Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku

Data publikacji 2017-12-29
Data zakończenia 2018-01-25 00:00:00
Instytucja Uniwersytet w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636667-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie
z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” - zadania od 1 do 7 oraz
w załączniku nr 1A do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” - zadanie 8.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8408b497-3e85-4d93-8bc1-cd59a2ca5a6c
Biuletyn 636667-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet w Białymstoku
Regon 5056220700000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15097
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 457 117
Zamawiajacy fax 085 745 70 73
Zamawiajacy email ac-dzp@uwb.edu.pl
Adres strony url http://dzp.uwb.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.uwb.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uwb.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria ogólna, piętro X, pokój 1008, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Numer referencyjny Dzp-391/42/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” - zadania od 1 do 7 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” - zadanie 8.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1 - 7: 30 dni od daty podpisania umowy. Zadanie nr 8: 10 tygodni od daty podpisania umowy, nie później niż do 31.07.2018 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy zadania nr 8: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu mebli biurowych (w tym m. in. stoły, krzesła, regały, biurka, fotele gabinetowe), o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, i wykaże spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów czy zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości dostaw w walutach innych niż PLN Zamawiający przeliczy wartość brutto tych dostaw według średniego kursu NBP z dnia wykonania dostawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wskazane warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - dotyczy zadania nr 8: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; - dotyczy zadania nr 8: zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; - dotyczy zadania nr 8: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu dotyczy zadania nr 8: W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, wykazu dostaw (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wymagane oświadczenia (składane wraz z ofertą): a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty Oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnione (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnione (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach oraz części zamówienia, która zostanie im powierzona, w oświadczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ), w zakresie, o którym mowa w pkt 5 SIWZ „Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia z postępowania”. d) Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT; e) Zobowiązanie podmiotów trzecich – w sytuacji gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty na wezwanie Zamawiającego (Wykonawca zagraniczny, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – art. 26 ust. 1 Pzp): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 3) lit. b) – d) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 4) tiret drugi SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 ppkt 4) tiret pierwszy SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 4) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względy na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Treść pkt 6 ppkt 5) SIWZ stosuje się. Inne dokumenty: a) W celu wykazania braku podstawy do wykluczeniu z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnione (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 7) lit. a) SIWZ Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) Dokumenty: - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ), - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 6 do SIWZ), - dokumenty określone w pkt 6) ppkt 3) lit. b) – d) SIWZ, powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Wskazane jest, aby do oferty Wykonawca załączył dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo np. kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę – poświadczone za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dotyczy zadania nr 8). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w kopercie w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V - pokój 503, w wymaganym terminie. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Białymstoku Nr 82 1500 1083 1210 8009 1442 0000 SWIFT CODE / BIC - WBKPPLPP IBAN - PL82150010831210800914420000 z dopiskiem: „Dostawę wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku”. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Bankowy dowód polecenia wpłaty należy załączyć do oferty w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona z postępowania. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9) W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 7) i 8) bez potwierdzenia tych okoliczności. 10) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadium musi jednoznacznie wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz wskazywać pełne firmy lub nazwy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 7 i 8. 12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawę wraz z montażem mebli dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawę wraz z montażem mebli dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia, ul. Ciołkowskiego 1K, 15-245 Białystok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Uniwersyteckiej im. Jerzego Giedroycia, ul. Ciołkowskiego 1K, 15-245 Białystok, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Historyczno-Socjologicznego Uniwersytetu w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Historyczno-Socjologicznego Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli dla administracji centralnej Uniwersytetu w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla administracji centralnej Uniwersytetu w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
  

Criterion

Kryteria Zadanie 8: cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 8: okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Zadania 1-7: termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria zadania 1-7: cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 8: jakość i estetyka wykonania mebli
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)