. Urządzenia te muszą być zainstalowane na koszt Wykonawcy.
4. Koszty związane z instalacją i bieżącym utrzymaniem urządzeń odbiorczo – nadawczych pokrywa Wykonawca.
5. Zamawiający wymaga łącza internetowego bez limitu transferu danych i bez spadku transferu związanego ze zwiększeniem ilości pobieranych danych. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z internetem.
6. Łącze dostępu do sieci Internet będzie posiadać stałe publiczne adresy IP, nie będące
w zakresie zastrzeżonym lub zawartym w dokumencie RFC 1918, bez blokad portów IP
w warstwie 4.
7. W ramach zamówienia Wykonawca doprowadzi sygnał do jednostek organizacyjnych Zamawiającego i przekaże informacje (rodzaj łącza, hasła, numery IP) potrzebne do podłączenia komputerów Zamawiającemu.
8. Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług, które powodują lub mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek dodatkowych opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 istotnych postanowień umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby zapłata za realizację przedmiotowego zamówienia płatna była w miesięcznych opłatach abonamentowych w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
10. Instalacja dostępu do internetu w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia internetowego zrealizowane zostaną przez Wykonawcę w terminie od dnia 01.02.2018 r. godzina 00:00. Termin realizacji zamówieni od dnia 1 lutego 2018 roku godzina 00:00 do dnia 31.01.2019 r godzina 24:00.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca doprowadził sygnał umożliwiający podłączenie dowolnej ilości komputerów do internetu w danej lokalizacji.
12.W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach oferty cenowej przez cały okres trwania umowy:
1) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usługi internetowej;
2) usunięcie każdej zgłoszonej usterki w ciągu 8 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie telefonicznej, e-mailowej lub faksowej .
13. Zamawiający wyklucza przesyłanie internetu drogą radiową.
14. Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego:

1) minimum 80/8 Mb/s dla niżej wymienionych lokalizacji:

a) MOPS, 90-440 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a;
b) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. Tybury 16;
c) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30;
d) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5;
e) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149;
f) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74;
g) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź,ul. Lecznicza 6;

2) minimum 40/4 Mb/s dla niżej wymienionych lokalizacji:

a) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196;
b) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53;
c) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36;
d) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4;
e) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18;
f) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2;
g) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11;
h) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27;
i) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76;
j) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67;
k) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21;
l) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9;
m) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61;
n) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33;
o) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47;
p) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170;
q) Klub Integracji Społecznej MOPS, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47;
r) Dom Dziennego Pobytu „Wrzos” I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52;
s) Dom Dziennego Pobytu „Zacisze” I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37;
t) Dom Dziennego Pobytu „Nasz Dom” I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10;
u) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6;
v) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź, ul. Rojna 18a;
w) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ – Filia , 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121;
x) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18;
y) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4;
z) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36;
aa) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37;
bb) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a;
cc) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź,
ul. Ćwiklińskiej 5a;
dd) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2;
ee) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4;
ff) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17;
gg) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69;
hh) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26;
ii) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19;
jj) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29;
kk) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205;
ll) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7;
mm) Punkt Wspierania Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32;
nn) Klub Integracji Społecznej MOPS ul. Objazdowa 17.

16. Zamawiający dopuszcza zmniejszenia liczby placówek w wyniku zmian organizacyjnych.
17. Zamawiający dopuszcza zmianę waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany podatku od towarów i usług,
2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
18. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących likwidacji placówek, związane ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego.
19. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu podobnych usług oraz przewiduje zmiany postanowień umowy, z tym, że wartość zmiany nie może przekroczyć 10% wartości brutto umowy określonej pierwotnie.
20. Należność za wykonaną usługę internetową będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, 90 – 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a.
21. W przypadku zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej u Wykonawcy, niezwłocznie zgłasza ten fakt Zamawiającemu na piśmie.
22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e665e96d-114c-49c7-b442-4066728d3d68
Biuletyn 637006-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Regon 004345575
Zamawiajacy adres ulica ul.Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 102
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6324034
Zamawiajacy fax 42 6324130
Zamawiajacy email sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony url http://mops.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do Internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jednostek podległych.
Numer referencyjny ZP 66/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do Internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jednostek podległych. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego do niżej wymienionych placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi: 1) MOPS, 90-440 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a; 2) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. Tybury 16; 3) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30; 4) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5; 5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149; 6) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74; 7) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź,ul. Lecznicza 6; 8) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196; 9) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53; 10) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36; 11) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4; 12) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18; 13) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2; 14) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11; 15) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27; 16) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76; 17) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67; 18) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21; 19) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9; 20) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61; 21) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33; 22) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47; 23) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170; 24) Klub Integracji Społecznej MOPS, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47; 25) Dom Dziennego Pobytu „Wrzos” I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52; 26) Dom Dziennego Pobytu „Zacisze” I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37; 27) Dom Dziennego Pobytu „Nasz Dom” I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10; 28) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6; 29) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź, ul. Rojna 18a; 30) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ – Filia, 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121; 31) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18; 32) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4; 33) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36; 34) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37; 35) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a; 36) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a; 37) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2; 38) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4; 39) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17; 40) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69; 41) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26; 42) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19; 43) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29; 44) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205; 45) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7; 46) Punkt Wspierania Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32. 47) Klub Integracji Społecznej MOPS ul. Objazdowa 17 2. Wykonawca zapewni dostęp do internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. 3. Wykonawca zapewni urządzenia niezbędne do zapewnienia realizacji usługi tj. musi zainstalować ( o ile to jest niezbędne) własne urządzenia odbiorczo – nadawcze. Urządzenia te będą w użytkowaniu Zamawiającego, ale pozostaną własnością Wykonawcy, który na czas realizacji przedmiotowego zamówienia udzieli gwarancji na wyżej wymienione urządzenia. Urządzenia te muszą być zainstalowane na koszt Wykonawcy. 4. Koszty związane z instalacją i bieżącym utrzymaniem urządzeń odbiorczo – nadawczych pokrywa Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga łącza internetowego bez limitu transferu danych i bez spadku transferu związanego ze zwiększeniem ilości pobieranych danych. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z internetem. 6. Łącze dostępu do sieci Internet będzie posiadać stałe publiczne adresy IP, nie będące w zakresie zastrzeżonym lub zawartym w dokumencie RFC 1918, bez blokad portów IP w warstwie 4. 7. W ramach zamówienia Wykonawca doprowadzi sygnał do jednostek organizacyjnych Zamawiającego i przekaże informacje (rodzaj łącza, hasła, numery IP) potrzebne do podłączenia komputerów Zamawiającemu. 8. Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług, które powodują lub mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek dodatkowych opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 istotnych postanowień umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby zapłata za realizację przedmiotowego zamówienia płatna była w miesięcznych opłatach abonamentowych w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 10. Instalacja dostępu do internetu w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia internetowego zrealizowane zostaną przez Wykonawcę w terminie od dnia 01.02.2018 r. godzina 00:00. Termin realizacji zamówieni od dnia 1 lutego 2018 roku godzina 00:00 do dnia 31.01.2019 r godzina 24:00. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca doprowadził sygnał umożliwiający podłączenie dowolnej ilości komputerów do internetu w danej lokalizacji. 12.W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach oferty cenowej przez cały okres trwania umowy: 1) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usługi internetowej; 2) usunięcie każdej zgłoszonej usterki w ciągu 8 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie telefonicznej, e-mailowej lub faksowej . 13. Zamawiający wyklucza przesyłanie internetu drogą radiową. 14. Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego: 1) minimum 80/8 Mb/s dla niżej wymienionych lokalizacji: a) MOPS, 90-440 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a; b) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. Tybury 16; c) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30; d) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5; e) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149; f) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej, 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74; g) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź,ul. Lecznicza 6; 2) minimum 40/4 Mb/s dla niżej wymienionych lokalizacji: a) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196; b) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53; c) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36; d) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4; e) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18; f) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2; g) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11; h) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27; i) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76; j) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67; k) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21; l) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9; m) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61; n) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33; o) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47; p) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170; q) Klub Integracji Społecznej MOPS, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47; r) Dom Dziennego Pobytu „Wrzos” I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52; s) Dom Dziennego Pobytu „Zacisze” I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37; t) Dom Dziennego Pobytu „Nasz Dom” I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10; u) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6; v) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź, ul. Rojna 18a; w) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ – Filia , 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121; x) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18; y) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4; z) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36; aa) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37; bb) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a; cc) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a; dd) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2; ee) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4; ff) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17; gg) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69; hh) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26; ii) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19; jj) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29; kk) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205; ll) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7; mm) Punkt Wspierania Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32; nn) Klub Integracji Społecznej MOPS ul. Objazdowa 17. 16. Zamawiający dopuszcza zmniejszenia liczby placówek w wyniku zmian organizacyjnych. 17. Zamawiający dopuszcza zmianę waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany podatku od towarów i usług, 2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 18. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących likwidacji placówek, związane ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego. 19. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu podobnych usług oraz przewiduje zmiany postanowień umowy, z tym, że wartość zmiany nie może przekroczyć 10% wartości brutto umowy określonej pierwotnie. 20. Należność za wykonaną usługę internetową będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, 90 – 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a. 21. W przypadku zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej u Wykonawcy, niezwłocznie zgłasza ten fakt Zamawiającemu na piśmie. 22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data rozpoczecia 2018-02-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1907).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu 1) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących tych podmiotów. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7) Dokument, o którym mowa w pkt. 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7 stosuje się. 9) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11) Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i pkt.14 oraz ppkt. 16-20 lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 12) Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie, zgodnie z art. 26 ust. 3, do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 składane na wezwanie Zamawiającego. 1) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.). Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ), Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu opłaconej polisy OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 30 000,00 złotych- (załącznik nr 7 do SIWZ). Numeracja zgodna z SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, nie stanowią: a) zmiana wskazanych w umowie osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy, b) numery telefonów, faksów oraz adresy e-mail, c) zmiana danych teleadresowych stron, d) zmiana danych rejestrowych stron. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy, konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody obydwu stron oraz muszą być dokonane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, z tym, że wartość zmiany nie może przekroczyć 10% wartości brutto umowy określonej pierwotnie w § 5 ust.1. Zamawiający może udzielić zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia do 10% wartości brutto umowy określonej w § 5 ust.1
IV 4 4 data 2018-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria przepustowość łącza internetowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)