1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w tym oprogramowaniem e-learningowym.
1.1. Zadanie 1 Szkolenia doskonalące dla nauczycieli (01.2018-02.2018)
a) 1.5 Szkolenie z obsługi platformy e-learningowej dla nauczycieli godzina 6,00
1.2. Zadanie 2 Realizacja dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych (01.2018 – 06.2019)
a) 2.17 Zakup licencji platformy e-learningowej szt. 1,00
b) 2.18 Administracja platformą e-learningową miesiąc 18,00
c) 2.19 Zakup kursów e-learningowych: Zastosowanie TI w dydaktyce szt. 1,00
d) 2.20 Zakup kursów e-learningowych: matematyka szt. 1,00
e) 2.21 Zakup kursów e-learningowych: przyroda szt. 1,00
f) 2.22 Zakup kursów e-learningowych: informatyka szt. 1,00
g) 2.23 Zakup programu do bieżącego nadzoru nad szkoleniami dla uczniów szt. 48,00
1.3. Zadanie 3 - Organizacja kółek zainteresowań (01.2018 – 06.2019)
a) 3.16 Zakup oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami szt. 20,00
b) 3.17 Zakup systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi (zestaw 20 sztuk) zestaw 1,00
c) 3.18 Zakup kontrolera szkolnej sieci z oprogramowaniem do blokowania niedozwolonych treści + antywirus szt. 1,00
d) 3.19 Zakup 6 punktów dostępowych do rozbudowy szkolnej sieci komputerowej szt. 6,00
e) 3.21 Zakup laptopa dla grup rozwijających szt. 1,00
f) 3.22 Zakup oprogramowania biurowego szt. 1,00
g) 3.23 Zakup projektora szt. 1,00
1.4. Zadanie 4 - Nauczanie oparte na metodzie eksperymentu (01.2018 – 06.2019)
a) 4.1 Przeszkolenie nauczycieli ze sprzętu IT (1 gr x 8h) godzina 8,00
b) 4.10 Zakup oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami szt. 20,00
c) 4.19 Zakup komputerów przenośnych na potrzeby eksperymentu szt. 20,00
d) 4.20 Zakup oprogramowania office szt. 20,00
e) 4.21 Zakup szafki do komputerów szt. 1,00
f) 4.22 Zakup rzutnika multimedialnego + tablica interaktywna zestaw 1,00
g) 4.23 Zakup ksero szt. 1,00
h) 4.24 Zestaw do nauki robotyki szt. 5,00
i) 4.25 Zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczej dla 5 stanowisk zestaw 1,00
j) 4.28 Zakup aparatu szt. 1,00
k) 4.29 Zakup kamery szt. 1,00
1.5. Zadanie 5 - Indywidualizacja pracy z uczniem
5.8 Zakup licencji oprogramowania do logopedii - Logopedyczny Piotruś Pak I, II, III szt. 1,00
5.9 Zakup licencji oprogramowania do logopedii - Logopedia 2.0 pakiet gold szt. 1,00
5.10 Zakup licencji oprogramowania do wspomagania rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych szt. 1,00
5.11 Zakup gier do logopedii zestaw 1,00
5.12 Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby indywidualizacji nauczania (komputer z monitorem i oprogramowaniem) szt. 1,00
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.
3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest tożsama ze szczegółowym budżetem projektu, celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 3, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 3 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – Szkoła Podstawowa w Tarłowie, podłączone i uruchomione.
7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:
- kompletne opakowanie i zabezpieczenia
- pisemną gwarancję
- instrukcję obsługi w języku polskim
- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego |
GuidZP400 |
cf77cb69-8045-419a-b42e-bfba841775f9
|
Biuletyn |
636799-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa w Tarłowie
|
Regon |
000557441
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarłów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-515
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
158385555
|
Zamawiajacy email |
zsotarlow2@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsotarlow.szkolnastrona.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa w ramach Projektu „Rozwój kompetencji kluczowych - szansą na lepsze jutro w Gminie Tarłów” realizowany w ramach Osi priorytetowej: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działania: RPSW.08.03.00 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałania: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych (projekty konkursowe)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsotarlow.szkolnastrona.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsotarlow.szkolnastrona.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w: Urząd Gminy w Tarłowie, Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27 – 515 Tarłów – Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz kursami e-learningowymi w ramach realizacji projektu „Rozwój kompetencji kluczowych – szansą na lepsze jutro w Gminie Tarłów”
|
Numer referencyjny |
ZP.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w tym oprogramowaniem e-learningowym.
1.1. Zadanie 1 Szkolenia doskonalące dla nauczycieli (01.2018-02.2018)
a) 1.5 Szkolenie z obsługi platformy e-learningowej dla nauczycieli godzina 6,00
1.2. Zadanie 2 Realizacja dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych (01.2018 – 06.2019)
a) 2.17 Zakup licencji platformy e-learningowej szt. 1,00
b) 2.18 Administracja platformą e-learningową miesiąc 18,00
c) 2.19 Zakup kursów e-learningowych: Zastosowanie TI w dydaktyce szt. 1,00
d) 2.20 Zakup kursów e-learningowych: matematyka szt. 1,00
e) 2.21 Zakup kursów e-learningowych: przyroda szt. 1,00
f) 2.22 Zakup kursów e-learningowych: informatyka szt. 1,00
g) 2.23 Zakup programu do bieżącego nadzoru nad szkoleniami dla uczniów szt. 48,00
1.3. Zadanie 3 - Organizacja kółek zainteresowań (01.2018 – 06.2019)
a) 3.16 Zakup oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami szt. 20,00
b) 3.17 Zakup systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi (zestaw 20 sztuk) zestaw 1,00
c) 3.18 Zakup kontrolera szkolnej sieci z oprogramowaniem do blokowania niedozwolonych treści + antywirus szt. 1,00
d) 3.19 Zakup 6 punktów dostępowych do rozbudowy szkolnej sieci komputerowej szt. 6,00
e) 3.21 Zakup laptopa dla grup rozwijających szt. 1,00
f) 3.22 Zakup oprogramowania biurowego szt. 1,00
g) 3.23 Zakup projektora szt. 1,00
1.4. Zadanie 4 - Nauczanie oparte na metodzie eksperymentu (01.2018 – 06.2019)
a) 4.1 Przeszkolenie nauczycieli ze sprzętu IT (1 gr x 8h) godzina 8,00
b) 4.10 Zakup oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami szt. 20,00
c) 4.19 Zakup komputerów przenośnych na potrzeby eksperymentu szt. 20,00
d) 4.20 Zakup oprogramowania office szt. 20,00
e) 4.21 Zakup szafki do komputerów szt. 1,00
f) 4.22 Zakup rzutnika multimedialnego + tablica interaktywna zestaw 1,00
g) 4.23 Zakup ksero szt. 1,00
h) 4.24 Zestaw do nauki robotyki szt. 5,00
i) 4.25 Zakup wyposażenia do pracowni przyrodniczej dla 5 stanowisk zestaw 1,00
j) 4.28 Zakup aparatu szt. 1,00
k) 4.29 Zakup kamery szt. 1,00
1.5. Zadanie 5 - Indywidualizacja pracy z uczniem
5.8 Zakup licencji oprogramowania do logopedii - Logopedyczny Piotruś Pak I, II, III szt. 1,00
5.9 Zakup licencji oprogramowania do logopedii - Logopedia 2.0 pakiet gold szt. 1,00
5.10 Zakup licencji oprogramowania do wspomagania rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych szt. 1,00
5.11 Zakup gier do logopedii zestaw 1,00
5.12 Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby indywidualizacji nauczania (komputer z monitorem i oprogramowaniem) szt. 1,00
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.
3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest tożsama ze szczegółowym budżetem projektu, celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 3, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 3 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.
6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – Szkoła Podstawowa w Tarłowie, podłączone i uruchomione.
7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:
- kompletne opakowanie i zabezpieczenia
- pisemną gwarancję
- instrukcję obsługi w języku polskim
- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 do wartości 10% wartości zamówienia podstawowego (zwiększenie poszczególnych pozycji)
|
Data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V.2.3 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22, art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
8.1 zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
8.2 zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 4
9. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w:
a) pkt. 1 musi spełniać każdy wykonawca z osobna
b) pkt 2.3.a musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie.
12. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców:
12.1 którzy nie wykazali, spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w pkt.2.
12.2 którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 ustawy,
12.3 którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w pkt Va SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.2a) – jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj.: wykonał przynajmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać,
b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych usług,
UWAGA: termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia powinno zawierać szczegółowe uzasadnienie w tym wskazanie faktycznych okoliczności lub zdarzeń oraz precyzyjne wyliczenie okresu koniecznego przedłużenia terminu.
2) Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) wskazania nowego miejsca dostawy sprzętu,
3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku:
a) zmiany stawek podatku VAT:
- jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
- jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia
o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
b) niewykonania całości realizacji dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej umowy np. wskutek siły wyższej czy też zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.
4) Inne zmiany mogą nastąpić w przypadku:
a) zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy
b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
c) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ
e) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, w tym zmiana nr rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych itp.
UWAGA: strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 4). Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem poniższego.
|
IV 4 4 data |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|